NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim
yine banlandın 😁
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim
yine banlandın 😁
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim
yine banlandın 😁
Birşeycik olmaz.Üye sayısı artıyor bunun gibiler sayesinde. 😁
Special thx to FlexiMerhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...
1 haftadn fazla oldu up 🙄
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...
1 haftadn fazla oldu up 🙄
ben sana yaparım ama kendi kafama göre takılırım :D
...
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD
up Batuhan abcim canım ciğerm xD
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD
up Batuhan abcim canım ciğerm xD
sen imza konusunu açtıkça yapmayacam,birazcık sabır yahu,benim yaptığım imzalar öyle 3-5 brush at biraz efekt ver le olmuyor,render ından stock resmine brush ından plug-in ine kadar özenle yapıyorum beğenmezsem 3-5 kere silip baştan yapıyorum,o yüzden sen bana zaman ver ben sana imza vereyim ;)
3 gündür bi imza bekliyorum İmzada bi bow olsun hayır hayır 3 tane bow olsun 64lwlıklardan ortasında CombomaX yazın pls
- Resim Silinmiş.Log in to write a reply.
Log In