Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 253 / 482
Replies
F
#5041
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim

yine banlandın 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#5042
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim

yine banlandın 😁


Birşeycik olmaz.Üye sayısı artıyor bunun gibiler sayesinde. 😁
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#5043
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim

yine banlandın 😁


Birşeycik olmaz.Üye sayısı artıyor bunun gibiler sayesinde. 😁


valla hem site kazanıyo bırak acsın acsın banlansın 😁
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5044
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk

1 Haftadır Beqliy0Rum.
Special thx to Flexi
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5045
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...

1 haftadn fazla oldu up 🙄
P
Pennywise ⭐ 19y
#5046
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...

1 haftadn fazla oldu up 🙄

ben sana yaparım ama kendi kafama göre takılırım 😄
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5047
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...

1 haftadn fazla oldu up 🙄

ben sana yaparım ama kendi kafama göre takılırım :D

Senin zevikini severim abim. 😄
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5048
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5049
Uçağa karşıyım uçarak gidicem 😁
Game Designer
#5050
...


- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.

avatarı yarın yapsam 🙄 işe geç kalıcam anca yarım saatte orda olurum
yes.
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5051
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD

up Batuhan abcim canım ciğerm xD
P
Pennywise ⭐ 19y
#5052
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD

up Batuhan abcim canım ciğerm xD

sen imza konusunu açtıkça yapmayacam,birazcık sabır yahu,benim yaptığım imzalar öyle 3-5 brush at biraz efekt ver le olmuyor,render ından stock resmine brush ından plug-in ine kadar özenle yapıyorum beğenmezsem 3-5 kere silip baştan yapıyorum,o yüzden sen bana zaman ver ben sana imza vereyim 😉
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#5053
Ghost biras sabır pls
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#5054
Bu arada ne zaman ? Pazar günü izmire uçucam oleyyyy. xD

up Batuhan abcim canım ciğerm xD

sen imza konusunu açtıkça yapmayacam,birazcık sabır yahu,benim yaptığım imzalar öyle 3-5 brush at biraz efekt ver le olmuyor,render ından stock resmine brush ından plug-in ine kadar özenle yapıyorum beğenmezsem 3-5 kere silip baştan yapıyorum,o yüzden sen bana zaman ver ben sana imza vereyim ;)

Ne imzası imzamı yoo acelesi ykki ölmüyoruz ya kaçmıyorda. 😁
T
TheCombo ⭐ 19y
#5055
3 gündür bi imza bekliyorum İmzada bi bow olsun hayır hayır 3 tane bow olsun 64lwlıklardan ortasında CombomaX yazın pls
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5056
3 gündür bi imza bekliyorum İmzada bi bow olsun hayır hayır 3 tane bow olsun 64lwlıklardan ortasında CombomaX yazın pls

Dediğin gibi yapmaya çalıştım olmadı sana şöyle bişe verek 😁 Biraz acemiyim kusura bakma 😁


- Resim Silinmiş.

Kullanmak istersen

- Resim Silinmiş.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5057
Öm olarak atıyım en iyisi görmedi galiba 😁
N
nuk3r ⭐ 19y
#5058
penny hangi pluginleri kullandığını söylermisin bikaç plugin var bende ama istediğim işi yapmıyolar zahmet olmassa isimlerini veya kendilerini koyarsan çok sevinicem 👴 bi beğendiğim fractal var o da demo bendeki =) demo yazıyo görsellere bazen siliyorum ama her zaman silinecek yerlerde olmuyo
S
Statuss ⭐ 18y
#5059
bana bir imza yapabilirmisiniz imza yı şu şekilde istiyorum galatasaraydan bir futbolcu resmi ve üstüne CrAzY_emre yazabilirmisiniz Teşşekkür ederim
B
black_gold ⭐ 19y
#5060
banada bir imza yaparmısınız.erotik bişi olsun :D::D:D:D

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: