Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 252 / 482
Replies
Q
Quensis ⭐ 19y
#5021
@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁


Ben ustamın imzası üstüne imza yapamam.Umarım hoşgörüyle karşılarsın. 🙄
Q
Quensis ⭐ 19y
#5024
Birde bu ablanın değşik bir resmini kullansam olur mu ? 😄

Ama illa diyorsan ki bu olsun yaparım. 👍
Q
Quensis ⭐ 19y
#5025
Umarım beğenirsin bak herkese böyle istemeden avatar yapmam kıymetimi bil. 😄







A
AmiP ⭐ 19y
#5026
@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁


Ben ustamın imzası üstüne imza yapamam.Umarım hoşgörüyle karşılarsın. 🙄

tmm ya boş ver canın sağ olsun 👍
B
#5027
bi kere arkadaşım imzan çok güzel,xray yapmış senin imzanı.sonuçta titanın ve xlawın yaptığı imzalarından bundan daha ii olacağını zannetmiyorum.yine bunun ayarında bi imza yapcaklar.bu imzayı kullanmaya dewam et sen bence 😉
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5028
Umarım beğenirsin bak herkese böyle istemeden avatar yapmam kıymetimi bil. 😄









Hobaaa Titan sevmeye başladım seni 😘 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#5029
😘

Beğenmen benim için yeterli.sevmesen de olur 😁
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5030
😘

Beğenmen benim için yeterli.sevmesen de olur 😁


Msn ekledim ^^ Cidden güzel olmuş bee 😁

Ps: Msn' den ps yardımlarınızı esirgemeyin..

mailto:[email protected] isteyen herkes ekleyebilir.. ekleyin pişman olmazsınız. 😁
P
#5031
s.a imzamı çok önceden bir arkım yapmıştı o şimdi yok alemlerde sizden msn ekleyip 1resim atmacağım önüne boroforamir eXtraloob Member yazmanızı rica ediyorum ilgilenenlere pmle msnmi yazıcam şimdiden tşk
F
#5032
buraya uplıad et ben yaparım bişeyler.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5033
s.a imzamı çok önceden bir arkım yapmıştı o şimdi yok alemlerde sizden msn ekleyip 1resim atmacağım önüne boroforamir eXtraloob Member yazmanızı rica ediyorum ilgilenenlere pmle msnmi yazıcam şimdiden tşk


Umarım beğenirsin daha acemiyim 2.profosyonel imza çalışmam ^^


http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2319.jpg
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5034
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk


1 Haftadır Beqliy0Rum.
Special thx to Flexi
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5035
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk


1 Haftadır Beqliy0Rum.

Nasıl bişey olsun ?? İstediğin bir resim fln var mı ??
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5036
Nasıl bişey olsun ?? İstediğin bir resim fln var mı ??


Hayır Estetiği Sana Bırakıorum.SpyWaRe Yazsın ama xD
Special thx to Flexi
B
bartusan3 ⭐ 18y
#5037
http://www.komikara.com/files/google.jpg


BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''

2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.

3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''

____________________________
ve altına bunu YAPın

__________________________


http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg

Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _

________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________

http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg

Bu da Aynı olsun ,


Şİmdiden TEşekkürler


Banlanacaksın ❗



NDN BanlADIN
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5038
Akşam gelince süper şeyler yapmaya çalışacağıma emin olabilirsin 👍



http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2255.png


Ben gelene kadar saten millet daha güzellerini yapar 😊

Bi tane daha yaptım 😁


http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2607.png
S
#5039
http://www.komikara.com/files/google.jpg


BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''

2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.

3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''

____________________________
ve altına bunu YAPın

__________________________


http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg

Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _

________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________

http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg

Bu da Aynı olsun ,


Şİmdiden TEşekkürler


Banlanacaksın ❗



NDN BanlADIN

imzanda reklam var.... :evil: :evil: :evil:
J
jacabo ⭐ 18y
#5040
NApayım ZATEN imzama Bİ şey YAPMADINIZ bari BENde KOYayım dedim

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: