@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁
Ben ustamın imzası üstüne imza yapamam.Umarım hoşgörüyle karşılarsın. 🙄
@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁
Bir imza siparişim olcak 😁
Yapacak hayırsever psuser aşağıdaki resmi kullanarak yaparsa makbule geçer 😄
http://img258.imageshack.us/img258/8769/asdasdes0.jpg
Bir imza siparişim olcak 😁
Yapacak hayırsever psuser aşağıdaki resmi kullanarak yaparsa makbule geçer 😄
http://img258.imageshack.us/img258/8769/asdasdes0.jpg
up 🤤




@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁
Ben ustamın imzası üstüne imza yapamam.Umarım hoşgörüyle karşılarsın. 🙄
Umarım beğenirsin bak herkese böyle istemeden avatar yapmam kıymetimi bil. 😄
😘
Beğenmen benim için yeterli.sevmesen de olur 😁
s.a imzamı çok önceden bir arkım yapmıştı o şimdi yok alemlerde sizden msn ekleyip 1resim atmacağım önüne boroforamir eXtraloob Member yazmanızı rica ediyorum ilgilenenlere pmle msnmi yazıcam şimdiden tşk

http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2319.jpgArkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk
Special thx to FlexiArkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk
1 Haftadır Beqliy0Rum.
Nasıl bişey olsun ?? İstediğin bir resim fln var mı ??
Special thx to Flexihttp://www.komikara.com/files/google.jpg
BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''
2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.
3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''
____________________________
ve altına bunu YAPın
__________________________
http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg
Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _
________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________
http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg
Bu da Aynı olsun ,
Şİmdiden TEşekkürler
Banlanacaksın ❗

http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2255.png
http://www.hizliresim.com/2008/6/23/2607.pnghttp://www.komikara.com/files/google.jpg
BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''
2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.
3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''
____________________________
ve altına bunu YAPın
__________________________
http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg
Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _
________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________
http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg
Bu da Aynı olsun ,
Şİmdiden TEşekkürler
Banlanacaksın ❗
NDN BanlADIN
Log in to write a reply.
Log In