Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 251 / 482
Replies
B
bartusan3 ⭐ 18y
#5001
http://www.komikara.com/files/google.jpg


BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''

2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.

3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''

____________________________
ve altına bunu YAPın

__________________________


http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg

Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _

________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________

http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg

Bu da Aynı olsun ,


Şİmdiden TEşekkürler
F
#5002
http://www.komikara.com/files/google.jpg


BUnu ÜStüNe
1) ''**IQ_SRO**''

2)REngi Yeşil*MAvi*Vb. REnk olsun.

3) VE ÜSt VE alta TArafta'' ExTraloob''

____________________________
ve altına bunu YAPın

__________________________


http://www.matrix-poster.de/matrix_code_see_1024.jpg

Bu NOrmal OLsun Aynı ŞEkiL _

________________________________
Buda bu COde YAnına Fener REsmi
________________________________

http://img61.imageshack.us/img61/7872/fenerbahce3yb.jpg

Bu da Aynı olsun ,


Şİmdiden TEşekkürler


Banlanacaksın ❗
F
#5003
Banlandın 😁 😈
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#5004
Bnm imza süperde buna uygun avatar yapabilirmisinz?
S
#5005
Bnm imza süperde buna uygun avatar yapabilirmisinz?
A
AmiP ⭐ 19y
#5006
Banlandın 😁 😈

bana bi imza yaparmısın üzerinde sagopa kajmerin bulundugu ve takide LeaDeR yazan bi imza olursa sevinirim 👍
F
#5007
cumadan sonra hepinizin işini halledecem 😁
F
#5008
Bnm imza süperde buna uygun avatar yapabilirmisinz?


- Resim Silinmiş. bu senin inş beğenirsin..
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#5009
Hacım sen yaparsında begenmezmiyim eline saglık 😘
F
#5010
Bnm imza süperde buna uygun avatar yapabilirmisinz?


Just resimden kesme gereği görmedim ancak şık bişey yaptım nickinin baş harrfi var resimin orjinalliğini bozmak istemedim umarım beğenirsin..

- Resim Silinmiş.
http://img529.imageshack.us/img529/8581/justavatarpm8.png


😘
S
#5011
Bnm imza süperde buna uygun avatar yapabilirmisinz?


Just resimden kesme gereği görmedim ancak şık bişey yaptım nickinin baş harrfi var resimin orjinalliğini bozmak istemedim umarım beğenirsin..

- Resim Silinmiş.
http://img529.imageshack.us/img529/8581/justavatarpm8.png


😘

hemen ekliorum hacım emeğine sağlık 🍿 😘
W
WeAre ⭐ 19y
#5012
bir imza ile avatar da bana yapabilirseniz çok sevinirim
ps. öm den bildirirseniz 2 kat sevinirim 😄
F
#5013
nasıl bişey istiyosun anime mi?
A
AmiP ⭐ 19y
#5014
Banlandın 😁 😈

bana bi imza yaparmısın üzerinde sagopa kajmerin bulundugu ve takide LeaDeR yazan bi imza olursa sevinirim 👍

bende bi imza istemiştim ama 😁
F
#5015
Banlandın 😁 😈

bana bi imza yaparmısın üzerinde sagopa kajmerin bulundugu ve takide LeaDeR yazan bi imza olursa sevinirim 👍

bende bi imza istemiştim ama 😁

snn imzan yeni yapıldı kurallara göre 1 ay mı ne bekleniyodu sanırım 👍 ama boş vaktim olursa yaparım.
Game Designer
#5016
bir imza ile avatar da bana yapabilirseniz çok sevinirim
ps. öm den bildirirseniz 2 kat sevinirim :D


- Resim Silinmiş.
yes.
Game Designer
#5017
- Resim Silinmiş.
yes.
D
dR.NooB ⭐ 19y
#5018
Delirmek üzereyim ! Sabahtan beri 2 tane fıstık gibi imza yaptım ama ikisinide kaydedemeden "gg" :@@ acemilik işte 😄

Bir imza siparişim olcak 😁
Yapacak hayırsever psuser aşağıdaki resmi kullanarak yaparsa makbule geçer 😄
http://img258.imageshack.us/img258/8769/asdasdes0.jpg
B
#5019
- Resim Silinmiş.


çok teşekkür ederim aykut.çok saol.çok güzel olmuş 😘
A
AmiP ⭐ 19y
#5020
@Xlaw
ama ben TiTaN dan daha önce istemiştim bu imzayı yapan arkadaşta öylesine yapmış bende dedin TiTaN yapana kadar bunu kullanayım o yapmayıncada senden istedim 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: