Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 248 / 482
Replies
A
Aleral ⭐ 18y
#4941
titan eğer sen imza yapıyosan snn imzndaki gibi taş bi kız koyup DoR1ToS yazar mısın?? zahmet olmazsa..

durun arkadaşa ben yapayım 😈 kız konusunda üstüme yoktur 😈


Hastayım senin zevkine

Kanka olalımmı 😁


Bu arada büyük laf etmişsin bak Jigsaw duymasın 😊
B
#4942
- Resim Silinmiş.
buda benden 👍
C
chotanga ⭐ 19y
#4943
beyler farketmez.. büyük ve dik göğüs olursa iyi olur 🤤 🤤
M
Macro ⭐ 19y
#4944
- Resim Silinmiş.
buda benden 👍


kenarlarına güzel şeyler yapsan harika olurdu
A
AmiP ⭐ 19y
#4945
bana güzel ve göze batan bi imza yapabilcek varmı acaba ???
F
#4946
beyler farketmez.. büyük ve dik göğüs olursa iyi olur 🤤 🤤


Şimdiye kadar yaptığım en iyi çalışma diyebilirim..

- Resim Silinmiş.
http://img204.imageshack.us/img204/3808/imzasr7.png
A
AmiP ⭐ 19y
#4947
bana güzel ve göze batan bi imza yapabilcek varmı acaba ???

ben bi imza isteğinde bulunmuştum ama hala bir cevap alamadım :?
Q
Quensis ⭐ 19y
#4948
bana güzel ve göze batan bi imza yapabilcek varmı acaba ???

ben bi imza isteğinde bulunmuştum ama hala bir cevap alamadım :?


İçinde nrender olarak ne istersin anime mi araba mı bir ünlü mü bunu yazarsan az sonra yaparım. 👍
M
Macro ⭐ 19y
#4949
imzaların boyutlarını kaça kaç yapıyosun titan
Q
Quensis ⭐ 19y
#4950
imzaların boyutlarını kaça kaç yapıyosun titan


360x120 den başlayıp en büyüğü 450x200 e kadar var ama Genelde 390x135
M
Macro ⭐ 19y
#4951
imzaların boyutlarını kaça kaç yapıyosun titan


360x120 den başlayıp en büyüğü 450x200 e kadar var ama Genelde 390x135

ok saol benm imzam kabul edilen büyüklükten daha büyük 2 resim olarak koydum öyle olsun istemedim 😄
J
#4952
Ben genellikle 400x150 yapıyorum..
B
#4953
kaan imzan ve avatarın süppo olmuş gerçekten
ps:bi tanede bana yapar mısın ? :)
Q
Quensis ⭐ 19y
#4954
Ben genellikle 400x150 yapıyorum..


Benim şu anki öyle.Bu arada imza avatar süper olmuş . 🍺
J
#4955
Ben genellikle 400x150 yapıyorum..


Benim şu anki öyle.Bu arada imza avatar süper olmuş . 🍺

Teşekkürler.
Q
Quincey ⭐ 18y
#4956
Ben genellikle 400x150 yapıyorum..


Benim şu anki öyle.Bu arada imza avatar süper olmuş . 🍺

Teşekkürler.

gerçenkten imza avatar müthiş olmuş pennyninkiler gibi olmuş 😎
Q
Quincey ⭐ 18y
#4957
biri bana avatar yapabilir mi ❓

öhö öhö.pardon gıcık tuttu.
Q
Quensis ⭐ 19y
#4958
biri bana avatar yapabilir mi ❓

öhö öhö.pardon gıcık tuttu.


Su iç geçer. 😈

Ps: Ben aldım mesajı 👍
Q
Quensis ⭐ 19y
#4959


Q
Quincey ⭐ 18y
#4960
resim görünmüyor :'(
sitesini açtım cannot this page diyo bi daha yüklesen olur mu ❓

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: