Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 247 / 482
Replies
B
#4921
titan ben sana yardımcı oluyum tekrardan hacım.şu istekleri bi sıraya koyalım.beraber halledelim hepisini 👍
A
Aleral ⭐ 18y
#4922
Biri bana imza yapabilir mi ?

karı kızlı bişi istersen yapayım 😜 tek onu güzel yapıyorum.


Tam istediğim şey yaparsan süpper olur 😘
Q
Quensis ⭐ 19y
#4923
Buyur umarım beğenirsin. 🙄

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
Q
Quensis ⭐ 19y
#4924
Arkaplanı hareketli yapamam kusura bakma 🙄 Yapabilsem zaten yapardım. 🙄 Elimden bu kadar geliyor

İmza:- Resim Silinmiş.
Avatar:- Resim Silinmiş.
o zmn buna ExL bide D.mod Stalebug yazarmısın avatara sadece stalebug


Yaparım.

titan ben sana yardımcı oluyum tekrardan hacım.şu istekleri bi sıraya koyalım.beraber halledelim hepisini 👍


Tamam halledelim sen sırayı ayarla yada bende ayarlayabilirim ama şu an imza yapıyorum. 🙄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4925
stalebug buyur böyle birşey yaptım beğenitsin umarım.

- Resim Silinmiş.

http://img299.imageshack.us/img299/685/stalebugcopyyg3.png


stalebug istemedi bunu bu imzayı isteyen varsa ismini yazıp koyabilirim. 🎅
B
#4926
Sıra şu şekilde
TwilighT
Ghost_Spy
SpyWare
Elecktr10
HeLL_SpY
Q
Quensis ⭐ 19y
#4927
Ok hacım ben stalebug dan sonra Twilight ınkine başlarım...
B
#4928
bende ghsotunkine başlayım o zmn
Q
Quensis ⭐ 19y
#4929
Arkaplanı hareketli yapamam kusura bakma 🙄 Yapabilsem zaten yapardım. 🙄 Elimden bu kadar geliyor

İmza:- Resim Silinmiş.
Avatar:- Resim Silinmiş.
o zmn buna ExL bide D.mod Stalebug yazarmısın avatara sadece stalebug


Ben bu hareketli işlerinden inan hiç anlamıyorum beceremiyorum yani üstüne yazı yazına resim kıpkırmızı oluyor :?
bende ghsotunkine başlayım o zmn


Tamam başla. 👍
B
#4930
hacım bu ghost batudan istemişbiz yapmayalım istediği kişi yapsın o zmn
ben spy a geçiorum
Q
Quensis ⭐ 19y
#4931
hacım bu ghost batudan istemişbiz yapmayalım istediği kişi yapsın o zmn
ben spy a geçiorum


ben HeLL_Spy a yaptım ha bi tane daha yapma yani nasıl bir tesadüfse tam ben constantine imzası yapaken istemiş bence bu onun hakkı 😄
B
#4932
o zmn ben electr e geçtim yaw imza yapcak adam kalmadı 😄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4933
Spyware'e ben yaparım o zaman.
Q
Quensis ⭐ 19y
#4934
Twilight buyur imzan...

- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
M
Macro ⭐ 19y
#4935
Hayal gücünüze bayılıyorum benmkiler daha basit kalıyor yanında 😄
A
Aleral ⭐ 18y
#4936
Arkadaşlar işiniz bitince bir de avatar rica edebilirmiyim 😊 avatarım la imza biraz uyumsuz oldu sankim 🙄
Q
Quensis ⭐ 19y
#4937
Hayal gücünüze bayılıyorum benmkiler daha basit kalıyor yanında :D


👍

Arkadaşlar işiniz bitince bir de avatar rica edebilirmiyim 😊 avatarım la imza biraz uyumsuz oldu sankim 🙄


Yaparım yaparım durumu biliyorsun. 🍿
C
chotanga ⭐ 19y
#4938
titan eğer sen imza yapıyosan snn imzndaki gibi taş bi kız koyup DoR1ToS yazar mısın?? zahmet olmazsa..
F
#4939
titan eğer sen imza yapıyosan snn imzndaki gibi taş bi kız koyup DoR1ToS yazar mısın?? zahmet olmazsa..

durun arkadaşa ben yapayım 😈 kız konusunda üstüme yoktur 😈
A
Aleral ⭐ 18y
#4940
Hayal gücünüze bayılıyorum benmkiler daha basit kalıyor yanında :D


👍

Arkadaşlar işiniz bitince bir de avatar rica edebilirmiyim 😊 avatarım la imza biraz uyumsuz oldu sankim 🙄


Yaparım yaparım durumu biliyorsun. 🍿


Durumu biliyorum o yüzden işniz bitince dedim ya 😊 sana kolay gelsin 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: