Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 249 / 482
Replies
Q
Quensis ⭐ 19y
#4961
resim görünmüyor :'(
sitesini açtım cannot this page diyo bi daha yüklesen olur mu ❓


Tamam ayarlıyorum. 👍
Q
Quensis ⭐ 19y
#4962
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
Q
Quincey ⭐ 18y
#4963
sağol çok güzel yapmışsın eline sağlık.
Q
Quensis ⭐ 19y
#4964
sağol çok güzel yapmışsın eline sağlık.


Aslında birşey yapmadım imzadan kesip yazı yazdım 😁
L
LostWay ⭐ 18y
#4965
titan banada rica etsem yaparmısın birtane SaRkoLaTa_177 yazsın ve arkaplanı sana bırakıyorum (: pembe ve yeşil olmasın da (: exl member da yazarsan sevincem teşekkürler saol.
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#4966
beyler ben böyle avatarımın ve imzamın uygun olmasını istiyorum ve güzel bi kız olmasını istiyorum. inş. hallledersiniz. şimdiden tşk. ve de b0sSy27_ yazarsa iyi olur
F
#4967
beyler ben böyle avatarımın ve imzamın uygun olmasını istiyorum ve güzel bi kız olmasını istiyorum. inş. hallledersiniz. şimdiden tşk. ve de b0sSy27_ yazarsa iyi olur

çıplak bişi istersen yaparım 😜
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#4968
xlaw ben chotanga 😊 hani yapmıstın pembeli bişiler. dor1tos yazmıstın. o çok güzel olmustu hem onun adını b0sSy27_ olarak değiştirip hem de daha cıplak bişiler yapabilir misin.2 tane istiyorum yani. avatarda olursa iyi olur :D:D
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#4969
hee exl member da yazarsan mutlu olurum. tabibunun için bi şeye üye olmam gerekmiyosa
F
#4970
hee exl member da yazarsan mutlu olurum. tabibunun için bi şeye üye olmam gerekmiyosa



gitgide güzel imzalar yapıyorum.Beğenirsen yaz 😁

- Resim Silinmiş.

http://img167.imageshack.us/img167/8646/imzasch4.png


avatardan anlamıyorum :?
F
#4971
ama yinede sana bi avatar denedim bakalım beğenecekmisin..
- Resim Silinmiş.
B
b0sSy27_ ⭐ 18y
#4972
saol xlaw. bunlar da cok güzel. yaw ben bi türlü yapamdım imza avatar filan. indirdim photo shop cs2 yi. ama hiç bi b** yapamadım :D:D
Q
Quensis ⭐ 19y
#4973


Hell_SpY buyur avatarın.
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#4974
link i verseydin de nese
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#4975
sağolasın biladerim
Q
Quensis ⭐ 19y
#4976
link i verseydin de nese


Resmin üstüne gelip sağ tıklayıp özelliklere tıklarsan linki görebilirsin.
sağolasın biladerim


Rica ederim.
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#4977
Bana imza yokmu 👴 titan harry potter filminden bi resim olursa güsel olur üstünde D.mod stalebug yazsın alttada ExL
P
Pennywise ⭐ 19y
#4978
Bana imza yokmu 👴 titan harry potter filminden bi resim olursa güsel olur üstünde D.mod stalebug yazsın alttada ExL

sana hala imza yapan çıkmadımı 😄 bugece bitane yaparım sana(vaktim olursa) wait and see 😉
P
Pennywise ⭐ 19y
#4979
resmin orjinali daha güzelmiş diyen olursa kendi ellerimle banlarım 😄
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
E
Espio ⭐ 19y
#4980
Penny hayranınım; bi imza verirmisin 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: