resim görünmüyor :'(
sitesini açtım cannot this page diyo bi daha yüklesen olur mu ❓
Tamam ayarlıyorum. 👍
resim görünmüyor :'(
sitesini açtım cannot this page diyo bi daha yüklesen olur mu ❓
- Resim Silinmiş.sağol çok güzel yapmışsın eline sağlık.
beyler ben böyle avatarımın ve imzamın uygun olmasını istiyorum ve güzel bi kız olmasını istiyorum. inş. hallledersiniz. şimdiden tşk. ve de b0sSy27_ yazarsa iyi olur
hee exl member da yazarsan mutlu olurum. tabibunun için bi şeye üye olmam gerekmiyosa
http://img167.imageshack.us/img167/8646/imzasch4.png
link i verseydin de nese
sağolasın biladerim
Bana imza yokmu 👴 titan harry potter filminden bi resim olursa güsel olur üstünde D.mod stalebug yazsın alttada ExL
Log in to write a reply.
Log In