Birkaç gün önceden XLaw'a sözüm vardı Jim seninkine başlıyorum şimdi.
Bu da XLaw'ın imzası
- Resim Silinmiş.
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 244 / 482
Yanıtlar
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
Birkaç gün önceden XLaw'a sözüm vardı Jim seninkine başlıyorum şimdi.
Bu da XLaw'ın imzası
- Resim Silinmiş.
çok sevdiğim dostum titan bana çok güzel bir imza hediye etti bu nazik davranışından dolayı kendisine teşekkür ederim..
Birkaç gün önceden XLaw'a sözüm vardı Jim seninkine başlıyorum şimdi.
Bu da XLaw'ın imzası
- Resim Silinmiş.
çok sevdiğim dostum titan bana çok güzel bir imza hediye etti bu nazik davranışından dolayı kendisine teşekkür ederim..
Rica Ederim.Görevimiz görevim olmasa bile sana her zaman yaparım. 😘
Buyur Jim Bu da senin siteye giremiyişimden dolayı gecikti.Öff ne general Errormuş bee 😄
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
http://img166.imageshack.us/img166/3564/jimcopyov2.pngİmza yapılış sırasında kendimi göremedim :? beni atlamayın ben de varım :D
hacım şimdilik sen güzel bi imzan var şunlardan sonra sennkini halledelim olmaz mı ?
En başta zaten acelesi yok demiştim ama listede göremeyince kendimi vazgeçtiniz sandım 😊
sıra bendee xD
bna kim imza yapıcaksa Colin degil Blue yazsınlar nickimi deiştrcem
B
BrendiBelle
⭐ 18y
bna kim imza yapıcaksa Colin degil Blue yazsınlar nickimi deiştrcem
ben yapıyım sana.tmm öle yazarım
nası bişey istiyordun yaa ?
Bende bir imza istiorum d.mod stalebug yazsın arka plan mümkünse anime ve hareketli olsun avatara uygun bişi yaparsanız minnettar kalırım
B
BrendiBelle
⭐ 18y
bna kim imza yapıcaksa Colin degil Blue yazsınlar nickimi deiştrcem
bu senn inş beğenirsin
- Resim Silinmiş.
B
BrendiBelle
⭐ 18y
Bende bir imza istiorum d.mod stalebug yazsın arka plan mümkünse anime ve hareketli olsun avatara uygun bişi yaparsanız minnettar kalırım
hacım ben sennkini ancak yarına kdr yapabilirim ama titan bugün yapabilir işleri yoksa.eğer acele deilse ben yarın yaparım 👍
bana avatar ve imza yaparmısın kardeşim güzel bişiler 🕵️
- Resim Silinmiş.
bunu kullanarak bi imza yapabilirmisiniz 😘 🎭
bunu kullanarak bi imza yapabilirmisiniz 😘 🎭
Bende bir imza istiorum d.mod stalebug yazsın arka plan mümkünse anime ve hareketli olsun avatara uygun bişi yaparsanız minnettar kalırım
hacım ben sennkini ancak yarına kdr yapabilirim ama titan bugün yapabilir işleri yoksa.eğer acele deilse ben yarın yaparım 👍
Yok hacım acil deil yarında olur sen nasıl uygun görürsen 😘
bna kim imza yapıcaksa Colin degil Blue yazsınlar nickimi deiştrcem
bu senn inş beğenirsin
- Resim Silinmiş.
sagol idre edr 😊 😘
_
__RednecK__
⭐ 18y
kardeş ben de istiyom hadi yaw cs li savaşlı bişey olsun plsss
sıra bende galiba banada XLawınki gibi bi imza yaparsanız sevinirim bide ona uygun avatar 😎
sıra bende galiba banada XLawınki gibi bi imza yaparsanız sevinirim bide ona uygun avatar 8)
3 gündür bekliorum yapan yokmu
3 gündür bekliorum yapan yokmu
Akşama doğru biter büyük ihtimalle ama avatar yapamam. 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap