3 gündür bekliorum yapan yokmu
Akşama doğru biter büyük ihtimalle ama avatar yapamam. 👍
avatarı boşwer ben yaparım 🍺
3 gündür bekliorum yapan yokmu
Akşama doğru biter büyük ihtimalle ama avatar yapamam. 👍


Umarım beğenirsin beğenmezsen söyle değiştirebilirim. 👍
Umarım beğenirsin beğenmezsen söyle değiştirebilirim. 👍
Bana yokmu bana 👴
Special thx to FlexiAvatarın Bence Kötü Olmuş.
Mr_Danger beni 7 bitirdi 😄 bi beğenemedin imza avatarımı 😁
Bende bir imza istiorum d.mod stalebug yazsın arka plan mümkünse anime ve hareketli olsun bide avatar istiyorum oda imzayaya uygun olursa minnettar kalırım
bugün 1-2 imza yapacam bakalım kimler alacak :D
bugün 1-2 imza yapacam bakalım kimler alacak :D
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk
Special thx to FlexiYanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap