Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 245 / 482
Yanıtlar
Q
Quincey ⭐ 18y
#4881
3 gündür bekliorum yapan yokmu


Akşama doğru biter büyük ihtimalle ama avatar yapamam. 👍

avatarı boşwer ben yaparım 🍺
Q
Quensis ⭐ 19y
#4882
Umarım beğenirsin beğenmezsen söyle değiştirebilirim. 👍



stalebug
stalebug ⭐ 19y
#4883
Umarım beğenirsin beğenmezsen söyle değiştirebilirim. 👍




Bana yokmu bana 👴
Q
Quensis ⭐ 19y
#4884
Umarım beğenirsin beğenmezsen söyle değiştirebilirim. 👍




Bana yokmu bana 👴


Yaparız ama şu an meşgulüm nasıl birşey istediğini söylermisin ?
Q
Quincey ⭐ 18y
#4885
süppo
çok cix olmuş sağol
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4886
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk
Special thx to Flexi
A
Aleral ⭐ 18y
#4887
Ben de varım. Hatırlatayım dedim de 😄
Q
Quincey ⭐ 18y
#4888
yeni imza avatar nası olmuş bana yakışmışmı yorum yapın bi 😄
U
Uykucu ⭐ 19y
#4889
Avatarın Bence Kötü Olmuş.
Game Designer
#4890
Avatarın Bence Kötü Olmuş.
yes.
Q
Quincey ⭐ 18y
#4891
Mr_Danger beni 7 bitirdi 😄 bi beğenemedin imza avatarımı 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#4892
Mr_Danger beni 7 bitirdi 😄 bi beğenemedin imza avatarımı 😁


Akşam sana bir tane avatar yaparım en azından şimdikinden güzel olur 😆
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#4893
Bende bir imza istiorum d.mod stalebug yazsın arka plan mümkünse anime ve hareketli olsun bide avatar istiyorum oda imzayaya uygun olursa minnettar kalırım


5 gün önce yazmıştım 😳
P
Pennywise ⭐ 19y
#4894
bugün 1-2 imza yapacam bakalım kimler alacak 😄
E
Espio ⭐ 19y
#4895
Ben rica edebilirmiyim bi imza 😁
A
Aleral ⭐ 18y
#4896
bugün 1-2 imza yapacam bakalım kimler alacak :D


Öhü Öhü 🙄 5 gündür imza bekliyorumda hani bilmem ki nası desem 😄
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#4897
bugün 1-2 imza yapacam bakalım kimler alacak :D

Pls penny pls 😄 bana yap 5 gün oldu 😈 🙄
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#4898
Merhabalar herkese...Kimsenin sırasını çalmak istemem.Batu banada bir imza yapabilirsen ne zaman boş olursan acelesi yok 1.5 yıllık imzadan sıkıldım yine sen yapmıştın imza avatar şu anki imzam farklı tabi senin yaptığın değilde.İmzada karizma bir okçu zombi avlıyor falan olsa birde LegendArcher yazsa süper olur o olmadı Residen Evil resmi olsn LegendArcher yazsın birde avatar lazım oda yine şöyle bol efektli 😄 yüzüklerin efendisindeki sahuron varya onun gözünden bir sahne xD dediğim gibi acelesi yok ben beklerim yap yeter sağolun.Senin işin varsa başkasıda olabilir xP Ama sen ps king olduğun için...
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#4899
Arkadaslar Bana Bir İmza We Avatar İstiy0Rum üzerinde SpyWaRe Yazarsa ii 0lur.Simdiden Tsk
Special thx to Flexi
U
Uykucu ⭐ 19y
#4900
Wicked Senden Bi İmza İstiyorum.İmzanın İçinde I Am Legend Filminden Bir Bölüm Olsun Bide Üstünde Adım Yazsın.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: