Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Replies · 735K views · Page 226 / 482
Replies
Q
Quensis ⭐ 19y
#4501


R
Rowndark ⭐ 18y
#4502
Ama url hatalı dıor..
Q
Quensis ⭐ 19y
#4503
Ama url hatalı dıor..


Resmi de mi göremiyorsun ?
R
Rowndark ⭐ 18y
#4504
hyr ama bn cozum buLdumn cektım resmı ımageshack.us den ayarladım D
R
Rowndark ⭐ 18y
#4505
yok bnd yapamadım sn imageshack.usden yapsana bı
Q
Quensis ⭐ 19y
#4506
yok bnd yapamadım sn imageshack.usden yapsana bı



İmageshack çok gıcık 10 dk dır bekliyorum birazdan yapıp göndereceğim ama. ?!!!!!!!
Q
Quensis ⭐ 19y
#4507
- Resim Silinmiş.

- Resim Silinmiş.
A
agasarli ⭐ 19y
#4508
hadi bakem biri sipariş versin ben yapıcam imzayı 😎 😎
_
#4509
Bende bi imza istiyorum jafjaflı olcak ama

1. Yazı Rengi : Deneme

2. Yazı da : DreaM_NuKeR Yazsın

3. Resim anime tarzı yada sro ile ilgili güzel bi resim olsun imza resmi yani tesekkürler
A
agasarli ⭐ 19y
#4510
anime derken animelerdeki artiz savaşçılardanmı olsun yoksa karılardan mı
R
Romeo_ ⭐ 19y
#4511
Wicked banada bir avatar yapabilirmisin benimkinin tarzından


- Resim Silinmiş.
😁


tskr ellerne saglık guzel olmus
B
BLaDeKiNG ⭐ 18y
#4512
beyler size zahmet bu işi bilen biri varsa bana imza yapabilir mi?yaparsanız çok sevinirim nickim gibi yazılsın lütfen 😉
B
BLaDeKiNG ⭐ 18y
#4513
lütfen yapabilcek biri varmı bekliyorum nickim gibi olursa sevinirim ?!!!!!!.....
R
Rowndark ⭐ 18y
#4514
Titan_ ve Photoshop moderatorler bana render atabılırmısınız ? ama photoshoptan deıl..... O.m. den gonderebılırsınız..
Lutfen
R
Rowndark ⭐ 18y
#4515
hade yhaaaaa
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4516
hade yhaaaaa

nasıl bi render istiyosun 🙄
R
Rowndark ⭐ 18y
#4517
yha bn yenı basladım deısık deısık render Lzm 😄
R
Rowndark ⭐ 18y
#4518
lütfen yapabilcek biri varmı bekliyorum nickim gibi olursa sevinirim ?!!!!!!.....


Edit.

- Resim Silinmiş.

http://img119.imageshack.us/img119/171/indy07og4.jpg
B
BlackLighT ⭐ 19y
#4519
viewtopic.php?f=215&t=38588
burda renderlar var
ama özel olarak isteyeceğin olursa biraz yardımcı olabilirim 😉
X
xxmemo1 ⭐ 18y
#4520
Titan banada bir avatar yaparmısın hunter resmi ve üstünde AEK yazmasını istiyorum.Şimdiden teşekkürler.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: