Icerige atla
Extraloob

Avatar imza istek bölümü

· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme · Sayfa 224 / 482
Yanıtlar
B
#4461
yaw birileri benm kulağımı çok pis çınlattı.yaw nie arkamdan atıp tutuyosunuz.kardeşim espionun azcık yardımını almışım çok mu,çok kırıldım valla.You broken my heart 😞
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4462
yaw birileri benm kulağımı çok pis çınlattı.yaw nie arkamdan atıp tutuyosunuz.kardeşim espionun azcık yardımını almışım çok mu,çok kırıldım valla.You broken my heart :(

Sen kırılma yeter bizim için.
B
#4463
üstüne yazmamı istiyorsan hala bir seçeneğim var 😁 aksi taktirde psd dosyasını silicem 😜
- Resim Silinmiş.


kırdın beni hacım 😞 kötü bi amacım yoktu zaten espio kardeşime söylesem aynı şekilde söyleyecekti sana.imza için teşekkürler,çok beğendim ?!!!!!!...
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4464
üstüne yazmamı istiyorsan hala bir seçeneğim var 😁 aksi taktirde psd dosyasını silicem 😜
- Resim Silinmiş.


kırdın beni hacım 😞 kötü bi amacım yoktu zaten espio kardeşime söylesem aynı şekilde söyleyecekti sana.imza için teşekkürler,çok beğendim ?!!!!!!...

Onunnda kotu amacı yoktur.
B
#4465
üstüne yazmamı istiyorsan hala bir seçeneğim var 😁 aksi taktirde psd dosyasını silicem 😜
- Resim Silinmiş.


kırdın beni hacım 😞 kötü bi amacım yoktu zaten espio kardeşime söylesem aynı şekilde söyleyecekti sana.imza için teşekkürler,çok beğendim ?!!!!!!...

Onunnda kotu amacı yoktur.


abi imzada To Be Gay İs Not Crime yazsa nasıl olurdu sence ❓
wicked+espio yakcaklardı beni :evil:
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4466


abi imzada To Be Gay İs Not Crime yazsa nasıl olurdu sence ❓
wicked+espio yakcaklardı beni :evil:

Abi insan sevdiğine takılır canım seni seviyoku takılıyo :?!
Game Designer
#4467
abi imzada To Be Gay İs Not Crime yazsa nasıl olurdu sence ❓
wicked+espio yakcaklardı beni :evil:


o bi espiri 😁 😜

beendiine sevindim ?!!!!!!
yes.
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4468
Ayrıntılara girme be abi
B
#4469
abi imzada To Be Gay İs Not Crime yazsa nasıl olurdu sence ❓
wicked+espio yakcaklardı beni :evil:


o bi espiri 😁 😜

beendiine sevindim ?!!!!!!

😜 tekrar teşekkür ederim 😁
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4470
Sorun Cozulmustur.
R
Rowndark ⭐ 18y
#4471
Xray bnd ıstemıstım ama _JuanKuan_ yazsın ..... hunter thıef joblu bısey olsun renklı
B
#4472
Sorun Cozulmustur.


sorun yoktu ki zaten 😁
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4473
Olsun yinede cozduk.
R
Romeo_ ⭐ 19y
#4474
Bana güzel bir avatar yapabilirmisiniz...benimkinin tarzından
R
Rowndark ⭐ 18y
#4475
Yha Lutfen yardımcı olun 😄
S
ShootEmUp ⭐ 19y
#4476
biraz bekle ps user ler diğer istekleri yapıyo
Yha Lutfen yardımcı olun :D
B
#4477
wicked imzama uygun awatar yapabilir misin bana zahmet olmazsa ? ❓
R
Rowndark ⭐ 18y
#4478
ok
Game Designer
#4479
wicked imzama uygun awatar yapabilir misin bana zahmet olmazsa ? ❓

100x101 ona göre ayarlarsın koyarken bozuk çıkmasın die ?!!!!!!...
- Resim Silinmiş.
yes.
R
Rowndark ⭐ 18y
#4480
Edit.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: