İmza için TiTaN_ sağol ?!!!!!!!
Avatar imza istek bölümü
· 9.7K Yanıt · 735K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 223 / 482
Yanıtlar
İmza için TiTaN_ sağol ?!!!!!!!
Rica ederim tam istediğin gibi olmadı ama 🙄
Bi tanede bana isteme zamanı geLdı dımı... ama 😄 banada Thief ve Hunter karısımlı bı avatar ve imza yapabilirmısınız sımdıden TY* acık tonlu renklerde 0lsun pls..
Deneme
Deneme boLe bısey 0labılır
Deneme
Deneme boLe bısey 0labılır
sk8er_boi yada Mr_danger ise baslasanız 😄 guseLde yapı0nuz sız sımdıden TY*
Benimki noldu arkadaşlar.
Game Designer
⭐ 19y
banada yeni bi imza yapar mısınz,böle sarı ağırlıklı ama içinde kırmızlar veya turuncular dolaşsın,üstündede brendibelle yazsın.kafanıza göre takılın güzel bişey yapcağınızdan eminim !
10 dkika 😜
yes.
Benimki noldu arkadaşlar.
sana ben yapıyorum tmm
Benimki noldu arkadaşlar.
sana ben yapıyorum tmm
Saol..
banada yeni bi imza yapar mısınz,böle sarı ağırlıklı ama içinde kırmızlar veya turuncular dolaşsın,üstündede brendibelle yazsın.kafanıza göre takılın güzel bişey yapcağınızdan eminim !
10 dkika :P
Muahah herife bak accountuma girip torpil yaptırıyo imza falan yapma buna wicky Veya yapıyosan Üstüne To Be Gay İs Not Crime de ekle 😜 😁
Game Designer
⭐ 19y
banada yeni bi imza yapar mısınz,böle sarı ağırlıklı ama içinde kırmızlar veya turuncular dolaşsın,üstündede brendibelle yazsın.kafanıza göre takılın güzel bişey yapcağınızdan eminim !
10 dkika :P
Muahah herife bak accountuma girip torpil yaptırıyo imza falan yapma buna wicky Veya yapıyosan Üstüne To Be Gay İs Not Crime de ekle 😜 😁
yok artık 😁
şindi o mu yazmıştı snn yazdıklarını 😄
imzada bitmişti 😜
dediini yaziim mi 😁
yes.
Yaz Yaz Yakısır Kardeşime 😈
Game Designer
⭐ 19y
üstüne yazmamı istiyorsan hala bir seçeneğim var 😁 aksi taktirde psd dosyasını silicem 😜
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
yes.
yok yazma kardeşime Mert bir anlık sinirden demişdir.
Game Designer
⭐ 19y
yok yazma kardeşime Mert bir anlık sinirden demişdir.
şimdi gerçek kardeşmisiniz ve 3 kardeşmisiniz 😄
RavenRiley
BrendiBelle
Epsio 😁
3 çekirgem oldu 😜 😁 😁 😁
yes.
Yok ya arkadaşım ama Kardeşim gibi seninde cekirgen sayılırım.
yok yazma kardeşime Mert bir anlık sinirden demişdir.
şimdi gerçek kardeşmisinizi ve 3 kardeşmisiniz 😄
RavenRiley
BrendiBelle
Epsio 😁
3 çekirgem oldu 😜 😁 😁 😁
bıyır beğenmediğin yeri olursa söle hemen değiştiriyim
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
http://img240.imageshack.us/img240/7171/ravenrileytc7.pngbıyır beğenmediğin yeri olursa söle hemen değiştiriyim
- Resim Silinmiş.http://img240.imageshack.us/img240/7171/ravenrileytc7.png
Heryeri guzelde su D.mod yazan yeri mavi yaparmısın
Zahmet olmassa
bıyır beğenmediğin yeri olursa söle hemen değiştiriyim
- Resim Silinmiş.http://img240.imageshack.us/img240/7171/ravenrileytc7.png
Heryeri guzelde su D.mod yazan yeri mavi yaparmısın
yaparım da çok şeyden olur kötü kötü olur 😄
tmm bu iyi saol.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap