Yaw ben sadece 1 köpek çıkara biliyorum ama 2 kişide gördüm 4 tane köpek çıkatmıştı bu nasıl oluyor bunun bi hilesimi war
Arkadaşlar köpekle ilgili sorum war
· 15 Yanıt · 1.9K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
R
RoyalFlush
⭐ 19y
ilk defa senden duyuyorum 4 tane köpek çıkartanı.
Yok Öyle Bir Şey Duymuştum Hatta bu siteden Galiba var öyle bir bug veya program .
T
The_LegenD
⭐ 18y
Yaw ben sadece 1 köpek çıkara biliyorum ama 2 kişide gördüm 4 tane köpek çıkatmıştı bu nasıl oluyor bunun bi hilesimi war
nasIL oLduqunu ßiLMioRm ama oLé bi ßuq war.. ßnde qordm cunqu 4 tane feLan.. 🍿
T
thaemirhaeN_
⭐ 18y
pk2 editti sanırsam 😁
ya yok yazılıp stick yapılmıştı.
Dar bir alana giriyordun, ilk köpeği açıyordun, oyundan çıkıp girip 2 . köpeği açıyordun. Veya bir pogramı vardı onun, multiwolf diye oradanda.
dikkat, ban yeme riskin var!!!
Dar bir alana giriyordun, ilk köpeği açıyordun, oyundan çıkıp girip 2 . köpeği açıyordun. Veya bir pogramı vardı onun, multiwolf diye oradanda.
dikkat, ban yeme riskin var!!!
Ban Yeme Riskin Yok Ban Kimse Yemedi Sonucta Bu Bir Bug İllegal Bir Sey Degil
Kendi Anlatımım Yaptım Birazdan Topic KOyarım Buraya .
Kendi Anlatımım Yaptım Birazdan Topic KOyarım Buraya .
Ban Yeme Riskin Yok Ban Kimse Yemedi Sonucta Bu Bir Bug İllegal Bir Sey Degil
Kendi Anlatımım Yaptım Birazdan Topic KOyarım Buraya .
bug u oyunda kendine avantaj yaratmak için kullanmak yasaktır.
Dediğin Doğru Olabilir.
Ben Kimsenin Banladığını Görmedim Fakat Banlanmayacak Da Değil Gmin İnsiyatifine Kalmıs Birsey
Topic Bulayım Kendi İradesi İster Yapar İster Yapmaz;)
Ben Kimsenin Banladığını Görmedim Fakat Banlanmayacak Da Değil Gmin İnsiyatifine Kalmıs Birsey
Topic Bulayım Kendi İradesi İster Yapar İster Yapmaz;)
Dediğin Doğru Olabilir.
Ben Kimsenin Banladığını Görmedim Fakat Banlanmayacak Da Değil Gmin İnsiyatifine Kalmıs Birsey
Topic Bulayım Kendi İradesi İster Yapar İster Yapmaz;)
işin doğrusu bende hiç banlanan görmedim ama banlanmayacak diye birşeyde yok. Hak veriyorum sana orada.
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
hilesi yok ama screenshot bolumune bak orda topıclerde de acıklması var dw cave gıdıyosn ozel bı yerı var buga da gelınce bı anlık cıkıyo oyle 3-4 kopek ama dc yıyosn cok 👍
Edit 😄
[F New]Solo Gitarist
N
NighTwaLkeR
⭐ 19y
ben mı yenıyım sroda 😁 😁 😁 3 yılım var kardesım rahat ol sen ben soran arkdsa ızah etmek ıcın acıkladım 👍
ben mı yenıyım sroda 😁 😁 😁 3 yılım var kardesım rahat ol sen ben soran arkdsa ızah etmek ıcın acıkladım 👍
O zumun editleyeyim postumu 😄
[F New]Solo Gitarist
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap