Icerige atla
Extraloob

Arkadaşlar köpekle ilgili sorum war

· 15 Yanıt · 1.9K görüntüleme
K
kurmay OP ⭐ 19y
#1
Yaw ben sadece 1 köpek çıkara biliyorum ama 2 kişide gördüm 4 tane köpek çıkatmıştı bu nasıl oluyor bunun bi hilesimi war
15 Yanıt
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#2
ilk defa senden duyuyorum 4 tane köpek çıkartanı.
D
destiny ⭐ 18y
#3
Yok Öyle Bir Şey Duymuştum Hatta bu siteden Galiba var öyle bir bug veya program .
T
The_LegenD ⭐ 18y
#4
Yaw ben sadece 1 köpek çıkara biliyorum ama 2 kişide gördüm 4 tane köpek çıkatmıştı bu nasıl oluyor bunun bi hilesimi war


nasIL oLduqunu ßiLMioRm ama oLé bi ßuq war.. ßnde qordm cunqu 4 tane feLan.. 🍿
T
#5
pk2 editti sanırsam 😁
D
drotalion ⭐ 19y
#6
ya yok yazılıp stick yapılmıştı.
Dar bir alana giriyordun, ilk köpeği açıyordun, oyundan çıkıp girip 2 . köpeği açıyordun. Veya bir pogramı vardı onun, multiwolf diye oradanda.

dikkat, ban yeme riskin var!!!
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#7
Ban Yeme Riskin Yok Ban Kimse Yemedi Sonucta Bu Bir Bug İllegal Bir Sey Degil
Kendi Anlatımım Yaptım Birazdan Topic KOyarım Buraya .
D
drotalion ⭐ 19y
#8
Ban Yeme Riskin Yok Ban Kimse Yemedi Sonucta Bu Bir Bug İllegal Bir Sey Degil
Kendi Anlatımım Yaptım Birazdan Topic KOyarım Buraya .


bug u oyunda kendine avantaj yaratmak için kullanmak yasaktır.
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#9
Dediğin Doğru Olabilir.
Ben Kimsenin Banladığını Görmedim Fakat Banlanmayacak Da Değil Gmin İnsiyatifine Kalmıs Birsey
Topic Bulayım Kendi İradesi İster Yapar İster Yapmaz;)
D
drotalion ⭐ 19y
#11
Dediğin Doğru Olabilir.
Ben Kimsenin Banladığını Görmedim Fakat Banlanmayacak Da Değil Gmin İnsiyatifine Kalmıs Birsey
Topic Bulayım Kendi İradesi İster Yapar İster Yapmaz;)


işin doğrusu bende hiç banlanan görmedim ama banlanmayacak diye birşeyde yok. Hak veriyorum sana orada.
N
#12
hilesi yok ama screenshot bolumune bak orda topıclerde de acıklması var dw cave gıdıyosn ozel bı yerı var buga da gelınce bı anlık cıkıyo oyle 3-4 kopek ama dc yıyosn cok 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#13
Edit 😄
[F New]Solo Gitarist
N
#14
ben mı yenıyım sroda 😁 😁 😁 3 yılım var kardesım rahat ol sen ben soran arkdsa ızah etmek ıcın acıkladım 👍
.NET
.NET ⭐ 19y
#15
ben mı yenıyım sroda 😁 😁 😁 3 yılım var kardesım rahat ol sen ben soran arkdsa ızah etmek ıcın acıkladım 👍

O zumun editleyeyim postumu 😄
[F New]Solo Gitarist

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: