Charıyla takas bahanesiyle elimden sbotun i.d ve şifresini aldı inanmayanlar için elimde kanıt var isteyen eklesin atıyim msn : mailto:[email protected]
botun i.d : saros32
botusername: BarBarTR Alabilen geri alsın....
Arkadaşlar GenesukiSama Dolandırcıdır Lütfen Kanmayın
· 15 Yanıt · 2.5K görüntüleme 0 okuyor
15 Yanıt
Kanıtınızı buraya koyunuz.
G
GenesukiSama
⭐ 18y
😊 once adam gıbı pw vermeyı ogren 😊
G
GenesukiSama
⭐ 18y
Kanıtınızı buraya koyunuz.
Bana Ölü botu aklınca keklıcek kontrol ettırdrdım..
- Resim Silinmiş.
Uploaded with ImageShack.us
Ps: Bot bilgierlinide zaten sana geri Yolladım 😊
G
GenesukiSama
⭐ 18y
Kanıtınızı buraya koyunuz.
Bana Çamur atan adamın Topıcıne baksana Kanıt ekledım 😊
Nasıl geri yolladın sorabilir miyim ?
R
RockmasteR
⭐ 19y
eğer dolandırıcı değilsen bana da geri yollar mısın bot bilgilerimi ?
G
GenesukiSama
⭐ 18y
Bu nedır hepınız bot istiyorsunuz ?
kendi botumuzu İSTİYORUZ !!!!
Bu arada Genesuki sen bana demiştinki bana yanlış pw verdin diye hatta elimde resimleride war peki sorabilir miyim ben sana yanlış pw verdiysem sen nasıl o üyeliği gidipde destek hattına verdin onlarda bişeler dediler ??
Eğer istemiyosan geri ver üyeliğimi .....
Eğer istemiyosan geri ver üyeliğimi .....
Sitemizin eskilerinden Arcadia az az önce pm attı.
Kendisini dolandırdığını söylüyor.Birçok kişiden hakkınızda şikayet alıyoruz.
Kanıtlar alınıp gereği yapılacaktır.
Kendisini dolandırdığını söylüyor.Birçok kişiden hakkınızda şikayet alıyoruz.
Kanıtlar alınıp gereği yapılacaktır.
Sitemizin eskilerinden Arcadia az az önce pm attı.
Kendisini dolandırdığını söylüyor.Birçok kişiden hakkınızda şikayet alıyoruz.
Kanıtlar alınıp gereği yapılacaktır.
😘
😱 sin:
G
GenesukiSama
⭐ 18y
Madur OLan Benim:AKlınca Bozuk Botu bana Satıcak kzıklasam BitterSweete kazıklardım bılgılerı ılk verdım.
aracılık ücretimiz 15 TL böyle durumlara düşmemek için lütfen aracılık hizmetimizi kullanınız.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap