Icerige atla
Extraloob

Anti Titus Pullo Fun Club^^

· 47 Replies · 8.6K views · Page 2 / 3
Replies
T
TitusPullo ⭐ 19y
#21
Way Maji demek öyle ah ulan yaktım seni. Tek öc alacağım alan cs'dir gelde alayım boyunun ölçüsünü ki her zaman yaptığım şey xP ama bu sefer deli olucak hahahahaha lol

Nihahahaha. 😈 😈 Demiştim sana senin boynuna forumda dolayacağım diye. 😆 Cs bir anlıktır ama forum sürekli. 😁 Bu topici gördükçe anılarım depreşecek. 8)



Biz bu serverları ebediye gitme dileği ile açtık. Sen gelicen yine benim çöplüğüme. Hadi koş gel servera hemen bekliyorum ehuhuh. Yemez 😜 çekeceğin acıları, çileleri biliyosun.

Ps: Tilkinin dönüp dolaşacağı yer kürkçü dükkanıdır 😈 😁
B
Black Rain ⭐ 19y
#22
bende geliyorum oleeeeeeeeey 😜 😄
P
#23
Sen varken birdaha oraya girermiyim sanıyorsun? 😁 Ya aynı teamde oluruz yada ben spect olurum canıma yetti yahu.Wall açsan bu kadar oynayamazsın.Rofl... :D

Adam pro 🍿
P
#24
Sen varken birdaha oraya girermiyim sanıyorsun? 😁 Ya aynı teamde oluruz yada ben spect olurum canıma yetti yahu.Wall açsan bu kadar oynayamazsın.Rofl... :D

Adam pro 🍿

Onun gibi pronun... 😁

Şşşşşşşşt 😁
C
CaN_KsK ⭐ 19y
#25
Öp beni Titus. x)
😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#26
Hangi cesur arkadaş servera gelicek. İce acıcam. Bakın bu şansı değerlendirin. Bu gece alkollüyüm. Volkan konak açtım dinliyorum. No ses kasma ^^ Ha Aim'in karşısına geçerseniz hs yeme oranınız %89 ^^
P
#27
Ben almayayım 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
adam pro demiş birisi kim pro yahu bak acayip zoruma gidiyor girerim o oyuna 1 ayda aklınızı alırım savaş oyunlarında deli kabiliyetim vardır bir yarış bir savaş daraltmayın beni alkolluyum zati 😄
T
TitusPullo ⭐ 19y
#29
adam pro demiş birisi kim pro yahu bak acayip zoruma gidiyor girerim o oyuna 1 ayda aklınızı alırım savaş oyunlarında deli kabiliyetim vardır bir yarış bir savaş daraltmayın beni alkolluyum zati :D


Bende alkollüyüm olay çıkartırım. 1 Aylık kampa gir, sonra çık gel karşıma. Beni yenersen Managerliği bırakıcam. Sen yenersen adminliğini alırım puhahaha 😁 😈
P
#30
Bahisler Titus'a bahisler Titus'a 😆
B
Black Rain ⭐ 19y
#31
Böen varım tütüs 😄
P
#32
Böen varım tütüs :D

Çocuk korkudan şaşırdı ne yapacağını 😆
R
Rhea ⭐ 19y
#33
Evet ya ölmektem bıktım sürekli kafadan öldürüyor beni de yazarmısın.
Onun yüzünden tövbe Pro Gaming serverine girmem.
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#34
Op Benı Tutis xD
T
TitusPullo ⭐ 19y
#35
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜 9% 9% [ 2 ]
Ona duyduğum sevgi paha biçilemez. 😠 4% 4% [ 1 ]
Onun için ölürüm.rofl... 😄 4% 4% [ 1 ]
Öp beni Titus. x) 40% 40% [ 9 ]
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% 40% [ 9 ]

Sonuçlara bakıınz ya. Ne istiyorsnuuz amd sempron 2500+ dandik işlemcimden xP
E
El Verano ⭐ 18y
#36
zuhaha...
lala lalaa lalala lalala lala lala 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜 9% 9% [ 2 ]
Ona duyduğum sevgi paha biçilemez. 😠 4% 4% [ 1 ]
Onun için ölürüm.rofl... 😄 4% 4% [ 1 ]
Öp beni Titus. x) 40% 40% [ 9 ]
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% 40% [ 9 ]

Sonuçlara bakıınz ya. Ne istiyorsnuuz amd sempron 2500+ dandik işlemcimden xP

Bende işlemciden girdim 👋
M
Mojito OP ⭐ 18y
#38
Şarkı ney öle ya :D:D
X
XER0 ⭐ 19y
#39
Öp beni Titus. x)


😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#40
Onun için ölürüm.rofl...
Bu seçeneği yine tek ben seçmişim 😎 😄
Tütüs kıymetimi bil 😁
[F New]Solo Gitarist

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: