Icerige atla
Extraloob

Anti Titus Pullo Fun Club^^

· 47 Yanıt · 8.6K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#41
dolabana
pert
tırtım.net


bu vb. seçeneklerde olmalı diyorum ve hemen kaçıyorum topicten 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#42
Öp beni Titus seçeneği sanırım Recep İvedik'ten gelmiş 😜
Öp beni Recep Ye beni Recep 😁 😁
[F New]Solo Gitarist
C
ChosenOne ⭐ 18y
#43
Onun için ölürüm.rofl...
Bu seçeneği yine tek ben seçmişim 😎 😄
Tütüs kıymetimi bil 😁

Kıymetini değil kıymetimizi bilsin. Bende sendenim Titus. 😄

Halil abi yanlis anlama. 😁

Ps: Maksat gırgır olsun. Yoksa hepinizicokseviyorum.com 😁
T
TitusPullo ⭐ 19y
#44
Agh olaya bkz. 3 kuruşluk işlemcim var zaten :/

Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% [ 13 ]
Q
Quattro ⭐ 19y
#45
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜 9% 9% [ 2 ]
Ona duyduğum sevgi paha biçilemez. 😠 4% 4% [ 1 ]
Onun için ölürüm.rofl... 😄 4% 4% [ 1 ]
Öp beni Titus. x) 40% 40% [ 9 ]
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% 40% [ 9 ]

Sonuçlara bakıınz ya. Ne istiyorsnuuz amd sempron 2500+ dandik işlemcimden xP

Gelen cana değil mala gelsim hacım..... 😈
A
Absence ⭐ 19y
#46
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜
En makulu bu geldi
R
Rhea ⭐ 19y
#47
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 42% 42% [ 14 ] x
Toplam oy : 33
Haha.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: