dolabana
pert
tırtım.net
bu vb. seçeneklerde olmalı diyorum ve hemen kaçıyorum topicten 😜
Anti Titus Pullo Fun Club^^
· 47 Yanıt · 8.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
Öp beni Titus seçeneği sanırım Recep İvedik'ten gelmiş 😜
Öp beni Recep Ye beni Recep 😁 😁
Öp beni Recep Ye beni Recep 😁 😁
[F New]Solo Gitarist
Onun için ölürüm.rofl...
Bu seçeneği yine tek ben seçmişim 😎 😄
Tütüs kıymetimi bil 😁
Kıymetini değil kıymetimizi bilsin. Bende sendenim Titus. 😄
Halil abi yanlis anlama. 😁
Ps: Maksat gırgır olsun. Yoksa hepinizicokseviyorum.com 😁
T
TitusPullo
⭐ 19y
Agh olaya bkz. 3 kuruşluk işlemcim var zaten :/
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% [ 13 ]
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% [ 13 ]
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜 9% 9% [ 2 ]
Ona duyduğum sevgi paha biçilemez. 😠 4% 4% [ 1 ]
Onun için ölürüm.rofl... 😄 4% 4% [ 1 ]
Öp beni Titus. x) 40% 40% [ 9 ]
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 40% 40% [ 9 ]
Sonuçlara bakıınz ya. Ne istiyorsnuuz amd sempron 2500+ dandik işlemcimden xP
Gelen cana değil mala gelsim hacım..... 😈
O kadar seviyorum ki gördüğüm yerde kuyruğunu keserim. 😜
En makulu bu geldi
En makulu bu geldi
Allah cezanı verecek Titus, inşallah bilgisayarının işlemcisi yanar. xP 42% 42% [ 14 ] x
Toplam oy : 33
Haha.
Toplam oy : 33
Haha.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap