Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Replies · 61K views · Page 9 / 15
Replies
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#161


1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli

senin zevkin beni ilgilendirmez tamammı tamam bot alıyosunuz ama o kendinizi gliştirmek için bize zararı yok ama bu kadar da olmaz karşıdakinin hakkını yiyosun sonra da daha zevkli diyosun.O 66 68 ve 80 charların gitsin de aklın başına gelsin


Konuşma Tarzına Dikkat Et.

Hep Kendi Çıkarlarınızı Düşünmeyin Çinlilerin Alehine Bir Şey Olunca Kalsın Kalsın Kendi Çıkarlarınız Söz Konusu Olunca Gitsin .
Kalacak Kulla
Sizin İsteklerinize Göre Paylaşım Yapılmıyor .

Bildirmişsiniz Yapabileceğiniz Başka Hiç Bir Şey Yok Bu Konu Buradanmak İsteyen Kullanacak %90 İhtimalle Ban Riski Yok Ve Çözmelerinin Tek Bir Yolu Var Oda Pek Bir İşe Yaramaz . İnvisiblenin Pk2 Kodlarını Değiştirirler Kodlar Yine Bulunur Yine Yapılır.
K
Kuruman ⭐ 19y
#162
Süper bi Program Eline Klavyene Saglık extrabeer
J
Jigsaw ⭐ 19y
#163
Yalnız görünmez olanlar şeffaf gözükse biz dahil daha güzel olurmuş sanki. O kodla değiştirin bir de.
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#164



1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli

senin zevkin beni ilgilendirmez tamammı tamam bot alıyosunuz ama o kendinizi gliştirmek için bize zararı yok ama bu kadar da olmaz karşıdakinin hakkını yiyosun sonra da daha zevkli diyosun.O 66 68 ve 80 charların gitsin de aklın başına gelsin


Konuşma Tarzına Dikkat Et.

Hep Kendi Çıkarlarınızı Düşünmeyin Çinlilerin Alehine Bir Şey Olunca Kalsın Kalsın Kendi Çıkarlarınız Söz Konusu Olunca Gitsin .
Kalacak Kulla
Sizin İsteklerinize Göre Paylaşım Yapılmıyor .

Bildirmişsiniz Yapabileceğiniz Başka Hiç Bir Şey Yok Bu Konu Buradanmak İsteyen Kullanacak %90 İhtimalle Ban Riski Yok Ve Çözmelerinin Tek Bir Yolu Var Oda Pek Bir İşe Yaramaz . İnvisiblenin Pk2 Kodlarını Değiştirirler Kodlar Yine Bulunur Yine Yapılır.

Çinlerin aleyhine bişi yapıldımı şuana kadar.Onların bufflarını da etkisiz hale getirin tmm diyim ama şuana kadar öyle bişi olmadı.Olsa bile ona da karşı çıkardım burda oyunun altyapısıyla oynuosunuz
C
Castiela ⭐ 18y
#165

Hep Kendi Çıkarlarınızı Düşünmeyin Çinlilerin Alehine Bir Şey Olunca Kalsın Kalsın Kendi Çıkarlarınız Söz Konusu Olunca Gitsin .
Kalacak Kulla
Sizin İsteklerinize Göre Paylaşım Yapılmıyor .

afedersin ama çinlerin aleyhine bişey paylaşıldığını hatırlamıyorum.
mesela eurolar için pot saniyesi kısıtlamayı kaldırsanız bile . ben genede kullanmamayı tercih ederim. haksıız duruma düşenin ben olduğunu düşünürüm.eğer eurolarda sthealt varsa çinlerde skill , potçularda da anti sthealt pot var. milletin hakkını yemeyin.
#166



1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli

senin zevkin beni ilgilendirmez tamammı tamam bot alıyosunuz ama o kendinizi gliştirmek için bize zararı yok ama bu kadar da olmaz karşıdakinin hakkını yiyosun sonra da daha zevkli diyosun.O 66 68 ve 80 charların gitsin de aklın başına gelsin


Konuşma Tarzına Dikkat Et.

Hep Kendi Çıkarlarınızı Düşünmeyin Çinlilerin Alehine Bir Şey Olunca Kalsın Kalsın Kendi Çıkarlarınız Söz Konusu Olunca Gitsin .
Kalacak Kulla
Sizin İsteklerinize Göre Paylaşım Yapılmıyor .

Bildirmişsiniz Yapabileceğiniz Başka Hiç Bir Şey Yok Bu Konu Buradanmak İsteyen Kullanacak %90 İhtimalle Ban Riski Yok Ve Çözmelerinin Tek Bir Yolu Var Oda Pek Bir İşe Yaramaz . İnvisiblenin Pk2 Kodlarını Değiştirirler Kodlar Yine Bulunur Yine Yapılır.

sende böyle bişi yazarak kendi çıkarını düşünmüş oluyorsun...ayrıca bilirsin euro charı olanların genelinde chin char da bulunuyor kendi çıkarımızı mı düşünüyoruz daha adil bir oyun için yazıyoruz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :?!!! :?!!! :?!!!
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#167
Bu pk2 çalışıyor mu denendi i yani Question
H
HosenberG ⭐ 19y
#168
off ezikler bunun sayesinde beni deli ediyolar Evil or Very Mad
D
discogolf ⭐ 19y
#169
Bu pk2 editi ilk defa Babel serverda magic nickli pure int bir charda gördüm adam beni çok uzaktan görüp yanıma geliyordu ve durmadan kesiyordu. En sonunda PK2 edit olduğunu açıkladı.. invisible ve stealth bölümlerini sileceksin demişti.. ama bunun sayesinde ortaya büyük bir sorun çıkıyor o da rogue ve wizardlar vasat bir hale geliyor! sanırım joymax media dosyasının içindeki invisible ve stealth ve benzeri skillerin isimlerinin yazdığı yerleri şifreleyerek bu sorunu ortadan kaldıracaktır.. ya da bi yolunu bulur yoksa o kadar para veren euro rogue wizard charı olan kullanıcı joymax'ı başını çok ağrıtır! extraokk
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#170

Bu pk2 editi ilk defa Babel serverda magic nickli pure int bir charda gördüm adam beni çok uzaktan görüp yanıma geliyordu ve durmadan kesiyordu. En sonunda PK2 edit olduğunu açıkladı.. invisible ve stealth bölümlerini sileceksin demişti.. ama bunun sayesinde ortaya büyük bir sorun çıkıyor o da rogue ve wizardlar vasat bir hale geliyor! sanırım joymax media dosyasının içindeki invisible ve stealth ve benzeri skillerin isimlerinin yazdığı yerleri şifreleyerek bu sorunu ortadan kaldıracaktır.. ya da bi yolunu bulur yoksa o kadar para veren euro rogue wizard charı olan kullanıcı joymax'ı başını çok ağrıtır! extraokk

İmzana hayra kaldım.İlerde bende senin gibi olurum inşallah.Şuan lv 49 dagger+crossbow um
D
DaRKWaTcH ⭐ 19y
#171
beyler buna gerek yok zaten 64 ten sonra eger str ıse dagger sana bıse yapamıo.

62 lwl str bowum 62 lwl daggerla alay edıom Laughing
H
hoyt ⭐ 18y
#172
ben bunu kullanıcam hemde seve seve çünkü kendimden 10 15 lv düşük roguelerin veya wizardların ben pvp yaparken hiç alakası yokken gelip pvp mi mahvetmelerine dayanamıyorum. bu tip insanları oyundan bezdirmek içinde elimden geleni yaparım.
#173

beyler buna gerek yok zaten 64 ten sonra eger str ıse dagger sana bıse yapamıo.

62 lwl str bowum 62 lwl daggerla alay edıom Laughing

lol 64 ten sonra belli oluyor dagger ların gücü zaten...
S
#174
Kardeş Peki Ban yemek İhtimaLımız warmı ???
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#175

Kardeş Peki Ban yemek İhtimaLımız warmı ???


Yok Denecek Kadar Az...
#176


Kardeş Peki Ban yemek İhtimaLımız warmı ???


Yok Denecek Kadar Az...

sanmam o kadar bot varken pk2 den ban olacağını
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#177



Kardeş Peki Ban yemek İhtimaLımız warmı ???


Yok Denecek Kadar Az...

sanmam o kadar bot varken pk2 den ban olacağını

Joymax bot yapımcılarından para alıo o yüzden banlanmıo botterlar ama pk2 edit joymax a hiçbişi kazandırmaz yani banlarlar.Yada block vs
#178




Yok Denecek Kadar Az...
sanmam o kadar bot varken pk2 den ban olacağını
Joymax bot yapımcılarından para alıo o yüzden banlanmıo botterlar ama pk2 edit joymax a hiçbişi kazandırmaz yani banlarlar.Yada block vs
pk2 edit sonuçta sadece sende gözüküyor bunu nasıl anlarki gm..
tek yol biri rapor etse.
F
fatih_2_0 ⭐ 19y
#179
ARKADAŞLAR JOYMAX SİZİN MEDİA PK2 DOSYASINI DEİŞTİRDİĞİNİZİ ANLAYAMAZ BAŞTAN AŞAYA DEĞİŞTİRİN İSTERSENİZ AMA BİRİLERİ KALKIP BUNUN YAPILDIĞINI RAPOR GÖNDERİRSE EN AZ 3 AY İÇİNDE BİR ÇARESİNİ BULURLAR KİMSEDE BU YÜZDEN BAN LANMAZ KİMSE KORKMASIN.......... :?!!! THANKS Laughing
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#180

ARKADAŞLAR JOYMAX SİZİN MEDİA PK2 DOSYASINI DEİŞTİRDİĞİNİZİ ANLAYAMAZ BAŞTAN AŞAYA DEĞİŞTİRİN İSTERSENİZ AMA BİRİLERİ KALKIP BUNUN YAPILDIĞINI RAPOR GÖNDERİRSE EN AZ 3 AY İÇİNDE BİR ÇARESİNİ BULURLAR KİMSEDE BU YÜZDEN BAN LANMAZ KİMSE KORKMASIN.......... :?!!! THANKS Laughing

afiyet olsun hmm

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: