Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Replies · 61K views · Page 10 / 15
Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#181
artık avrupalılar kaçacak delik arasın
#182
bence bu durum en çok wizardları etkiliyor.
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#183




Yok Denecek Kadar Az...

sanmam o kadar bot varken pk2 den ban olacağını
Joymax bot yapımcılarından para alıo o yüzden banlanmıo botterlar ama pk2 edit joymax a hiçbişi kazandırmaz yani banlarlar.Yada block vs
pk2 edit sonuçta sadece sende gözüküyor bunu nasıl anlarki gm..
tek yol biri rapor etse.
Zaten birçok kişi rapor etti ayrıca sen kaldırılmasını mı istiosun kaldırılmamasınımı :s
A
AIMAR53 ⭐ 19y
#184





Yok Denecek Kadar Az...

sanmam o kadar bot varken pk2 den ban olacağını

Joymax bot yapımcılarından para alıo o yüzden banlanmıo botterlar ama pk2 edit joymax a hiçbişi kazandırmaz yani banlarlar.Yada block vs
pk2 edit sonuçta sadece sende gözüküyor bunu nasıl anlarki gm..
tek yol biri rapor etse.
Zaten birçok kişi rapor etti ayrıca sen kaldırılmasını mı istiosun kaldırılmamasınımı :s
yaw ben tabiki kaldırılmasını istiyorum oyunun dengesini bozuyorlar ama ban yiyeceklerini sanmıyorum
H
#185
ben silkroad forumuna ve bug reporta yazdım bu konuyu !!

tamam level kasarız hileyle 2-3 char acarız herseyi yaparız

ama pvplerinde cılkını cıkarmaya gerek yok!!

konunun kaldırılmasını rica ediyorum
S
salihtr ⭐ 19y
#186

ben silkroad forumuna ve bug reporta yazdım bu konuyu !!

tamam level kasarız hileyle 2-3 char acarız herseyi yaparız

ama pvplerinde cılkını cıkarmaya gerek yok!!

konunun kaldırılmasını rica ediyorum



arkadaşa katılıyorum oyunun .... çıkarmaya gerek yok
B
Bellatrix ⭐ 19y
#187
Hocam bende ur client is damaged yazdı yah Embarassed
B
Bellatrix ⭐ 19y
#188
Pk2 yapan hiçbir charı banlayamazlar banlayamadıkları qibi bunu tespitde edemezler..8d itemı 9 a 10 a ceviren adamı da banLasınlar o zmn popcorn Hiçbirşey olmaz korkmadan kullanın arkadaslar eu lar yalan oldu zhuaha Bide ben calıstırabılsem sunu headbang2ft9
#189
eular yalan olmadı bu halde bile pvp lerde pek fark etmiyor..tek sorun job kullanırken..
B
Bellatrix ⭐ 19y
#190
Valla Pvp de yanımıza dıngır dıngır gorunmez halde qelıp acıgımızı arayan eulara hıc beklemedıklerı anda küt ilk vurusu yaptıımızda aglıyolar onu bilirim popcorn
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#191
Jason eline sağlık Very Happy Eular kaçacak delik arayın chine lerden Twisted Evil Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Bence bu pk2 yi yapanlar ban yemez...
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#192
Bana winzip link atabilirmisiniz benim winzip'in süresi bitmiş de internetten indirdiğim hiç bir programı açamıyorum Crying or Very sad Crying or Very sad
C
Ch0sen0ne ⭐ 19y
#193
abi boyle sey olmaz ya ayıp **** olmaya basladi iyice bot oyun kurallari icinde kasio dimi ama bu nedir ya olmaz bole sey ne anladim oyundan ya sacmaligin daniskasi pk2 edit li dosya kullananlari en kısa surede banlanirlar temennim ama zor diolar. ne demek ya bole bisi uf neyse sinir katsayim yukseldi cok
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#194

Bana winzip link atabilirmisiniz benim winzip'in süresi bitmiş de internetten indirdiğim hiç bir programı açamıyorum Crying or Very sad Crying or Very sad

Gerek kalmaı Laughing
I
#195
bende indirdim attım sronun içine 1.143 pach yükledi oyunda adam gözümün önünde görünmez oldu adamı göremedim.
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#196

abi boyle sey olmaz ya ayıp anasini satayim bok olmaya basladi iyice bot oyun kurallari icinde kasio dimi ama bu nedir ya olmaz bole sey ne anladim oyundan ya sacmaligin daniskasi pk2 edit li dosya kullananlari en kısa surede banlanirlar temennim ama zor diolar. ne demek ya bole bisi uf neyse sinir katsayim yukseldi cok

Aynen kardeş aynen.

Forumdaki bazı düzenbaz hilekar ve bencil mahluklar hiç aldırmıyorlar.Hepsi banlansınlar da görsünler.

Siz devam edin hile yapmaya sonra da cezasını siz çekersiniz ama .

Kimse de bana konuşma dersi vermeye çalışmasın bu mesajımdan dolayı, önce insan gibi davranmasını öğrensinler
U
Un4 ⭐ 19y
#197


abi boyle sey olmaz ya ayıp anasini satayim bok olmaya basladi iyice bot oyun kurallari icinde kasio dimi ama bu nedir ya olmaz bole sey ne anladim oyundan ya sacmaligin daniskasi pk2 edit li dosya kullananlari en kısa surede banlanirlar temennim ama zor diolar. ne demek ya bole bisi uf neyse sinir katsayim yukseldi cok

Aynen kardeş aynen.

Forumdaki bazı düzenbaz hilekar ve bencil mahluklar hiç aldırmıyorlar.Hepsi banlansınlar da görsünler.

Siz devam edin hile yapmaya sonra da cezasını siz çekersiniz ama .

Kimse de bana konuşma dersi vermeye çalışmasın bu mesajımdan dolayı, önce insan gibi davranmasını öğrensinler



Kajmeran banlanir orani: 1,05
Kajmeran banlanmaz orani: 16

bahisler acilmistir ^^
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#198



abi boyle sey olmaz ya ayıp anasini satayim bok olmaya basladi iyice bot oyun kurallari icinde kasio dimi ama bu nedir ya olmaz bole sey ne anladim oyundan ya sacmaligin daniskasi pk2 edit li dosya kullananlari en kısa surede banlanirlar temennim ama zor diolar. ne demek ya bole bisi uf neyse sinir katsayim yukseldi cok

Aynen kardeş aynen.

Forumdaki bazı düzenbaz hilekar ve bencil mahluklar hiç aldırmıyorlar.Hepsi banlansınlar da görsünler.

Siz devam edin hile yapmaya sonra da cezasını siz çekersiniz ama .

Kimse de bana konuşma dersi vermeye çalışmasın bu mesajımdan dolayı, önce insan gibi davranmasını öğrensinler



Kajmeran banlanir orani: 1,05
Kajmeran banlanmaz orani: 16

bahisler acilmistir ^^

çifte şans var mı abi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#199



abi boyle sey olmaz ya ayıp anasini satayim bok olmaya basladi iyice bot oyun kurallari icinde kasio dimi ama bu nedir ya olmaz bole sey ne anladim oyundan ya sacmaligin daniskasi pk2 edit li dosya kullananlari en kısa surede banlanirlar temennim ama zor diolar. ne demek ya bole bisi uf neyse sinir katsayim yukseldi cok

Aynen kardeş aynen.

Forumdaki bazı düzenbaz hilekar ve bencil mahluklar hiç aldırmıyorlar.Hepsi banlansınlar da görsünler.

Siz devam edin hile yapmaya sonra da cezasını siz çekersiniz ama .

Kimse de bana konuşma dersi vermeye çalışmasın bu mesajımdan dolayı, önce insan gibi davranmasını öğrensinler



Kajmeran banlanir orani: 1,05
Kajmeran banlanmaz orani: 16

bahisler acilmistir ^^


Kesin Banlanır Wink
H
HaTeFuL ⭐ 18y
#200
Bu pk2'den şikayetçi olanlar eu char sahipleridie. Twisted Evil

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: