Görürdüm sorun değil (pacificde görüyorum) Twisted Evil Twisted Evil
-Ban yiyecek bişey değilki pk2 bu detective detective
>>> Anti Insivible & Stealth
· 294 Replies · 61K views 0 reading · Page 8 / 15
Replies
Jigsaw ' unda dediği gibi bunu buraya koymak zorundayız..
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
zorundayız demen saçma(sanki silah zoruyla koyduruyorlar) 😊 ama koymanız normal
Valla eu char sahibi olan herkez itiraz etmiş.Ben bi chinese char sahibi olarak çok sevindim.Böyle bir şey paylaşılması çok normal bence gereklide.Eğer chinese charlarının zararına olan bir şey olsa şimdi itiraz edenler sesini çıkarmıycak.Gerçi sizlerde haklısınız herkez kendi çıkarını düşünüyor.
arkadaşlar indirdim malesef 100mb boşa gitti:s
görünmez carları görüyorsunuz fakat saldıramıyorsunuz yani endişelenecek bişi yok adamların stealth ı gecmeden siz onlara dalamıyorsunuz...
genede boşuna 100mblik dosyayı benim gibi indirmek isteyen indirsin kotanıza yazık olur o kadar popcorn Very Happy
görünmez carları görüyorsunuz fakat saldıramıyorsunuz yani endişelenecek bişi yok adamların stealth ı gecmeden siz onlara dalamıyorsunuz...
genede boşuna 100mblik dosyayı benim gibi indirmek isteyen indirsin kotanıza yazık olur o kadar popcorn Very Happy
F
ferigim114
⭐ 19y
bence bu kadarıda fazla bırakında oyun oyun kalsın bot fln tmm onlar dogalda adamlarda oyun oynuyorlar sızın ıcın deıl bu oyun europe charlar neden var ne anlamı var oyunu oyun bırakın ltfn :S
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
arkadaşlar indirdim malesef 100mb boşa gitti:s
görünmez carları görüyorsunuz fakat saldıramıyorsunuz yani endişelenecek bişi yok adamların stealth ı gecmeden siz onlara dalamıyorsunuz...
genede boşuna 100mblik dosyayı benim gibi indirmek isteyen indirsin kotanıza yazık olur o kadar popcorn Very Happy
saldırabiliyorsun.
chinese'erdede görünmez gösterici skiller var , onları açın hadi , işinize gelmiyo işte , hep kendinizi düşünüyosunuz.ben bu konu kaldırılmıştır diye bekliyodum fakat hala burda Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Çok gereksiz ve saçma bir paylaşım. Bari PVP de hile yapmayın. Ne zevk alacak millet oyundan sonra
o kadar saçmalamaya başlamışsınızki artık zaten indiren indirdi daha hala dırdır etmenin ne faydası var git silkroadonline da bug reportta yap dırdırını bu programı yazan jason walker değil extraloobdan biride değil yabancılar editlemiş jasonda sağolsun bulmuş koymuş buraya neyin dırdırını yapıyosunuz ki ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ zaten Exclamation
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
yakında düzeltirler uzatmayın bence ama pvp de de hile yapılması büsbütün ezikliği gösteriyor arkadaşında dediği gibi skill açarak oynayın.. :S
U
unsterblch
⭐ 19y
Euro char kullananlar nasılda belli ediyor kendini Laughing
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
Euro char kullananlar nasılda belli ediyor kendini Laughing
evt chinise char kullananlarda Laughing
1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli
_
_KaJMeRaN_
⭐ 18y
bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:
We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.
Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...
Bende rapor gönderdim senin gibi bakalım nolcak inş bunu kullananların hepsi ban yer de kurtuluruz.
_
_KaJMeRaN_
⭐ 18y
yaw bn bişe sorcm bu proglamla ban yemesmiyiz ?
yersiniz
_
_KaJMeRaN_
⭐ 18y
1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli
senin zevkin beni ilgilendirmez tamammı tamam bot alıyosunuz ama o kendinizi gliştirmek için bize zararı yok ama bu kadar da olmaz karşıdakinin hakkını yiyosun sonra da daha zevkli diyosun.O 66 68 ve 80 charların gitsin de aklın başına gelsin
haha ban yememi daha çok beklersin
yaw bn bişe sorcm bu proglamla ban yemesmiyiz ?
yersiniz
biseyi bilmeden konusma derim?
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
ban yiyeceklerini sanmam ama düzeltmeleri lazım...
Log in to write a reply.
Log In