Icerige atla
Extraloob

>>> Anti Insivible & Stealth

· 294 Replies · 61K views · Page 8 / 15
Replies
B
bone ⭐ 19y
#141
Görürdüm sorun değil (pacificde görüyorum) Twisted Evil Twisted Evil


-Ban yiyecek bişey değilki pk2 bu detective detective
J
Jason Walker OP ⭐ 19y
#142
Jigsaw ' unda dediği gibi bunu buraya koymak zorundayız..
#143
zorundayız demen saçma(sanki silah zoruyla koyduruyorlar) 😊 ama koymanız normal
M
MosquiTo ⭐ 19y
#144
Valla eu char sahibi olan herkez itiraz etmiş.Ben bi chinese char sahibi olarak çok sevindim.Böyle bir şey paylaşılması çok normal bence gereklide.Eğer chinese charlarının zararına olan bir şey olsa şimdi itiraz edenler sesini çıkarmıycak.Gerçi sizlerde haklısınız herkez kendi çıkarını düşünüyor.
C
ChrsNYC ⭐ 18y
#145
arkadaşlar indirdim malesef 100mb boşa gitti:s
görünmez carları görüyorsunuz fakat saldıramıyorsunuz yani endişelenecek bişi yok adamların stealth ı gecmeden siz onlara dalamıyorsunuz...
genede boşuna 100mblik dosyayı benim gibi indirmek isteyen indirsin kotanıza yazık olur o kadar popcorn Very Happy
F
ferigim114 ⭐ 19y
#146
bence bu kadarıda fazla bırakında oyun oyun kalsın bot fln tmm onlar dogalda adamlarda oyun oynuyorlar sızın ıcın deıl bu oyun europe charlar neden var ne anlamı var oyunu oyun bırakın ltfn :S
#147

arkadaşlar indirdim malesef 100mb boşa gitti:s
görünmez carları görüyorsunuz fakat saldıramıyorsunuz yani endişelenecek bişi yok adamların stealth ı gecmeden siz onlara dalamıyorsunuz...
genede boşuna 100mblik dosyayı benim gibi indirmek isteyen indirsin kotanıza yazık olur o kadar popcorn Very Happy

saldırabiliyorsun.
C
Castiela ⭐ 18y
#148
chinese'erdede görünmez gösterici skiller var , onları açın hadi , işinize gelmiyo işte , hep kendinizi düşünüyosunuz.ben bu konu kaldırılmıştır diye bekliyodum fakat hala burda Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
M
murat1982 ⭐ 19y
#149
Çok gereksiz ve saçma bir paylaşım. Bari PVP de hile yapmayın. Ne zevk alacak millet oyundan sonra
D
DnA ⭐ 19y
#150
o kadar saçmalamaya başlamışsınızki artık zaten indiren indirdi daha hala dırdır etmenin ne faydası var git silkroadonline da bug reportta yap dırdırını bu programı yazan jason walker değil extraloobdan biride değil yabancılar editlemiş jasonda sağolsun bulmuş koymuş buraya neyin dırdırını yapıyosunuz ki ATI ALAN ÜSKÜDARI GEÇTİ zaten Exclamation
#151
yakında düzeltirler uzatmayın bence ama pvp de de hile yapılması büsbütün ezikliği gösteriyor arkadaşında dediği gibi skill açarak oynayın.. :S
U
unsterblch ⭐ 19y
#152
Euro char kullananlar nasılda belli ediyor kendini Laughing
#153

Euro char kullananlar nasılda belli ediyor kendini Laughing

evt chinise char kullananlarda Laughing
D
DnA ⭐ 19y
#154
1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#155

bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:

We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.

Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...


Bende rapor gönderdim senin gibi bakalım nolcak inş bunu kullananların hepsi ban yer de kurtuluruz.
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#156

yaw bn bişe sorcm bu proglamla ban yemesmiyiz ?

yersiniz
_
_KaJMeRaN_ ⭐ 18y
#157

1.si joymaxın invisible ve stealthı gösteren skilleri oldukça yetersiz
2.si parayla alınanıda oldukça kısa sürüyo 5sn gibi bi süresi var yani oda yetersiz
3.sü wizard(66) warrior(68) ve chinese bow(80) charlarım var hepsi içinde söylüyorum oyun böyle çok daha zevkli

senin zevkin beni ilgilendirmez tamammı tamam bot alıyosunuz ama o kendinizi gliştirmek için bize zararı yok ama bu kadar da olmaz karşıdakinin hakkını yiyosun sonra da daha zevkli diyosun.O 66 68 ve 80 charların gitsin de aklın başına gelsin
D
DnA ⭐ 19y
#158
haha ban yememi daha çok beklersin
Y
yeonyang ⭐ 19y
#159


yaw bn bişe sorcm bu proglamla ban yemesmiyiz ?

yersiniz


biseyi bilmeden konusma derim?
#160
ban yiyeceklerini sanmam ama düzeltmeleri lazım...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: