Download edemiyoruz..Rapid Hata veriyor Exclamation
>>> Anti Insivible & Stealth
· 294 Replies · 61K views 0 reading · Page 7 / 15
Replies
bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:
We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.
Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...
avrupa charin var diye zorunami gittide rapor ettin? sanane kardesim ister kullaniriz ister kullanmayiz. bu sitedeki bir moderatörün yaptigi programa saygi duymuyosan bu sitede isin ne?
bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:
We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.
Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...
İyi etmişsin, teşekkürler.
Biz böyle bir programı kullanmak istemezdik. Ama eğer böyle bir progam varsa illa ki Extraloob'da da her zaman olacaktır.. Cool Programı çıkaranlar utansın. Bir Extraloob üyesi her zaman diğer sitelerin üyelerine göre avantajlıdır. Ve bu hep böyle kalacaktır.
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:
We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.
Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...
avrupa charin var diye zorunami gittide rapor ettin? sanane kardesim ister kullaniriz ister kullanmayiz. bu sitedeki bir moderatörün yaptigi programa saygi duymuyosan bu sitede isin ne?
ne alakası var senin defans skillerini hackleseler ne edecektin charımın yeteneğini siliyosun !!! eğer benim çarıma zarar veren bişi olursa rapor etmek en başta gelen hakkım Wink
bu arada çabalarımızın sonucunda cvp geldi gelen cvp şu:
We have been alerted to this problem and are in the process of resolving it. Thank you for your patience.
Biz problemi anladık çözmeye çalışıyoruz sabrettiğiniz için tşkr...
avrupa charin var diye zorunami gittide rapor ettin? sanane kardesim ister kullaniriz ister kullanmayiz. bu sitedeki bir moderatörün yaptigi programa saygi duymuyosan bu sitede isin ne?
ne alakası var senin defans skillerini hackleseler ne edecektin charımın yeteneğini siliyosun !!! eğer benim çarıma zarar veren bişi olursa rapor etmek en başta gelen hakkım Wink
bu görünmezlik isi zaten cok büyük sacmalik. adam pvpde gelio görünmez arkadan vuruyo kesio beni bide gülüyo. bunu herkes yapar yiosa adam gibi karsima gelsinde pvp yapalim Exclamation
sende % 75 defansını azalt öle kapısalım
sende % 75 defansını azalt öle kapısalım
onunda pk2 editini bul yapalim^^
mükemmel
düzelmesi güzel birşey insanlar anlamıyor wizard ve rogue gizlilik gerektiren çarlardır onların sebebi budur saçma saçma konuşmayın santam bu arada umarım joymax hemen düzeltir bunu popcorn
gerek y0k y0ruma önlemini almişlar degiştirsen bile pach yapıp eskı halıne getırıy0r 0yun anlıcagınız artık işe yaramaz
bıraksana alahını seversen 0x33 den ındırıyolar sıze verıyolar gene de emege saygı kendılerı yapmıyolar dıcegım o sıze
düzelmesi güzel birşey insanlar anlamıyor wizard ve rogue gizlilik gerektiren çarlardır onların sebebi budur saçma saçma konuşmayın santam bu arada umarım joymax hemen düzeltir bunu popcorn
+1 Düzeltilmesini çok istedim ben de gördüğüm an. Ama varsa böyle bir şey ki var, bizim sitemizde olmalı.
Kim bulmuşsa bunu Allah razı olsun.. Denedim çalışıyor... kahvekeyfi
bakalım artık kaça bilecekmisiniz detective detective
bakalım artık kaça bilecekmisiniz detective detective
bu arada söylemeyi unuttum patch den sonrada çalışıyor Laughing Laughing Laughing Laughing
€
€xtrem€_ßoy
⭐ 18y
düzelmesi güzel birşey insanlar anlamıyor wizard ve rogue gizlilik gerektiren çarlardır onların sebebi budur saçma saçma konuşmayın santam bu arada umarım joymax hemen düzeltir bunu popcorn
+1 Düzeltilmesini çok istedim ben de gördüğüm an. Ama varsa böyle bir şey ki var, bizim sitemizde olmalı.
lol kafana prick yeyince kaçmaya gerek kalmaz 😊
süper bişey bu çok saol
aaa geçen cape taktım görünmez oldum east gatede dalıorm millete 80 adamlar göremiyor 16lık 1 tane nob gelmiş ben görünemz oluom wruuor bakıorm ixir de kulanmıorm banadior snn görünmezlik skilin ezik halbuki max çok sasırmıstım demekki çakalböle görüormus:)
SÜper bişey ya pvpde wizartlar garibim görünmez olup kaçıodu şimdi DW den dışarı çıkmıyor.... Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
bone keşke spartada olsaydın görürdün ne kadar garibanlar o wizardlar Twisted Evil Twisted Evil
yaw bn bişe sorcm bu proglamla ban yemesmiyiz ?
Log in to write a reply.
Log In