Arkadaşlar elinde old customers hesabı olupta Ankara'dan satmak isteyen pm atarsa sevinirim. Nakit anında alırım...
Ankara içinden Nakit 25 TL ye Old Customer Sbot aranıyor.
· 5 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
Nedense kimse cevap yazmıyor. Foruma şöyle bir bakıyorumda, Ankara'dan Antalya'dan, Kocaeli'nden, Bursa'dan, İstanbul'dan ve daha bir çok şehirden sbot arayan var. Ama ne hikmetse Sbot satan arkadaşların hiçbirisi bu şehirlerden değiller. Elden almak isteyen arkadaşlar illa güvenmek zorunda bırakılıyorlar. İLGİNÇ ÇOK İLGİNÇ......
pm attım ^^
pm için teşekkürler ama fiyat biraz yüksekte kalıyor benim için 😊
Aynı şekilde arkadaşa katılıyorum. Nedense kimse elden teslim olayına elini atmıyor. Sitedeki fiyatlarda arkadaş gibi bana da biraz fazla. Bu iş neden bu şekilde oluyor onuda anlamış değilim.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap