Icerige atla
Extraloob

Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?

· 545 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 4 / 28
Yanıtlar
.NET
.NET ⭐ 19y
#61
Sandviç

Afiyet olsun kelleyi de aldın 😄
Paça çorbası 😄
[F New]Solo Gitarist
M
#62
Nefret ederim..
/
Sarmısak yoğurtlu mantı (Ankara versiyonu)
R
RoyalFlush ⭐ 19y
#63
vezir parmağı xD

şaka şaka lahmacun
.NET
.NET ⭐ 19y
#64
vezir parmağı xD


Süperdi bu 😄 Hangisi? Küçük olan mı ortadaki mi 😄
Külahta dondurma^^[Taksim'dE bile indiriM vaR. KülaH dondurma 50 YKR 😄
[F New]Solo Gitarist
4
#65
Midye Tava 😄 canm cekti valla 😜
B
#66
Pizza ^^
U
Uykucu ⭐ 19y
#67
Seni Bile Yerim Süper Mario
Makarna
T
TitusPullo ⭐ 19y
#68
Bira+fıstık. Yemek olmasada ideal bir ikili^^
4
4eweRSro ⭐ 18y
#69
Acılı urfa 😁
Q
Quensis ⭐ 19y
#70
Pilav+Kuru yanında da Buzlu Kola.
4
4eweRSro ⭐ 18y
#71
İmam bayıldı 😁
A
asdfasdf ⭐ 19y
#72
ohhh tokat kebabı 👍
4
4eweRSro ⭐ 18y
#73
Karnı yarık 😁
.NET
.NET ⭐ 19y
#74
Karnı yarık 😁

İmam Bayıldı 😄
[F New]Solo Gitarist
4
4eweRSro ⭐ 18y
#75
Ekmek arası sucuk 😁
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#76
İdare Eder .Ac Kalmaktan İyidir 😆

Alttakıne İskender Kebap + Cola
E
eFe ⭐ 19y
#77
inegöl köfte 😄 acı soslu 🤤
.NET
.NET ⭐ 19y
#78
inegöl köfte 😄 acı soslu 🤤

Of Of. Tuvalette işimiz var desene^^ 😄
Ispanak
[F New]Solo Gitarist
A
asdfasdf ⭐ 19y
#79
baklavaaaaaaa 👍 (ıspanağı sevmem ama aç kalmaktansa 👍 )
I
ironEyE ⭐ 18y
#80
yaşasın yemek yemek 🤤
alttakine cips-kola ısmarlıyom

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: