Döner/Cola
Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?
· 545 Yanıt · 34K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 3 / 28
Yanıtlar
S
StickControl
⭐ 19y
Döner/Cola oda güzel
alttaki arkadaşa
iskender + meyvasuyu
alttaki arkadaşa
iskender + meyvasuyu
Mercimek çorbası
Köfte-Pilav-Kızarmış patates.
Kırmızı şarap
Dondurma
bende bunu ısmarlıyorum ?!!!!!!.....
Köfte-Pilav-Kızarmış patates.
Kırmızı şarap
Dondurma
bende bunu ısmarlıyorum ?!!!!!!.....
Şarap için saol onu almıyım dierlri güzel
Alttaki Sana Kuzu Şiş/cola
Alttaki Sana Kuzu Şiş/cola
T
TitusPullo
⭐ 19y
Ben almıyayım. Vejeteryanım =)
Altta ki sana...Doğada bulunan faydalı bitki türleri ile yapılan salata + Bol C Vitaminli meyve suyu. (sağlıklı yaşam için) 😎
Altta ki sana...Doğada bulunan faydalı bitki türleri ile yapılan salata + Bol C Vitaminli meyve suyu. (sağlıklı yaşam için) 😎
Ben sağlikli yaşam istemorm wazgeçtm şu dakikadan sora Bn ot Yemem pek xD 😄
alttakine bnden bol malzemeli max boy pizza çitir kenarli bol mozarella peynirli Yanindada Bol asitli bi cola 😈
Edit: Jiggycim O sake bira gibi bşie deilmiydi yaw tadi çok ekşimsi böle sirke gibi xD :? 😁
alttakine bnden bol malzemeli max boy pizza çitir kenarli bol mozarella peynirli Yanindada Bol asitli bi cola 😈
Edit: Jiggycim O sake bira gibi bşie deilmiydi yaw tadi çok ekşimsi böle sirke gibi xD :? 😁
Pizza isterim de çıtır olmasın dişlerim rahatsız yiyemem. 😁
Ben de alttakina şöyle güzel bir iskender ısmarlayayım. Yanına da ağzına layik bir kola. Immmm. ?!!!!!!..... 😄
Ben de alttakina şöyle güzel bir iskender ısmarlayayım. Yanına da ağzına layik bir kola. Immmm. ?!!!!!!..... 😄
H
Heisenberg
⭐ 19y
Hmm ?!!!!!!.....
Bende alttakine Rakı-Balık ısmarlıyorum 😎
- Resim Silinmiş.
Üff be benimde canım çekti resme bakınca ?!!!!!!..
Bende alttakine Rakı-Balık ısmarlıyorum 😎
- Resim Silinmiş.
Üff be benimde canım çekti resme bakınca ?!!!!!!..
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Köşe başı kebab :?!! 😈 😁
Ekmek arası PENGUEN 😄
[F New]Solo Gitarist
K
kahpehayat
⭐ 19y
Martı döner
T
The_DifferenT
⭐ 19y
kendi ellerimle kahvaltı hazırlıyom (saat oğlen 2) buyursun xD
Eline sağlık saolasın
bursa da olduğuma göre
İSKENDER KEBAB ?!!!!!!!
bursa da olduğuma göre
İSKENDER KEBAB ?!!!!!!!
french usulu koç topu 😊
kaşarlı tost 😈
Kelle KEBAB
Balık ekmek 😁
Bütün ekmek döner 😁
Bütün ekmek döner 😁
Pişmiş Kelle 😄
[F New]Solo Gitarist
Sandviç
[ek #12654]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap