Icerige atla
Extraloob

Alttakine Ne Yemek Ismarlıyorsun?

· 545 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 2 / 28
Yanıtlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#21
nefret ederim

alttaki kuru fasulye pilav+fanta nasıl ❓


iğrençsin.

alttaki canımcımsa sana,

bir ızgara köfte yanında güzel bir söğüş salata yanında bir de spagetti bolonez yanında da bira ısmarlıyorum nasıl :?!!
M
MoonLife ⭐ 19y
#22
nefret ederim

alttaki kuru fasulye pilav+fanta nasıl ❓


iğrençsin.

alttaki canımcımsa sana,

bir ızgara köfte yanında güzel bir söğüş salata yanında bir de spagetti bolonez yanında da bira ısmarlıyorum nasıl :?!!

hacım o mis gibi yemeklerle bira gidermi allah askına 😈
alttaki simit ayran 😈
Y
yeonyang ⭐ 19y
#23
simitle çayı tercih ederim ?!!!!!!!

alttakine Lahmacun + Ayran ısmarlıyorum ?!!!!!!.....
U
Uykucu ⭐ 19y
#24
döner ve ayran 😈
O
os1 ⭐ 19y
#25
dönerin yanına cola olsa dahaiyi olur
altaki sana rus salatası ısmarlıyorum
R
rash ⭐ 19y
#26
rus salaatası severimde onlada doyulmaski
alttaki sana kereviz ısmarlıyorum sewmem ama sen sewersin belki ?!!!!!!.....
_
__PaRDuS__ ⭐ 19y
#27
yemem

alttakı sana kelle paca + le cola
R
Rix!> ⭐ 18y
#28
😳 Öldürseler Yemem

Adana + Uludağ Gazoz
A
addIcFb ⭐ 19y
#29
süpersin orti ?!!!!!!.....

alttaki sana iskender + fanta
J
#30
Severim ama ayran veya cola olsa daha iyi olurdu. 😁
Alttakine brokoli salatası ısmarlıyorum ?!!!!!!!
E
Espio ⭐ 19y
#31
Büyük bi zevkle girdiğim topikten miğdem bulanarak çıkıyorum nedir o brokoli yaf sadece hamsterıma yediriyodum ben brokoliyi :p
Alttaki sen şanslısın sana bi Yozgat desti kebabı yanınada buz gibi cola
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#32
Yemem anti-colayım

Alttakine cağ kebabı + tarihine 25 gün kalmış bir ayran 😁
A
addIcFb ⭐ 19y
#33
sen verirsinde almazmıyız 😁

tavuk şiş+kola
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#34
Bandırma daki çarşıdan değilse 😁

1 YTL lik döner sade içeceksiz bu seferde böyle ye kardeş maaş alınca veririm. 😁
_
__PaRDuS__ ⭐ 19y
#35
olur cnm
alttaki Sana benden Bitane ekmek
A
addIcFb ⭐ 19y
#36
Saol Eyw da bunda para yok başka ısmarlayan yokmu 😜

Alttakı sana Karışık Kebab+Kola
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#37
Mümkünse soğan ve domates olmasın.
Alttakine cantık+ayran ?!!!!!!..... olsada yesek yauw
Q
Quincey ⭐ 18y
#38
alttakine
domates çorbası
vali kebabı
pişmaniye ?!!!!!!.....
J
Jigsaw ⭐ 19y
#39
😄 Pişmaniye de çok uyumlu oldu ama tatlı vabında kabul ediyorum.

toro.jpg
Toro


Sushi


Sake

Bir de küçük küçük turşular..
Dosyalar (1)
J
#40
off menüye bak 😈 😁
Mantar sote, ayran

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: