Icerige atla
Extraloob

Alttaki sana .... YTL versem ne yapardın?

· 229 Yanıt · 17K görüntüleme · Sayfa 4 / 12
Yanıtlar
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#61
D9 items için saklardım Twisted Evil
2000 ytl versem?
N
#62
seni öldürmek için kiralık katil tutardım

1234ytl versem? Confused
C
Crumby_ ⭐ 19y
#63
sigara alırdım
987654321 YTL wersem
_
_Dark_Man_ ⭐ 19y
#64

O fiyata kalıteli katil bulamazsın Twisted Evil

987654321ytl ye silkroad'tan bikaç server açarım Mr. Green , kalan parayla (seneryosunu benim yazdığım) güsel bir film çekerim Very Happy kahvekeyfi
99111ytl versem ?
T
#65
Dilenciye sadaka olarak veririm Mr. Green
666666 YTL virsem napan Mr. Green
J
JimCarrey ⭐ 19y
#66
ilk önce kendime direk ful sun str glaıve çhar alırdım venice servırında Razz gerisinide karı kız çatır çutuur yerdim Mr. Green
Peki ben alttaki üyeye 1.000.000.000 $ versem nabardı Cool
B
bannedddd ⭐ 19y
#67
N'apmazdım ki... Mr. Green Mr. Green

Alttaki 250 YTL versem n'apardın? Rolling Eyes
H
HoLiGaN_ ⭐ 19y
#68
harcardım
0,5 Ytl
B
bannedddd ⭐ 19y
#69
I-ıghh der almazdım. Razz

1.000 YTL?
T
#70
Yeni bi ekran kartı + ram + fan alırdım kalanını iddaa ve yemek için ayırıp harcardım
22 Ytl Question
A
AmiP ⭐ 19y
#71
ilk önce bir online oyun kurar sronun bütün üyeleri oyuna laırdım sonrada salam karları hack leyip soyardım geri kalan paraylada sroyu satın alırdım Mr. Green Mr. Green alttaki sana
13 ytl
C
Caprice ⭐ 19y
#72
napamki ben onu Mr. Green
Alttaki sana 25 miyar(eski parayla 25 trilyon)versem?.
S
#73
allah korusun o kadar para insanı yoldan çıkarır naptın yaw sen 25 milyon ytl Very Happy

ama 25 milyon ytlm olsa saray yaptırıp kendime harem kurdururdum Very Happy dünyanın en iyi bilgisayarlarından birini yapar, sro oynardım Very Happy
üçüncü hayalim ise (25 milyon ytl ile neler yapılmazki) türkiyeye yeni bir internet ağı yapıp hızını 1000 mbps yapardım Very Happy ayrıca sroyu satın alıp, lagsız bir şekilde yeniden oyuna açardım Very Happy


alttaki senin 11bin ytl ' n olsa ne yaparsn Very Happy
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#74
güzel bir pc alırdım :))
Sana 1 Trilyon versem ne yaparsın(hadi yine iyisin köşeyi döndün);)
Saian S.S
Saian S.S ⭐ 19y
#75
Güzel şöyle İnternet cafe açarım süppo olcak ama sonra yatlar katlar atlar avratlar alırım.. Mr. Green
,
Dünyanın en güzel ekran kartını en güzel ramlerini alırım..

kalanıda bankaya... extraokk


alsana


5 Milyar.[5Trilyon
Kurtuluş Kavgada Zafer Cephe'de !
C
Crumby_ ⭐ 19y
#76
C.Ronaldo gibi bi s.x patrisi düzenlerdim. tabi daha çok kız çaarırdım

69 YTL wersem
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#77
elini korkak alıştırma hacım
iddaa oynardım^^ detective kahvekeyfi kahvekeyfi
A
Aresa ⭐ 19y
#78
ya ayıb oluo rakam yaz ltf
TurKKillS
TurKKillS ⭐ 19y
#79

ya ayıb oluo rakam yaz ltf

1 lira yani 1 ytL Twisted Evil Twisted Evil
M
MoonLife ⭐ 19y
#80
yüzüne tükürürüm Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: