Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 13 / 24
Yanıtlar
G
#241
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]

Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]


sen kimsen leayn sagoya diss atmaya çalışıyorsun .
ama sadece atmaya çalışıyorsun hiçbir sözün kafiyesini tutturamıyorsun .
nickinden de belli zaten hiç bir baltaya sap olamıyorsun .
3-5 kelimeni rafa kaldır bir b*ka yaramıyorsun .
Son olarak bir sago sözü ;
- Allah sizi Sagopa Kajmer şerrinden korusun illaallahla kaçış dur Bismillah sana haram gavur . 8O

hşşştt adamım rahat ol geniş takıl adam gibi konuş adam yerine koylsunalr sus ki adam saylınlar konuşma ki cahil sanmasınlar 👍 👍 👍
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#242

hşşştt adamım rahat ol geniş takıl adam gibi konuş adam yerine koylsunalr sus ki adam saylınlar konuşma ki cahil sanmasınlar 👍 👍 👍

Tahrik etme ! 😉 😁
[ek #12654]
M
Midbroke ⭐ 18y
#243

hşşştt adamım rahat ol geniş takıl adam gibi konuş adam yerine koylsunalr sus ki adam saylınlar konuşma ki cahil sanmasınlar 👍 👍 👍

Tahrik etme ! 😉 😁


Ben en iyisi Sagopa ' nın 2 tane diss i var toplam 1 saati bulur herhalde onların adını söyleyeyim indirsin dinlesin .

* Pesimist EP
* Disstortion EP

İndir , müziğe doy . 😎
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#244

Ben en iyisi Sagopa ' nın 2 tane diss i var toplam 1 saati bulur herhalde onların adını söyleyeyim indirsin dinlesin .

* Pesimist EP
* Disstortion EP

İndir , müziğe doy . 8)

Geçen Rap Fun Clup'ta gezerken adlarını gördüm bunların. Bana bunların Download linkini öm den atabilirmisin? Çok ikrama geçer yaparsan ^^
[ek #12654]
M
Midbroke ⭐ 18y
#245

Ben en iyisi Sagopa ' nın 2 tane diss i var toplam 1 saati bulur herhalde onların adını söyleyeyim indirsin dinlesin .

* Pesimist EP
* Disstortion EP

İndir , müziğe doy . 8)

Geçen Rap Fun Clup'ta gezerken adlarını gördüm bunların. Bana bunların Download linkini öm den atabilirmisin? Çok ikrama geçer yaparsan ^^


Peki . Arayayım download linkini bulamazsam bendekileri upload ederim . Sana tavsiye birde Kolera - İrtifa Kaybı , Sıfır şarkılarını dinlemen . Bulursam onları da atarım 😉
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#246

Ben en iyisi Sagopa ' nın 2 tane diss i var toplam 1 saati bulur herhalde onların adını söyleyeyim indirsin dinlesin .

* Pesimist EP
* Disstortion EP

İndir , müziğe doy . 8)

Geçen Rap Fun Clup'ta gezerken adlarını gördüm bunların. Bana bunların Download linkini öm den atabilirmisin? Çok ikrama geçer yaparsan ^^


Peki . Arayayım download linkini bulamazsam bendekileri upload ederim . Sana tavsiye birde Kolera - İrtifa Kaybı , Sıfır şarkılarını dinlemen . Bulursam onları da atarım ;)

Bulduklarını at işte ^^ ama fazla aşırıya kaçıp ne bulursan atma ^^. 2-3 tane kafii.
[ek #12654]
M
Midbroke ⭐ 18y
#247
Bendekileri upload ediyorum . Hem Rap Fun Club ' a koyacağım . Pesimist EP , Disstortion EP , Sıfır birde İrtifa Kaybını attım . 😄
G
#248

hşşştt adamım rahat ol geniş takıl adam gibi konuş adam yerine koysunlar sus ki adam sansınlar konuşma ki cahil sanmasınlar 👍 👍 👍

Tahrik etme ! 😉 😁

TAmam ya tahrık etmıyom 😄 😄 😄 😁
I
ironEyE ⭐ 18y
#249
ömrümüzden 900 post daha geldi geçti
forum olan paylaşım kasılan post gibi
iki post varki şu forumda bence ha var ha yok
kasılmayan post bir kasılıp giden post iki

muhahaha ilk 900 postumdan kalma bi yazı 😄
A
Aresa ⭐ 19y
#250
ceza kafasında bir toka
annesini almış yanına
sagoyu şikayet ediyor babasına

(vay anasını ben neymişim) 😄
A
addIcFb ⭐ 19y
#251
Nedendir sizin bu ceza sago derdiniz?
yokmu başka gücünüz işiniz ?
Başka şeylere mani yazın,
Üzmeyin birbirinizi kırmayın
😉
M
Midbroke ⭐ 18y
#252
Nedendir sizin bu ceza sago derdiniz?
yokmu başka gücünüz işiniz ?
Başka şeylere mani yazın,
Üzmeyin birbirinizi kırmayın
;)


Ben düşüncemi sonuna kadar savunurum o yüzden oluyor . Arada sırada cayıyorum ama olsun . 😜
A
addIcFb ⭐ 19y
#253
gerek yok aslında 😉
M
Midbroke ⭐ 18y
#254
gerek yok aslında ;)


Aynen öyle ama , işte , kem küm . 😁
A
addIcFb ⭐ 19y
#255
gerek yok aslında ;)


Aynen öyle ama , işte , kem küm . 😁

😜
S
synax_tr ⭐ 19y
#256
Hey Sagom dinle bu rapi yov
Hey Sagom takma bu g..tleri Yov
Hey Sagom bırak Diss atsınlar yov
Hey Sagom sen teksin Yov
bu da benden geçen yazdıgım diss in naqo su 'Sago'ya laf yok Kral ama şuda varki Ben Ceza'yada laf etmem Ceza'da kral Sago'da kral ama Onlar Türkçe Rap'te Kral yani boş yere atışmanın bir anlamı yok 😊
M
#257
Hey Sagom dinle bu rapi yov
Hey Sagom takma bu g..tleri Yov
Hey Sagom bırak Diss atsınlar yov
Hey Sagom sen teksin Yov
bu da benden geçen yazdıgım diss in naqo su 'Sago'ya laf yok Kral ama şuda varki Ben Ceza'yada laf etmem Ceza'da kral Sago'da kral ama Onlar Türkçe Rap'te Kral yani boş yere atışmanın bir anlamı yok :)


😆 😆 😆 😆 😆


Elim elim epenek
X-ray cihazıncan CIkap Kepenek
Traktörün Tekeri
Rakı şişesnin Kapagı
Alcık vercik
LoL Dedim Sen Cik
Ortada herşey Cocuklar
Bırakın Gidin Evinize

🤘 🤘 🤘
Hello world
L
LOveLyDaYs ⭐ 19y
#258
O ile B harfine Bişe Bulamadım


Ortada herşey Çocuklar
Bırakın gidin evinize 😁
A
Avenger ⭐ 18y
#259
ecsroya giremedim
xnickimi bulamadım
taklamakanda gezerken
ruby tablet gördüm
aldım onu elime
lalelerin yanına
ossurupta ipe dizdim
olmadı dimi burada
benim sadık charım hotandadır

nası oldu ama 😁

olmuyorki böyle
zerk dolmuyorki
kendi kendinede
ağlanmıyorki
ne olacak benim halim
9 kere yattım
4 üncüde kafayı kıracaktım

hehehe süper uyduruyom yha 😁 😈
M
Macro ⭐ 19y
#260
N eşter aldım elime
O rtaköyde birane
W alla bulamadık
A bimiz Firuza uğradık
Y a Oniki bira pilizzz abi
O rada görürsün belki yari
U mursamadan kökledim
T erlerimi silemedim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: