Icerige atla
Extraloob

Al Sazı Eline... Söyle Manini Birine...

· 467 Yanıt · 34K görüntüleme · Sayfa 12 / 24
Yanıtlar
B
#221
hehe 😄
G
Ghost Spy ⭐ 19y
#222
hehe :D

Öyle deme rallici
Ona kızma abisi
Eğer bir şeyler bilseydi
Emin ol becerirdi. 😁
M
mert5100 ⭐ 19y
#223
Linaa Ghost Spy al eline bir spray,sana da kaykay
Fuatı çekemiyosun demi lan bunu kimse karşısında diyemez zti linee
Bu bir diss değil doğruları söylemek kaç kere şıkıştırılsam da anti sago heep
Teekk başıma bir Fuatçıyı buradayıöm eziq Miccheck hırsız Micceck bu böyle bilincek!
L
Leet1 ⭐ 19y
#224
İzmir ortam Diskoda bayılan
Yatakda ayılan oluyor
Abaza gençler
Liseli kızlara etek altından bakıyor... 😁
M
mert5100 ⭐ 19y
#225
Kaideyi öyle bir bozar ki
Miccheck kormasız yapamaz ki
Açar avcunu Fuattan beat ister ki
Fuat ın tek cevabı[hassickdier?]

Cenazen olsa 2 kişi bulur seni
Herkesin toprağa akar sana olan kini
Kimiii,Kolo her zmn minii[{1.60]
"Tiki"lere yok burda be yeeeaavvrumm
S
Stephanos ⭐ 19y
#226
Bu Anın hiç bitmesini istemiyorum,
Heryer sensiz bir hiç,
Ben sonsuza dek burada bekliyeceğim sadece ama sadece gülüşünü görmek için
Ama bu doğru ben siz bir hiçim,


Güzel olmuş mu ? 🎭
G
#227
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]

Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#228
Siteye geleli neredeyse 14 ay oldu
Sitede bot beklerken mod oldu
Onun adı hmzsnmz
Bu postla birlikte 5555 postu oldu xD

Alın size xxax tipinde mani , Nasılım 😁 😁
[ek #12654]
A
addIcFb ⭐ 19y
#229
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]

Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]

benımde adım mesut xD

ama bi türlü şöyle şeyler aklıma gelmıor yazamıorum 😄
G
#230
Siteye geleli neredeyse 14 ay oldu
Sitede bot beklerken mod oldu
Onun adı hmzsnmz
Bu postla birlikte 5555 postu oldu xD

Alın size xxax tipinde mani , Nasılım 😁 😁


supersın hacım 😄 🍺 👍 👍
G
#231
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]

Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]

benımde adım mesut xD

ama bi türlü şöyle şeyler aklıma gelmıor yazamıorum :D



heheh memnun oldum adas 😄 😄 😄 valla bende yazarken bı 5 dk dusundum kafıyelerını 😄 😄 benımde hemen aklıma gelmıyo bıraz dusunuyorum ole yazıyorum
M
Midbroke ⭐ 18y
#232
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]

Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]


sen kimsen leayn sagoya diss atmaya çalışıyorsun .
ama sadece atmaya çalışıyorsun hiçbir sözün kafiyesini tutturamıyorsun .
nickinden de belli zaten hiç bir baltaya sap olamıyorsun .
3-5 kelimeni rafa kaldır bir b*ka yaramıyorsun .
Son olarak bir sago sözü ;
- Allah sizi Sagopa Kajmer şerrinden korusun illaallahla kaçış dur Bismillah sana haram gavur . 😱
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#233
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.
[ek #12654]
A
addIcFb ⭐ 19y
#234
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.

🤘
M
Midbroke ⭐ 18y
#235
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.


Napmışım ki ben . Adam diss atar gibi yazmış , bende karşılığını verdim . Benim sert çıktığım konular Türkçe'nin doğru kullanılması üzerine . Uyarı mesajı yollayacaksan da uydur bir neden yolla . 🕵️

@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.

🤘


Sana noluyor anlamadım ki :?
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#236

Napmışım ki ben . Adam diss atar gibi yazmış , bende karşılığını verdim . Benim sert çıktığım konular Türkçe'nin doğru kullanılması üzerine . Uyarı mesajı yollayacaksan da uydur bir neden yolla . 🕵️

Sana noluyor anlamadım ki :?

Hala neden diyor ? Ayrıca diss atar gibi karşılık verdim demişsin. Tamam rap belki biraz ağır dil içerir ama sen abartıyorsun .Burası sadece diss atılan bir forum değil , o yüzden diline sahip çıkman gerekmekte. Hem sırf bu konu değil geçen ''Satlık Türkiye'' konusunda da ters ters cevaplar vermiştin hatırlatırım.
[ek #12654]
M
Midbroke ⭐ 18y
#237

Napmışım ki ben . Adam diss atar gibi yazmış , bende karşılığını verdim . Benim sert çıktığım konular Türkçe'nin doğru kullanılması üzerine . Uyarı mesajı yollayacaksan da uydur bir neden yolla . 🕵️

Sana noluyor anlamadım ki :?

Hala neden diyor ? Ayrıca diss atar gibi karşılık verdim demişsin. Tamam rap belki biraz ağır dil içerir ama sen abartıyorsun .Burası sadece diss atılan bir forum değil , o yüzden diline sahip çıkman gerekmekte. Hem sırf bu konu değil geçen ''Satlık Türkiye'' konusunda da ters ters cevaplar vermiştin hatırlatırım.


Şimdi elinde bir neden var işte . 😁 O başlıkta da savunduğu şeye sinirlendim . Hangi Atatürkçü olsa sinirlenirdi zaten . ☕
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#238

Şimdi elinde bir neden var işte . 😁 O başlıkta da savunduğu şeye sinirlendim . Hangi Atatürkçü olsa sinirlenirdi zaten . ☕

Sinirlenmen üslubunu bozacan anlamına gelmez. Her durumda forumda kendini tutmayı bileceksin. Sinirliysende yine sakinmiş gibi yazıcaksın.
[ek #12654]
M
Midbroke ⭐ 18y
#239

Şimdi elinde bir neden var işte . 😁 O başlıkta da savunduğu şeye sinirlendim . Hangi Atatürkçü olsa sinirlenirdi zaten . ☕

Sinirlenmen üslubunu bozacan anlamına gelmez. Her durumda forumda kendini tutmayı bileceksin. Sinirliysende yine sakinmiş gibi yazıcaksın.


İyi . Peki . Tamam . Üslubumu bozduğum yerde salla uyarı mesajını . Dikkat etmeye çalışırım .
A
Aleral ⭐ 18y
#240
Yağmur yağıyor
Seller akıyor
Arap kızı
Camdan bakıyor

😆

konuyu bozduğumu düşünürseniz düzeltebilirim 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: