B
BlackMarshall
⭐ 19y
hehe 😄
hehe :D
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]
Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]
Siteye geleli neredeyse 14 ay oldu
Sitede bot beklerken mod oldu
Onun adı hmzsnmz
Bu postla birlikte 5555 postu oldu xD
Alın size xxax tipinde mani , Nasılım 😁 😁
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]
Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]
benımde adım mesut xD
ama bi türlü şöyle şeyler aklıma gelmıor yazamıorum :D
Sago ortalıkta rapcıyım dıye dolanıyosun
Okudum adamım dıye gezıyosun
Sana dıss atanları mahkemeye verıyosun
Yoksa dısslere karsılık veremıyomusun [yeahhhhhh!!!!!!!!]
Okumakla rapcı olunmaz yasamakla olunur
Sagodan hıc olmaz ondan anca karı olur
Kolosuyla beraber yaglı kazıga oturur
Dısslere cevap veremez mahkemede ı*ne gıbı konusur [yeahhhhhh!!!!!!!!]
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.
@Maxima
Son günlerde üyelere karşı tutumun dikkatimi çekiyor !. Lütfen üslubunu değiştir.
🤘
Napmışım ki ben . Adam diss atar gibi yazmış , bende karşılığını verdim . Benim sert çıktığım konular Türkçe'nin doğru kullanılması üzerine . Uyarı mesajı yollayacaksan da uydur bir neden yolla . 🕵️
Sana noluyor anlamadım ki :?
Napmışım ki ben . Adam diss atar gibi yazmış , bende karşılığını verdim . Benim sert çıktığım konular Türkçe'nin doğru kullanılması üzerine . Uyarı mesajı yollayacaksan da uydur bir neden yolla . 🕵️
Sana noluyor anlamadım ki :?
Hala neden diyor ? Ayrıca diss atar gibi karşılık verdim demişsin. Tamam rap belki biraz ağır dil içerir ama sen abartıyorsun .Burası sadece diss atılan bir forum değil , o yüzden diline sahip çıkman gerekmekte. Hem sırf bu konu değil geçen ''Satlık Türkiye'' konusunda da ters ters cevaplar vermiştin hatırlatırım.
Şimdi elinde bir neden var işte . 😁 O başlıkta da savunduğu şeye sinirlendim . Hangi Atatürkçü olsa sinirlenirdi zaten . ☕
Şimdi elinde bir neden var işte . 😁 O başlıkta da savunduğu şeye sinirlendim . Hangi Atatürkçü olsa sinirlenirdi zaten . ☕
Sinirlenmen üslubunu bozacan anlamına gelmez. Her durumda forumda kendini tutmayı bileceksin. Sinirliysende yine sakinmiş gibi yazıcaksın.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap