Şimdi elimde 4 portlu 1 modem , 1 masaüstü pc (xp), 1 laptop (vista) var
eskiden ne yaptıysam bi ağ bağlantısı olusturmustum , dosya paylaşabiliyordum, bugun kardeşim sinirlendi ve ağ bağlantısını sildi, şimdi yeniden kurmaya çalışıyorum bir türlü kurulmuyor, nasıl yapıcam birileri anlatabilir mi?
Ağ bağlantısı kurma problemi
· 1 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap