Neyse konuyu dağıtmayalım 😜
ps:Girince oyuna ekle bro beni; Advancensar nickim
Tamam bro ama ben hafta sonundan hafta sonuna oynadığım için pek iyi değilim 😜
Neyse konuyu dağıtmayalım 😜
ps:Girince oyuna ekle bro beni; Advancensar nickim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap