Türkler tarafından yeni açılmış bir build hazırlama sitesi üzerinden ufak bir rehber hazırladım umarım beğenirsiniz.
http://www.sobafire.com/lol_turkce_buil ... r-287.html
Advance'den nidalee rehberi.
· 21 Yanıt · 5.1K görüntüleme 0 okuyor
21 Yanıt
Eline sağlık bro güzel olmş ❤️
Eline sağlık bro güzel olmş ❤️
Siteden de pozitif oy verirsen daha çok kişi yararlanabilir ^^
Baktım da üye olmak gerekior galiba değil mi?
Baktım da üye olmak gerekior galiba değil mi?
Bilmem 😜
Teşekkürler Ensar.. Bu buildden faydalananlar yakında çok iyi yerlere gelirler karşınızda bir Nidalee prosu var.. fakat site ismi çok hoşuma gitti 😄 😄
Yok mu başka nidalee meraklısı 😜
Yok mu başka nidalee meraklısı :P
Başka LoL meraklısı demek istedin heralde 😜
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum 😄
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D
evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef 😞
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D
evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef :(
Evet, nerften önce daha bir güzeldi ama dominion hastası biri olarak bana dominionda hala çok kullanışlı geliyor 😄
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D
evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef :(
Evet, nerften önce daha bir güzeldi ama dominion hastası biri olarak bana dominionda hala çok kullanışlı geliyor :D
Atalım beraber bro nick ne? 😜
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız 😄
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D
Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım 😜
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D
Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım :P
Zamunda akar 😜
Adamlar ikinci bir dil kullanmadan o dili öğretiyorlar ana dilini öğrendiğin gibi 😄 Resimlerle speaking writing alıştırmalarıyla falan 😄
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D
Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım :P
Zamunda akar 😜
Adamlar ikinci bir dil kullanmadan o dili öğretiyorlar ana dilini öğrendiğin gibi 😄 Resimlerle speaking writing alıştırmalarıyla falan :D
Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki 😜
Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P
Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten 😄
Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P
Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten :D
Doctor who izle bro canı çekiyor insanın ingiliz aksanı öğrenmeyi ya 😄
Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P
Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten :D
Doctor who izle bro canı çekiyor insanın ingiliz aksanı öğrenmeyi ya :D
Yok bro bir de ona canım çeksin istemiyorum şu anda 😄
Neyse konuyu dağıtmayalım 😜
ps:Girince oyuna ekle bro beni; Advancensar nickim
ps:Girince oyuna ekle bro beni; Advancensar nickim
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap