Icerige atla
Extraloob

Advance'den nidalee rehberi.

· 21 Yanıt · 5.1K görüntüleme
21 Yanıt
L
Lordzek ⭐ 16y
#2
Eline sağlık bro güzel olmş ❤️
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#3
Eline sağlık bro güzel olmş ❤️

Siteden de pozitif oy verirsen daha çok kişi yararlanabilir ^^
L
Lordzek ⭐ 16y
#4
Baktım da üye olmak gerekior galiba değil mi?
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#5
Baktım da üye olmak gerekior galiba değil mi?

Bilmem 😜
L
Loras ⭐ 16y
#6
Teşekkürler Ensar.. Bu buildden faydalananlar yakında çok iyi yerlere gelirler karşınızda bir Nidalee prosu var.. fakat site ismi çok hoşuma gitti 😄 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#7
Yok mu başka nidalee meraklısı 😜
L
Loras ⭐ 16y
#8
Yok mu başka nidalee meraklısı :P



Başka LoL meraklısı demek istedin heralde 😜
C
Canova ⭐ 17y
#9
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#10
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D

evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef 😞
C
Canova ⭐ 17y
#11
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D

evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef :(

Evet, nerften önce daha bir güzeldi ama dominion hastası biri olarak bana dominionda hala çok kullanışlı geliyor 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#12
Hep kullanmak isterim bu championı ama şuanda evelynn'imle mutluyum :D

evelynn nerften önce çok muhteşemdi ancak şuan o kadar güzel değil malesef :(

Evet, nerften önce daha bir güzeldi ama dominion hastası biri olarak bana dominionda hala çok kullanışlı geliyor :D

Atalım beraber bro nick ne? 😜
C
Canova ⭐ 17y
#13
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#14
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D

Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım 😜
C
Canova ⭐ 17y
#15
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D

Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım :P

Zamunda akar 😜
Adamlar ikinci bir dil kullanmadan o dili öğretiyorlar ana dilini öğrendiğin gibi 😄 Resimlerle speaking writing alıştırmalarıyla falan 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#16
Bro şuanda Rosetta Stone'da dil öğrenmeye çalışıyorum gece girersem atarız :D

Nasıl oluyor bro o olay siteye girdim baktım ücretli sanırım :P

Zamunda akar 😜
Adamlar ikinci bir dil kullanmadan o dili öğretiyorlar ana dilini öğrendiğin gibi 😄 Resimlerle speaking writing alıştırmalarıyla falan :D

Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki 😜
C
Canova ⭐ 17y
#17

Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P

Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#18

Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P

Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten :D

Doctor who izle bro canı çekiyor insanın ingiliz aksanı öğrenmeyi ya 😄
C
Canova ⭐ 17y
#19

Benim şuan ingilizcem var aslında bro İngiliz aksanı istiyorum 😜
ps:İspanyolcaya da merak saldım bakalım onu da öğrenirim belki :P

Benimde okuldan biraz Fransızca temeli var onu geliştirmeye çalışıyorum 😄 Bir de belki 3. yabancı dil olarak almanca ya başlayabilirim 😜
Ps: İngiliz aksanının neyini istiyorsun bro ya immortal a immodağğ gibi bir şey diyenini gördüm ve o anda soğudum british englishten :D

Doctor who izle bro canı çekiyor insanın ingiliz aksanı öğrenmeyi ya :D

Yok bro bir de ona canım çeksin istemiyorum şu anda 😄
Advance
Advance OP ⭐ 18y
#20
Neyse konuyu dağıtmayalım 😜
ps:Girince oyuna ekle bro beni; Advancensar nickim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: