''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?
Adranelin-Aşk-Zevk-+18-Kötü Şiddet-İntihar- Proje :)
· 67 Replies · 6.8K views 0 reading · Page 4 / 4
Replies
''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?
İnsanların Turkche'ye dikkat etmemesini kanıksadık toplumca 😊
[F New]Solo Gitarist
qhankler nè war bhunda kızcàq yeaww xdé xdè
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile

Allah akıl fıkır versın 😱
Ya bunu ben bile yapmam ne gerek var böyle şeyler yapmaya. 😄 Neyse bari video sallanırken "hi i'm lord_sniper and welcome to jackass" deyiver madem ne diyeceğim diye düşünüyorsun. 😄
''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?
benim gibi dusunen biri var gozlerim yasardi
[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
Ya bunu ben bile yapmam ne gerek var böyle şeyler yapmaya. 😄 Neyse bari video sallanırken "hi i'm lord_sniper and welcome to jackass" deyiver madem ne diyeceğim diye düşünüyorsun. :D
Zaten yapamayacak/yapmayacak/yapamaz. O dediklerini yapsın ben çoraplarımın içine yağ sürüp bide onları giyip bide hiç bir şey olamamış gibi bütün gün onlarla gezerim. Hodri meydan.
Log in to write a reply.
Log In