Icerige atla
Extraloob

Adranelin-Aşk-Zevk-+18-Kötü Şiddet-İntihar- Proje :)

· 67 Replies · 6.8K views · Page 4 / 4
Replies
M
mgmm ⭐ 16y
#61
''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?
.NET
.NET ⭐ 19y
#62
''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?

İnsanların Turkche'ye dikkat etmemesini kanıksadık toplumca 😊
[F New]Solo Gitarist
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#63
qhankler nè war bhunda kızcàq yeaww xdé xdè

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
M
MicroEx ⭐ 19y
#64
Allah akıl fıkır versın 😱
I
ironEyE ⭐ 18y
#65
Ya bunu ben bile yapmam ne gerek var böyle şeyler yapmaya. 😄 Neyse bari video sallanırken "hi i'm lord_sniper and welcome to jackass" deyiver madem ne diyeceğim diye düşünüyorsun. 😄
S
Scratch ⭐ 14y
#66
''eyer'' yazmasından bir tek ben mi rahatsız oldum?aşağılamak rencide etmek istemiyorum ama..çok anormal bir durum değil mi?

benim gibi dusunen biri var gozlerim yasardi

[ Bu mesaj Android ile atildi ] mobile
N
Nz9 ⭐ 15y
#67
Ya bunu ben bile yapmam ne gerek var böyle şeyler yapmaya. 😄 Neyse bari video sallanırken "hi i'm lord_sniper and welcome to jackass" deyiver madem ne diyeceğim diye düşünüyorsun. :D


Zaten yapamayacak/yapmayacak/yapamaz. O dediklerini yapsın ben çoraplarımın içine yağ sürüp bide onları giyip bide hiç bir şey olamamış gibi bütün gün onlarla gezerim. Hodri meydan.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: