Temet Nosce
⭐ 17y
Ne bu şimdi?
Böyle birşey yok zaten rahat olun: )
Yaklasık 1 ay önce Yalova - Cınarcık'ta 17 yasında bir genc babasının arabasını caktırmadan alıp 3 arkadası ile birlikte yola cıkıyordu. Asırı hız, kontrol kaybı, yoldan cıkma. Sonuc; araba takla atar. Süren cocugun yanında oturan cocuk hayatını olay yerinde kaybeder. İcindeki diger 2 kisi hastanede hayatını kaybeder. Sürücü ise felcli olarak hayatına vicdan azabı ile parmaklıkları ardında devam eder. Biz de 1km ötemizde gerceklesen olayı 3. sayfadan okuruz. Bu olay da böyle olur. Bu tarz seylerin sakası olmaz. Yok ses kaydıymıs yok adrenalinmis. Sıcmısım ask acına kac yasındasın sen? Evliligin mi bitti? Su an hesapta bulunan kisi de sacma sapan acıyor konuyu. Gürkan dediginiz kisi hayatını kaybedince bakalım hanginizin vicdanı rahat olacak.. Vicdanınızı rahatlatacak bir bahaneniz var di mi? "-yasamak istemiyor, adrenalin arıyor, ask acısı cekiyor". Bunların hic biri siz ona engel olmayıp üstüne foto-video cekince ve o kisi hayatını kaybedince vicdanınızı rahatlatmayacak. Üstüne o ses kaydı da bir boka yaramayacak. Ölüm anında en yakınında oldugunuz icin ve engel olmadıgınız icin ölüme sebebiyetten yiyeceksiniz 15er yıl. Ama ben kime konusuyorum ki. Bakın dalganıza.
Yaklasık 1 ay önce Yalova - Cınarcık'ta 17 yasında bir genc babasının arabasını caktırmadan alıp 3 arkadası ile birlikte yola cıkıyordu. Asırı hız, kontrol kaybı, yoldan cıkma. Sonuc; araba takla atar. Süren cocugun yanında oturan cocuk hayatını olay yerinde kaybeder. İcindeki diger 2 kisi hastanede hayatını kaybeder. Sürücü ise felcli olarak hayatına vicdan azabı ile parmaklıkları ardında devam eder. Biz de 1km ötemizde gerceklesen olayı 3. sayfadan okuruz. Bu olay da böyle olur. Bu tarz seylerin sakası olmaz. Yok ses kaydıymıs yok adrenalinmis. Sıcmısım ask acına kac yasındasın sen? Evliligin mi bitti? Su an hesapta bulunan kisi de sacma sapan acıyor konuyu. Gürkan dediginiz kisi hayatını kaybedince bakalım hanginizin vicdanı rahat olacak.. Vicdanınızı rahatlatacak bir bahaneniz var di mi? "-yasamak istemiyor, adrenalin arıyor, ask acısı cekiyor". Bunların hic biri siz ona engel olmayıp üstüne foto-video cekince ve o kisi hayatını kaybedince vicdanınızı rahatlatmayacak. Üstüne o ses kaydı da bir boka yaramayacak. Ölüm anında en yakınında oldugunuz icin ve engel olmadıgınız icin ölüme sebebiyetten yiyeceksiniz 15er yıl. Ama ben kime konusuyorum ki. Bakın dalganıza.

yolla panpa artık
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
yolla panpa artık
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Hepsi birlikte öldü heralde :P

yolla panpa artık
[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
Hepsi birlikte öldü heralde :P
Nerde vidyo? hani nerde? yemedimi? hadi sozunu tutta gorelim su vidyoyu? Aksiyon gormek istiyorum hadi nerde vidyo?
sinirden elim ayagim titredi bu basligi gorunce summer2:
Senaryo bi otobüscü indi ve bunlar dayak yemeyi intihara tercih etti .D

toplanalim 5-10 adam.elimizde sopalar bicaklar falan.tenhada yakalayalim bunu.adrenalin gorsun gozu.
ask-aci-+18-feryat-ciglik-adrenalin-kamasutra hepsini yasatiriz :D

toplanalim 5-10 adam.elimizde sopalar bicaklar falan.tenhada yakalayalim bunu.adrenalin gorsun gozu.
ask-aci-+18-feryat-ciglik-adrenalin-kamasutra hepsini yasatiriz :D
Log in to write a reply.
Log In