Icerige atla
Extraloob

Adranelin-Aşk-Zevk-+18-Kötü Şiddet-İntihar- Proje :)

· 67 Replies · 6.8K views · Page 3 / 4
Replies
Temet Nosce
#41
Ne bu şimdi?
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#42
bu arkadaşı tanıyan yakınları varsa direk akıl hastanesini arasın en kesin çözüm bu 😁
T
tenpanter ⭐ 17y
#43
bırak kardeşim ya aşk acısıymış yok şeymiş millet depremlerde evlatlarını kaybediyor,ırakta daha dün erkeklere,kadınlara çoluk çocuk tecavüz ediyorlardı siz acı görmemişsiniz.Millet afrika çoluğu çocuğunu açlıktan kaybediyor göz göre göre her gün evladının zayıflayarak ölmesini izliyor.

1-2 bira alıp adam oluyorsunuz aşk acısıymış.

İnşallah arkadaşın ölmez felç geçirir de görür aşk acısını ölene kadar çeker.

summer2:
J
Jahuab ⭐ 15y
#44
dostum bunu yapmadan önce bana sen bi sro'da ne kadar karakterin varsa özel mesajdan bir yollayıver bana,videoda jahuab'a selamlar dedinmi tamamdır,senin videonu kimse izlemese bile ben izlerim.hadi göreyim seni adamımm 🍿
F
favretto ⭐ 16y
#45
Hacı Aşk-ı Memnu'nu yu kısa bi video ile özetleyicegim desene kısaca 😄
onu bunu geçtim senin ananın babanın canı senden daha kıymetli sen düştün felç falan kaldın o insanlar sana ömür boyu bakmak zorunda kalıcak
Spoiler
http://inciswf.com/extacy.swf
F
favretto ⭐ 16y
#46
Böyle birşey yok zaten rahat olun: )

baran 14 yaşında, arkadaşları ona aynştayn diyor.
.NET
.NET ⭐ 19y
#47
Yaklasık 1 ay önce Yalova - Cınarcık'ta 17 yasında bir genc babasının arabasını caktırmadan alıp 3 arkadası ile birlikte yola cıkıyordu. Asırı hız, kontrol kaybı, yoldan cıkma. Sonuc; araba takla atar. Süren cocugun yanında oturan cocuk hayatını olay yerinde kaybeder. İcindeki diger 2 kisi hastanede hayatını kaybeder. Sürücü ise felcli olarak hayatına vicdan azabı ile parmaklıkları ardında devam eder. Biz de 1km ötemizde gerceklesen olayı 3. sayfadan okuruz. Bu olay da böyle olur. Bu tarz seylerin sakası olmaz. Yok ses kaydıymıs yok adrenalinmis. Sıcmısım ask acına kac yasındasın sen? Evliligin mi bitti? Su an hesapta bulunan kisi de sacma sapan acıyor konuyu. Gürkan dediginiz kisi hayatını kaybedince bakalım hanginizin vicdanı rahat olacak.. Vicdanınızı rahatlatacak bir bahaneniz var di mi? "-yasamak istemiyor, adrenalin arıyor, ask acısı cekiyor". Bunların hic biri siz ona engel olmayıp üstüne foto-video cekince ve o kisi hayatını kaybedince vicdanınızı rahatlatmayacak. Üstüne o ses kaydı da bir boka yaramayacak. Ölüm anında en yakınında oldugunuz icin ve engel olmadıgınız icin ölüme sebebiyetten yiyeceksiniz 15er yıl. Ama ben kime konusuyorum ki. Bakın dalganıza.
[F New]Solo Gitarist
L
Loras ⭐ 16y
#48
Yaklasık 1 ay önce Yalova - Cınarcık'ta 17 yasında bir genc babasının arabasını caktırmadan alıp 3 arkadası ile birlikte yola cıkıyordu. Asırı hız, kontrol kaybı, yoldan cıkma. Sonuc; araba takla atar. Süren cocugun yanında oturan cocuk hayatını olay yerinde kaybeder. İcindeki diger 2 kisi hastanede hayatını kaybeder. Sürücü ise felcli olarak hayatına vicdan azabı ile parmaklıkları ardında devam eder. Biz de 1km ötemizde gerceklesen olayı 3. sayfadan okuruz. Bu olay da böyle olur. Bu tarz seylerin sakası olmaz. Yok ses kaydıymıs yok adrenalinmis. Sıcmısım ask acına kac yasındasın sen? Evliligin mi bitti? Su an hesapta bulunan kisi de sacma sapan acıyor konuyu. Gürkan dediginiz kisi hayatını kaybedince bakalım hanginizin vicdanı rahat olacak.. Vicdanınızı rahatlatacak bir bahaneniz var di mi? "-yasamak istemiyor, adrenalin arıyor, ask acısı cekiyor". Bunların hic biri siz ona engel olmayıp üstüne foto-video cekince ve o kisi hayatını kaybedince vicdanınızı rahatlatmayacak. Üstüne o ses kaydı da bir boka yaramayacak. Ölüm anında en yakınında oldugunuz icin ve engel olmadıgınız icin ölüme sebebiyetten yiyeceksiniz 15er yıl. Ama ben kime konusuyorum ki. Bakın dalganıza.


+1965
K
Kivi ⭐ 16y
#49
Yaklasık 1 ay önce Yalova - Cınarcık'ta 17 yasında bir genc babasının arabasını caktırmadan alıp 3 arkadası ile birlikte yola cıkıyordu. Asırı hız, kontrol kaybı, yoldan cıkma. Sonuc; araba takla atar. Süren cocugun yanında oturan cocuk hayatını olay yerinde kaybeder. İcindeki diger 2 kisi hastanede hayatını kaybeder. Sürücü ise felcli olarak hayatına vicdan azabı ile parmaklıkları ardında devam eder. Biz de 1km ötemizde gerceklesen olayı 3. sayfadan okuruz. Bu olay da böyle olur. Bu tarz seylerin sakası olmaz. Yok ses kaydıymıs yok adrenalinmis. Sıcmısım ask acına kac yasındasın sen? Evliligin mi bitti? Su an hesapta bulunan kisi de sacma sapan acıyor konuyu. Gürkan dediginiz kisi hayatını kaybedince bakalım hanginizin vicdanı rahat olacak.. Vicdanınızı rahatlatacak bir bahaneniz var di mi? "-yasamak istemiyor, adrenalin arıyor, ask acısı cekiyor". Bunların hic biri siz ona engel olmayıp üstüne foto-video cekince ve o kisi hayatını kaybedince vicdanınızı rahatlatmayacak. Üstüne o ses kaydı da bir boka yaramayacak. Ölüm anında en yakınında oldugunuz icin ve engel olmadıgınız icin ölüme sebebiyetten yiyeceksiniz 15er yıl. Ama ben kime konusuyorum ki. Bakın dalganıza.

ne zamandan beridir bakıyodum adam akıllı birileri ne yazacak diye. Çıktı sonunda aklı başında bir insan alkis:
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#50
yolla panpa artık

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
R
RoqA ⭐ 17y
#51
yolla panpa artık

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Hepsi birlikte öldü heralde 😜
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#52
yolla panpa artık

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Hepsi birlikte öldü heralde :P

ahahaha 😁 😁

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
T
tenpanter ⭐ 17y
#53
yolla panpa artık

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile


Hepsi birlikte öldü heralde :P


fenasın oğlum 🙏 biggrint1
C
combomax ⭐ 18y
#54
Senaryo bi otobüscü indi ve bunlar dayak yemeyi intihara tercih etti .D
D
djfko ⭐ 18y
#55
Nerde vidyo? hani nerde? yemedimi? hadi sozunu tutta gorelim su vidyoyu? Aksiyon gormek istiyorum hadi nerde vidyo?

sinirden elim ayagim titredi bu basligi gorunce summer2:
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#56
Nerde vidyo? hani nerde? yemedimi? hadi sozunu tutta gorelim su vidyoyu? Aksiyon gormek istiyorum hadi nerde vidyo?

sinirden elim ayagim titredi bu basligi gorunce summer2:

azmettiricimisin bro ? 😄


Senaryo bi otobüscü indi ve bunlar dayak yemeyi intihara tercih etti .D


bence daha o aşamaya bile gelmemişlerdir ☕
D
djfko ⭐ 18y
#57
toplanalim 5-10 adam.elimizde sopalar bicaklar falan.tenhada yakalayalim bunu.adrenalin gorsun gozu.
ask-aci-+18-feryat-ciglik-adrenalin-kamasutra hepsini yasatiriz 😄
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#58
toplanalim 5-10 adam.elimizde sopalar bicaklar falan.tenhada yakalayalim bunu.adrenalin gorsun gozu.
ask-aci-+18-feryat-ciglik-adrenalin-kamasutra hepsini yasatiriz :D

ahagfhgaahahahfgdfsgdhdj 😁 😁
R
RoqA ⭐ 17y
#59
toplanalim 5-10 adam.elimizde sopalar bicaklar falan.tenhada yakalayalim bunu.adrenalin gorsun gozu.
ask-aci-+18-feryat-ciglik-adrenalin-kamasutra hepsini yasatiriz :D

Akşamdan beri berbat durumdayım ama şu yorumuna kahkaha attım Allah isteklerini yerine getirsin 😄
X
Xanthos ⭐ 19y
#60
" Bana arkadaşını söyle,sana kim olduğunu söyleyeyim "

Lord_Sniper üyeliğini eskiden kullanan kişinin de anormal davranış ve yazıları vardı.Şimdi anlaşıldı sebebi. Çok güzel bir arkadaş çevresinde yetişiyor.

Kafatasının içindeki beyni sadece yemek,içmek,s**mak,uyumak, hayatını boşa harcamak için kullanan zamane gençleri içinde yetişen bir bireyden çok da düzgün bir düşünce yapısı beklenemez.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: