Icerige atla
Extraloob

Adranelin-Aşk-Zevk-+18-Kötü Şiddet-İntihar- Proje :)

· 67 Replies · 6.8K views · Page 2 / 4
Replies
T
tenpanter ⭐ 17y
#21
ne bileyim bro yaşayan sensin 🤝

Dip Not: bencede arkadaşın denemesin ne gerek var böyle şeylere neyi kanıtlamaya çalışıyor riskli şeylere girmeyin.

arkadaş yapıyoR biz dğil yani adranelin diyelim ☕


arkadaşına bir şey olursa? olmadi:
D
djfko ⭐ 18y
#22
beyin error
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#23
ne bileyim bro yaşayan sensin 🤝

Dip Not: bencede arkadaşın denemesin ne gerek var böyle şeylere neyi kanıtlamaya çalışıyor riskli şeylere girmeyin.

arkadaş yapıyoR biz dğil yani adranelin diyelim ☕


arkadaşına bir şey olursa? olmadi:

Düşmeden Önce bize bi ses kaydı yapçak
Burda bana bişi olursa yanımda olan 3 arkadaşım Sorumlu Değildir Diyecek.
Yaşamak İstese yapmaz ztn böle bişi Aşkı İçin herşeyi yaptı.
V
Von Dutch ⭐ 17y
#24
beyin.dll not found
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#25
beyin error

Liseli Ne yaparsa Yeridir ☕
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#26
beyin.dll not found

İlk senn izliyeceğini herkes biliyor ama 🍿 😄
W
WikiLeaks ⭐ 17y
#27
ben 8 defa ameliyat oldum canım çok yandı. Canına kastedecek hertürlü aksiyona karşıyım olaki sakatlık oldu Allah hastanelere düşürmesin. bence birer duble daha alıp sızın daral:
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#28
ben 8 defa ameliyat oldum canım çok yandı. Canına kastedecek hertürlü aksiyona karşıyım olaki sakatlık oldu Allah hastanelere düşürmesin. bence birer duble daha alıp sızın daral:

sakatlık bi durum olursa kafama sıkarım dedi -.-
bizde tabi buna izin vermycz
D
djfko ⭐ 18y
#29
😈 vidyo cekmenize gerek yok haberlerde izleriz
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#30
😈 vidyo cekmenize gerek yok haberlerde izleriz

Dulce Amor diye sölerim bağrır yırttın gene ha 😎
Kalkandelen
#31
gençler akşam akşam iyi çarpmış alkol gidin yatın yarın ola hayrola.
N
Nz9 ⭐ 15y
#32
Yapmazsa adam değil.

LPG.jpeg
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#33
Yapmazsa adam değil.

LPG.jpeg

gaza gerek yok ztn yaptıklarımızın yanında bu hiç kalıyor video atçam sana izlersin 😎
L
Lord_Sniper OP ⭐ 18y
#34
gençler akşam akşam iyi çarpmış alkol gidin yatın yarın ola hayrola.

sarhoş kafayla düşünmedik bnu ayık kafayla yapıyoz zaten gürkan iyice fenalaştı hadi biz kaçar 😘
M
mert003 ⭐ 15y
#35
lan charlar ortada kalmasın bana ver bari
R
RoqA ⭐ 17y
#36
Beyin bedava canınız değil 😘
X
Xantus ⭐ 17y
#37
Allah akıl fikir versin cicioe2
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#38
lan charlar ortada kalmasın bana ver bari

rotfl 😁
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#39
yorumlari hizli bi gözden gecirdimde
arkadaşın neyi ispatlamak istiyor anlamadım ???

[ Bu mesaj MobileDevice ile atildi ] mobile
D
Doma$no ⭐ 18y
#40
Böyle birşey yok zaten rahat olun: )

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: