Hmm.
Ozy denilince aklıma ozzy osbourne geliyor.
Seni rock&metal fun clube şovalye ilan ediyorum.
For the king..
M
MassiveAttack
⭐ 19y
Sapık bölümü açar oraya mod yapardım. Öyle bi tipi var 🙄 :P
buda olmuş ben vermem alırdım
@Polgara
sapık tipi var yüzümümü gördün len d:D
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap