Her adcden, adcye göre değişir biliyorum ama klasik bir rün sayfası yapmam gerekiyor ortak hepsinde işe yarayacak bir rün sayfası yapmak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim.
ADC rün sayfası
· 15 Replies · 3.4K views 0 reading
15 Replies
up
http://prntscr.com/2flrof al hayatim ideali
Bu mesaj Phaldor rumuzlu uyeden alinti yapildi
+1 😘
http://prntscr.com/2flrof al hayatim ideali
+1 😘
Teşekkürler
Ben full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
hmm
Ben full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
hmm
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
Her haras yediğinde basede atıyorsundur sen
Ben full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
Her haras yediğinde basede atıyorsundur sen
MR Per level da alabilirsin

Lifesteal yerine Armor Pent. alıyordum ben ama..
Lifestealın aldığın harashlar için olduğunu düşünüyorum. armor pent daha çok solo için gibi.
(Çok bir seçeneğim yok fakirlikten.)
Lifestealın aldığın harashlar için olduğunu düşünüyorum. armor pent daha çok solo için gibi.
(Çok bir seçeneğim yok fakirlikten.)
Bu mesaj Heartless rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bot pre girdiğim için (arkadaşımla) ya da yanında sağlam sup olunca haras maras tıs gelip, tırıs gidiyor
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildiBen full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
Her haras yediğinde basede atıyorsundur sen
Bot pre girdiğim için (arkadaşımla) ya da yanında sağlam sup olunca haras maras tıs gelip, tırıs gidiyor
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
arkadaşın soraka falan mı 😄 gel sarkonun thresh oynayışına harras gör 😄
Bu mesaj Heartless rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildiBen full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
Her haras yediğinde basede atıyorsundur sen
Bot pre girdiğim için (arkadaşımla) ya da yanında sağlam sup olunca haras maras tıs gelip, tırıs gidiyor
arkadaşın soraka falan mı 😄 gel sarkonun thresh oynayışına harras gör 😄
arkadaşın soraka falan mı 😄 gel sarkonun thresh oynayışına harras gör :D
Soraka olmasına da gerek yok, ben temkinli oynuyorum sadece. Birazda benim nasıl oynadığım önemli agresiften çok daha defansif takılıyorum. Neyse uzatmayalım konuyu, ben öyle diziyorum. Sen başka türlü dizersin, sonuçta kim kendine göre neyi uygun görüyorsa öyle oynuyor. Birazda oynayış tarzını bilmekle alakalı diye düşünüyorum. Konuyu çaptırmayalım 😄
Bu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bro karşına bot iyi gelmedi demekki adcyi bırak support'un rahatsız etmesi yüzünden lane'de kalamazsın o rünlerle armor life steal ve pen çok işe yarıyor bende yok ama kuzenimin hesabında kullandım aradaki fark çok iyi
Bu mesaj Heartless rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj La'l rumuzlu uyeden alinti yapildiBen full phy. damage diziyorum, en iyisi öyle oluyor. Özellikle oyun başlarında rakipten bariz şekilde üstün olabiliyor ve rahat kill alabiliyorsun.
Her haras yediğinde basede atıyorsundur sen
Bot pre girdiğim için (arkadaşımla) ya da yanında sağlam sup olunca haras maras tıs gelip, tırıs gidiyor
Bro karşına bot iyi gelmedi demekki adcyi bırak support'un rahatsız etmesi yüzünden lane'de kalamazsın o rünlerle armor life steal ve pen çok işe yarıyor bende yok ama kuzenimin hesabında kullandım aradaki fark çok iyi
Bro karşına bot iyi gelmedi demekki adcyi bırak support'un rahatsız etmesi yüzünden lane'de kalamazsın o rünlerle armor life steal ve pen çok işe yarıyor bende yok ama kuzenimin hesabında kullandım aradaki fark çok iyi
Hiç denemediğim için bilmiyorum tabii ama en kısa zamanda onların rününüde tamamlar denerim 🤤
Log in to write a reply.
Log In