http://www.pclabs.com.tr/reviews/multimedia/a4tech/708/genela.jpg
Buyur BR en güzeli en hoşu en sadesi
A4-TECH X7 Alıyorum.
· 35 Yanıt · 14K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Fiyat hacım fiyat 😜
PS: Tiksindim X7 den bir anda ne kötü mouse öyle o 😄
PS: Tiksindim X7 den bir anda ne kötü mouse öyle o 😄
Ben 45 liraya desenlisini aldım BR çokda güzel (: 40 liraya klavye 55 lirayada mousepad alırsan ekipman tamamlanmış sayılır ^^
Tamamdır...

Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da 😜

Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da 😜
Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da :P
TeknoSa kazık hacım alışveriş yapma oradan 😆 😆 😈
Tamamdır...
Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da :P
İşte bu var bende de.Eğer çevrenizde mediamarket varsa oradan alabilirsin ya da teknosadan sipariş edebilirsin Mersindeki teknosada yok mesela x7 ^^
Nayırrrrrrr yarın gidip alabileceğim tek yer orası.
Birde pazar günü kapalıysa kan çıkar. Pazartesi gider media markt dan alırım 😜
Birde pazar günü kapalıysa kan çıkar. Pazartesi gider media markt dan alırım 😜
140 tl vermeye bile razıysan logitech al bro, bin basar buna.
http://www.ucuzu.com/klavye-fare-c3111/logitech/g15-gaming-keyboard-p1390332/
kuzum bir donanımdan bahsederken teknik özellikleri ile konuşacaksın bin basar buna çok kaba oldu.
ayrıca br'nin almaya çalıştığı klavye benim 120 TL'ye aldığım klavyedir ilk çıktığında 😎
çarşamba günü bende mouse alıyorum tavsiye ederim.
logitech mx 1100 😎
logitech mx 1100 😎
çarşamba günü bende mouse alıyorum tavsiye ederim.
logitech mx 1100 8)

Tamamdır Baba... Benim için ergonomik olması önemli. Mouse işini erteleyim biraz. Senin yorumundan sonra hemen gider alırım ^^ 🍺
Dusundugun klavye isini fazlasiyla gorur.
x7 klavye ve resmini koyduğun mouse kullanıyorum bir de QPAD alıcam süppo oluyor almadıysan mutlaka al 🍺
hmmm...
P
Poker Face
⭐ 19y
Abi almadıysan alma bence bendede var çok güzel ama çok ses çıkarıyor.
Hayırlı olsun.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap