Icerige atla
Extraloob

A4-TECH X7 Alıyorum.

· 35 Yanıt · 14K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#22
Fiyat hacım fiyat 😜

PS: Tiksindim X7 den bir anda ne kötü mouse öyle o 😄
O
os1 ⭐ 19y
#23
Ben 45 liraya desenlisini aldım BR çokda güzel (: 40 liraya klavye 55 lirayada mousepad alırsan ekipman tamamlanmış sayılır ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#24
Tamamdır...



Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da 😜
M
Milano ⭐ 18y
#25


Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da :P

TeknoSa kazık hacım alışveriş yapma oradan 😆 😆 😈
O
os1 ⭐ 19y
#26
Tamamdır...



Bunu istiyorum nasıl bulabilirim TeknoSA da :P


İşte bu var bende de.Eğer çevrenizde mediamarket varsa oradan alabilirsin ya da teknosadan sipariş edebilirsin Mersindeki teknosada yok mesela x7 ^^
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#27
Nayırrrrrrr yarın gidip alabileceğim tek yer orası.

Birde pazar günü kapalıysa kan çıkar. Pazartesi gider media markt dan alırım 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
140 tl vermeye bile razıysan logitech al bro, bin basar buna.



http://www.ucuzu.com/klavye-fare-c3111/logitech/g15-gaming-keyboard-p1390332/



kuzum bir donanımdan bahsederken teknik özellikleri ile konuşacaksın bin basar buna çok kaba oldu.


ayrıca br'nin almaya çalıştığı klavye benim 120 TL'ye aldığım klavyedir ilk çıktığında 😎
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#29
çarşamba günü bende mouse alıyorum tavsiye ederim.

logitech mx 1100 😎
B
Black Rain OP ⭐ 19y
#30
çarşamba günü bende mouse alıyorum tavsiye ederim.

logitech mx 1100 8)




Tamamdır Baba... Benim için ergonomik olması önemli. Mouse işini erteleyim biraz. Senin yorumundan sonra hemen gider alırım ^^ 🍺
E
El Verano ⭐ 18y
#31
Dusundugun klavye isini fazlasiyla gorur.
K
Kwanza ⭐ 17y
#32
x7 klavye ve resmini koyduğun mouse kullanıyorum bir de QPAD alıcam süppo oluyor almadıysan mutlaka al 🍺
V
volaris ⭐ 18y
#33
hmmm...
P
Poker Face ⭐ 19y
#34
Abi almadıysan alma bence bendede var çok güzel ama çok ses çıkarıyor.
S
SandLoe ⭐ 15y
#35
Hayırlı olsun.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: