Icerige atla
Extraloob

80 olana kadar AFK!!!

· 77 Replies · 12K views · Page 4 / 4
Replies
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#61
Ramazan ayında sitelerin arkasında içmiştik gece 1 de Mr. Green çarpılacamdie korktum Mr. Green
_
#62
Muahhaha

o değil benim arabayı cekiyom manzaya dogru

Acıyom damar ı

Sonrasııını sölememe gerek yok zaten 😊

Harıka oluyo manzara ya karsııı
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#63

Muahhaha

o değil benim arabayı cekiyom manzaya dogru

Acıyom damar ı

Sonrasııını sölememe gerek yok zaten 😊

Harıka oluyo manzara ya karsııı

kARdes senın isim ne!
_
#64
Onur
_
#65
senin ?
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#66

senin ?

İsmım Ramazan biyerde falan çalışıomusun meslek okul!
_
#67
Çalışıyorum

Deepo yu biliyosun..

onun 50m gerisinde Antalya jewellery Center die Bi Pırlanta mağzası wa oradaa.. 😊
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#68
msn messanger oturumunuz acılmıstır:D ant nuker simdi oturumu actı
crazy simdi oturumu actı Mr. Green Mr. Green
_
#69
Hehehehe
Rahatsız ettiysem kusura bakmayın 😊
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#70
yok estagfirullah devam ben kaçar topiicten^^
G
GodLeSs ⭐ 19y
#71

Çalışıyorum

Deepo yu biliyosun..

onun 50m gerisinde Antalya jewellery Center die Bi Pırlanta mağzası wa oradaa.. 😊


bende gelemmi yanına calısmaya : D
_
#72
Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Gel gel hepinizi beklerimm
(hırsızlık yapmak serbest)
Razz:P
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#73

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Gel gel hepinizi beklerimm
(hırsızlık yapmak serbest)
Razz:P

hehe bende doğu garajı Vestel Pc bakım ve onarımı bölümündeyim!
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#74
Onur...!

Wahşi kankam!

Allah müstehakını versin e mi ?

Bi msn alıp bunları msn de konuşacagına topici nasıl kirlettiğine bi bak Very Happy

dön bi geçmiş sayfalara ve topic ile ilgili kaç tane yazın var bi oku Very Happy

La oLm manyaq mısınız yha Mr. Green Hiç mi forum bilmezsiniz...

Konu ile ilgili: BEN BURADAYIM...! perde

______İZLEEEEEEERRRRRRRRRRRRR_____
_
#75
La Botan Kanka Bakma yha ugrasmak istemedim msn le Zaten bir sürü kız var Acında rahat bıramıyorlar Anlaa.. :S:S

Mr. Green Mr. Green Mr. Green
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#76

La Botan Kanka Bakma yha ugrasmak istemedim msn le Zaten bir sürü kız var Acında rahat bıramıyorlar Anlaa.. :S:S

Mr. Green Mr. Green Mr. Green

anladım ben anlayacagımı Very Happy wahşi dostum benimmmmm extrabeer
W
#77
hahaha wahşi dostuum muhahahha

Suna Hatırlatmayın Geçmişini Lütfen yawww

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: