Icerige atla
Extraloob

80 olana kadar AFK!!!

· 77 Replies · 12K views · Page 2 / 4
Replies
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#21
sorununuz varsa gidin ozelden halledin dingonun ahırı deil buraası ok? bilmem bişeyler anlatabildim mi extranın bana verdigi yetkilere dayanarak sizi AT İP yaparım hazırlatmayın bana detective
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#22

sorununuz varsa gidin ozelden halledin dingonun ahırı deil buraası ok? bilmem bişeyler anlatabildim mi extranın bana verdigi yetkilere dayanarak sizi AT İP yaparım hazırlatmayın bana detective

Ya adamlara bi bölüm açmıssınız hemen ezmeye kalkıyolar allah aşkına bişey daha derse valla gene banlancam ya kafayı sıyırcam bunlar yüzünden ne yaorum yapsam padişah torunu gibi ötüyorlar hemen(nasılsın hem halını hatrını sorum hala pacifictemısın<?)
W
#23


sorununuz varsa gidin ozelden halledin dingonun ahırı deil buraası ok? bilmem bişeyler anlatabildim mi extranın bana verdigi yetkilere dayanarak sizi AT İP yaparım hazırlatmayın bana detective

Ya adamlara bi bölüm açmıssınız hemen ezmeye kalkıyolar allah aşkına bişey daha derse valla gene banlancam ya kafayı sıyırcam bunlar yüzünden ne yaorum yapsam padişah torunu gibi ötüyorlar hemen(nasılsın hem halını hatrını sorum hala pacifictemısın<?)



Yaa kardeş sen nerden cıktın gözünü sewem yaaa git başka topic lere takıl yaa

Sırf muhalefet olmak için geliyon bize çatıyooon

Biz Ugraşmak istemiyoz walla biradeer Nolur bas git Bizle ugraşma ya

Bıktık Gereksiz İnsanlardan bide sen bela olma
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#24



sorununuz varsa gidin ozelden halledin dingonun ahırı deil buraası ok? bilmem bişeyler anlatabildim mi extranın bana verdigi yetkilere dayanarak sizi AT İP yaparım hazırlatmayın bana detective

Ya adamlara bi bölüm açmıssınız hemen ezmeye kalkıyolar allah aşkına bişey daha derse valla gene banlancam ya kafayı sıyırcam bunlar yüzünden ne yaorum yapsam padişah torunu gibi ötüyorlar hemen(nasılsın hem halını hatrını sorum hala pacifictemısın<?)



Yaa kardeş sen nerden cıktın gözünü sewem yaaa git başka topic lere takıl yaa

Sırf muhalefet olmak için geliyon bize çatıyooon

Biz Ugraşmak istemiyoz walla biradeer Nolur bas git Bizle ugraşma ya

Bıktık Gereksiz İnsanlardan bide sen bela olma

Cool
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#25
ZardoCk lütfen! Yazdıgım mesajı tekrar oku ve adama karşı direkt bir "it" deyişim var mı onu söyle! Onun ima ettiği gibi imalı konuştum! O "Boş laf kalabalıgı " diyerek bana "boş insan " demek istemiş...

Ben de "HAVLAMA" diyerek ona "it" demek istedim. Boş lafı boş insanlar yapar , HAVLAMAYI da İT ler yapar! Tıpkı bu yaratıgın yaptıgı gibi...

Dingo nun ahırı olmadıgı konusunda senle hem fikirim! AMA BU YARATIK İÇİN OLAN DÜŞÜNCEM DEĞİŞMEDİ!!! HALA HAVLADIGINI DÜŞÜNÜYORUM!!!

Yazdıklarına dikkat edersen beni tahrik ettiğini farkedeceksin! Tahriklere fena kapılırım , kaptıranı da fena çarparım! Benim adım LaNCeLoT!!! Ama onun kimin "it" i oldugu belirsiz... Biri HAVLATIYO ONU AMA DELİKANLI OLAN KENDİ NİCKİYLE GELİR HAVLAR...

Selametle!...
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#26
Kimsin olum sen kimi çarpıon cin olmadan adammı çarpıonlan sen insan ol canını pis yakarım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benim ismım Antalyalı nuker
Oyun nickm AnT_NuKeR Antalyalıyım merkez
gercek ısmım Ramazan!!!
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#27

Kimsin olum sen kimi çarpıon cin olmadan adammı çarpıonlan sen insan ol canını pis yakarım!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

çok duydum! Adresim çoğu senin gibi HAVLAYAN da mevcuttur! Hepsi canımı yakacagını söyler durur da daha bi tane öyle delikanlı çıkmadıgına şaşmıyo da değilim... Twisted Evil Mekan - Adres açıktır! Meydan da boş değildir! HAVLAYANIN İPİNİ GIRTLAGINA DOLAR VE SIKARIM!!!

+
edit: Antalya! Sanki bi yerlerden hatırlıyorum burayı! _AwRiL_ ??? Ya da HAVLAYANI ????

selametle!...
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#28
Bak benim böle sitede gezdigime bakma sen http://WWW.EXTRALOOB.COM bilmesken ben burda Modluk yapıordum tüm eskı modlar ve admınler benı tanır sen kımsın sitede kaç aydır takılıon!? kımın ne oldugu böle ortaya cıkar ben cok kişinin beni tahriş ettiklerı için siteden uzaklaştırıldım cogu kişi beni(Küfür baz) bilsede ben bu sitedeki en iyi insanım eskilerden kım kaldı!
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#29
LöL! Yinemi Sen Neutral Yani diyorsunki Abi Ben Kaşınıyorum.. Kapağım AÇıLmış Benim Kapağımı İyicene Sıkıştırki Bi Daha AçıLmasın!

Yaparım Np Cool

LanceLot Kanki İş Başına kahvekeyfi
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#30

Bak benim böle sitede gezdigime bakma sen http://WWW.EXTRALOOB.COM bilmesken ben burda Modluk yapıordum tüm eskı modlar ve admınler benı tanır sen kımsın sitede kaç aydır takılıon!? kımın ne oldugu böle ortaya cıkar ben cok kişinin beni tahriş ettiklerı için siteden uzaklaştırıldım cogu kişi beni(Küfür baz) bilsede ben bu sitedeki en iyi insanım eskilerden kım kaldı!



1.si Geçmişe Mazi derLer Canım.. 2.si İse Sen İnsanmısın Rolling Eyes
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#31

Bak benim böle sitede gezdigime bakma sen http://WWW.EXTRALOOB.COM bilmesken ben burda Modluk yapıordum tüm eskı modlar ve admınler benı tanır sen kımsın sitede kaç aydır takılıon!? kımın ne oldugu böle ortaya cıkar ben cok kişinin beni tahriş ettiklerı için siteden uzaklaştırıldım cogu kişi beni(Küfür baz) bilsede ben bu sitedeki en iyi insanım eskilerden kım kaldı!

Eskiden iyi biri olabilirsin! Şimdi değilsin! İPİN GEWŞEMİŞ!!!!! Sağa sola "boş laf " diyerek KAŞINTI alametleri gösteriyorsun! E bende senin gibilerine dayanamam! KAŞIRIM!

Selametle!...
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#32
İpi doladıgın adama dikkat et o ipi alıp sana montelemesin koçum!
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#33

İpi doladıgın adama dikkat et o ipi alıp sana montelemesin koçum!

koç koyun kuzu kedi kaplan aslan muhabbeti eden sanal klavye kahramanlarından birisi daha!

MONTELEYEBİLEN BUYURSUN ... HAVLAMASIN!!!!

Selametle!...
S
Sp4rr0w ⭐ 19y
#34
Sana bişey montelerim AnT_NuKeR onu bidaha çıkaramazsın..Akıllı ol,Adam ol (ki olamazsın yazdıklarından belli) ortamı germe .. Sus ve pai pai
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#35

İpi doladıgın adama dikkat et o ipi alıp sana montelemesin koçum!


Kanki Buda Laf Yapıyor Ya.. Laughing Biz Hep Daha Önce Diyorduk Ya Laf Yapma İcraat Yap Diye.. Buda onLardan Yahu Mr. Green LöL! Laf değil İCRAAT YAP İCRAAT! kahvekeyfi
G
GaLaHaD OP ⭐ 19y
#36


İpi doladıgın adama dikkat et o ipi alıp sana montelemesin koçum!


Kanki Buda Laf Yapıyor Ya.. Laughing Biz Hep Daha Önce Diyorduk Ya Laf Yapma İcraat Yap Diye.. Buda onLardan Yahu Mr. Green LöL! Laf değil İCRAAT YAP İCRAAT! kahvekeyfi

LöL Twisted Evil Twisted Evil diyecek bişey yohk! extrabeer
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#37
İcraad istiyorsanız susun ve gelişmelere bakın<! Wink
W
#38

İcraad istiyorsanız susun ve gelişmelere bakın<! Wink



Kardeş yaww Bas git başka bi serwer la ilgilen nolursun bas gitt

Walla Cok Gereksiz Bi şekilde Girdin Tartışmaya

Sizin gibiler Tartışma olsun die Giriyo bu Forum a
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#39

İcraad istiyorsanız susun ve gelişmelere bakın<! Wink


Ne Etcen Shocked Aman Ha!!! Sakın Kendi Kendine Ban Attırmada.. Canımız SıKıLmasın 😊 Yoksa Gerisi Mühim DeiL Canum... Yani Gerisi Pff AnLatabiLdimi Wink Aman BanLatmada Kendini Arada Bir TakıLaLım Sana.. LöL! Mr. Green
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#40
canlarım guzellerim konu nerden nereye geldi yaw bi dusunun siz baskasının konusuna hiç bi kıvılcım atıp yakıp kavurmadınız mı onceden?
adam kayırmacılıgı sevmem ama Ant_Nuker benim pasificten yakınen tanıdıgım ve sevdigim bir kişiliktir kimsenin yardakcılıgını yapmaz ha diceksiniz ki sen kayırıyorsun onu ben sadece gercekleri soyluyorum belli ki ortada birileri tartısmak istemiş canları sıkılmıs siz hiç zahmet etmeyin canlarını biz sıkarız canlarım extraokk

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: