Icerige atla
Extraloob

80 olana kadar AFK!!!

· 77 Yanıt · 12K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
L
LaNCeLoT ⭐ 19y
#41

canlarım guzellerim konu nerden nereye geldi yaw bi dusunun siz baskasının konusuna hiç bi kıvılcım atıp yakıp kavurmadınız mı onceden?
adam kayırmacılıgı sevmem ama Ant_Nuker benim pasificten yakınen tanıdıgım ve sevdigim bir kişiliktir kimsenin yardakcılıgını yapmaz ha diceksiniz ki sen kayırıyorsun onu ben sadece gercekleri soyluyorum belli ki ortada birileri tartısmak istemiş canları sıkılmıs siz hiç zahmet etmeyin canlarını biz sıkarız canlarım extraokk



Canım Benim.. Adam geLdi Konuyaaa Hopeee atLadı Ki Konu Zaten Eski Konu. Neden Tekrar Gündeme Getirme Söz Konusu oLdu Onuda anLamış değiLim... Arkadaş Diyor'ki Ben Eski Mod'um ( Yani BeLim SağLam ) VaLLa SağLam oLsun Fark Etmez.. Buranın Üyeye İhtiyacı Var BeLi SağLam oLan AdamLara değiL Wink

Ve

eLbette Bizde Bazı KonuLarı Değiştirmişsizdir.. Ama Adımızın Geçmediği KonuLarda Hiç Bir Zaman YanLış Bi Harekette BuLunmadık.. buLanmayızda. Bizi ELeştirenLeri Bizde eLeştiriyoruz.. Bu Kadar Basit 😊

Hani DerLer Ya Bana Dokunmuyan YıLan Bin Sene Yaşasın.. Bizimkide o Mesele Yani Çaktınmı Canım Benim Ciğerim extraokk mucX
Z
Zardock ⭐ 19y
#42
bu sızın konunuz belli ancak su varkı bırisi konuyu sabote ederse onu sallamadan muhabbete devam etmek en ıyı yoldur bence iğneleyici bı laf oldugu zaman kesın tartısma cıkıyo sonunda da bı kac kısı banlanıyo hiç yoktan yere neyse Allah muhabbetınızı arttırsın
L
#43
Talhacım canım benim sen bosa sinirleniyosun gibi geliyo bana Cunku Ant_Nuker gereksız yere topice atlıyo ve ortamı geriyo (luzumsuz bilmem ne) artı yok burda cok tanıdıgı warmıs yok söleymiş böleymiş LaNCeLoT ve Leth4L'de benim kankam ant nuker bi sorunun warsa bende paylas senin burdaki cevren kadar benim yazdıgım harflerin sayısı var oke Olayı sen gerdin bide üste cıkmaya calısma hadi yoluna canım Haaa bu arada sen adamın topigine gereksız filan dersen oda sana herseyi söyler sana neeeee işine baksana sen ÖPERİM SENİ extraokk
L
#44
Tsk Deniz Love u Razz
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#45

Talhacım canım benim sen bosa sinirleniyosun gibi geliyo bana Cunku Ant_Nuker gereksız yere topice atlıyo ve ortamı geriyo (luzumsuz bilmem ne) artı yok burda cok tanıdıgı warmıs yok söleymiş böleymiş LaNCeLoT ve Leth4L'de benim kankam ant nuker bi sorunun warsa bende paylas senin burdaki cevren kadar benim yazdıgım harflerin sayısı var oke Olayı sen gerdin bide üste cıkmaya calısma hadi yoluna canım Haaa bu arada sen adamın topigine gereksız filan dersen oda sana herseyi söyler sana neeeee işine baksana sen ÖPERİM SENİ extraokk

Allahıma Şükür Çapımız Çevremizden büyüktür extrabeer
Tamam burda suçlu benim uzatmayalım site gerilmesin biz onu aramızda hallederiz bişekilde extraokk
_
_AvRiL_ ⭐ 19y
#46
tamam canlarım muhabbete devam nesemiz kaçmasın opuyorum gozlerinizden mucX
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#47
Verdiğim rahatsızlıktan dolayı hepinizden özürdilerim

(Tatlı dil yılanı deliğinden cıkarır)
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#48

bu sızın konunuz belli ancak su varkı bırisi konuyu sabote ederse onu sallamadan muhabbete devam etmek en ıyı yoldur bence iğneleyici bı laf oldugu zaman kesın tartısma cıkıyo sonunda da bı kac kısı banlanıyo hiç yoktan yere neyse Allah muhabbetınızı arttırsın


güzel ve en uygun cevap budur bende dh de bu durumdaydım neden hiç banlanmadım çünki saldırana kendimi bozmadan az öz cevap verip duymamazlıktan geliyordum sizde fazla matap olmayın saldıran 1-2 topic atar baktı cevap yok çeker gider bir topic içerisinde mesele tartışmayı belli sınırlar içerisinde yapmaktır onu başardık mı zati 100 yıl bir arada yaşarız birbirimizi gırtlaklamadan Twisted Evil Mr. Green
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#49


bu sızın konunuz belli ancak su varkı bırisi konuyu sabote ederse onu sallamadan muhabbete devam etmek en ıyı yoldur bence iğneleyici bı laf oldugu zaman kesın tartısma cıkıyo sonunda da bı kac kısı banlanıyo hiç yoktan yere neyse Allah muhabbetınızı arttırsın


güzel ve en uygun cevap budur bende dh de bu durumdaydım neden hiç banlanmadım çünki saldırana kendimi bozmadan az öz cevap verip duymamazlıktan geliyordum sizde fazla matap olmayın saldıran 1-2 topic atar baktı cevap yok çeker gider bir topic içerisinde mesele tartışmayı belli sınırlar içerisinde yapmaktır onu başardık mı zati 100 yıl bir arada yaşarız birbirimizi gırtlaklamadan Twisted Evil Mr. Green

ii de ben kımseye saldırmadımkı yaf Very Happy yorum yaptım popcorn
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#50
neyse konuyu uzatmayalım yorum yazdıkça cevap vereceksen bitmez bu topic ok Razz
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#51

neyse konuyu uzatmayalım yorum yazdıkça cevap vereceksen bitmez bu topic ok Razz

Öle olsun Twisted Evil
_
#52
Ant Nuker antalya nın tam olarak neresinde oturuyosun Sölermisinn ?? !!!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#53
Şelale tarafıında!!! Bulışalım istersen kaynaşırız Mr. Green
_
#54
Şelale,Lara tarafı falanmı ??
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#55

Şelale,Lara tarafı falanmı ??

Hayır merkeze yakın biyer işte 30dk yol otobüsle Mr. Green
_
#56
Hım..
Bnde mazı dağında oturuyorumm.. !!
Belki bilirsin 😊
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#57

Hım..
Bnde mazı dağında oturuyorumm.. !!
Belki bilirsin 😊

O bilmezmiyim ya azmı gezdik orlarda evden ayrıldıgımda oralarda gezdik 1 hafta Mr. Green () Crying or Very sad
_
#58
Hehehee.. manzarası harıka ve sessiz sakın en sevdigim yanı da bu ! 😊
A
AnT_NuKeR ⭐ 19y
#59

Hehehee.. manzarası harıka ve sessiz sakın en sevdigim yanı da bu ! 😊

Evet kafa toplamak için birebir popcorn
_
#60
Dogru kafa toplamak için bire bir

Ve şunuda unutmamak Lazımm..

Kafa Bulmka içinde bir e bir Wink Wink Wink headbang2ft9 headbang2ft9

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: