canlarım guzellerim konu nerden nereye geldi yaw bi dusunun siz baskasının konusuna hiç bi kıvılcım atıp yakıp kavurmadınız mı onceden?
adam kayırmacılıgı sevmem ama Ant_Nuker benim pasificten yakınen tanıdıgım ve sevdigim bir kişiliktir kimsenin yardakcılıgını yapmaz ha diceksiniz ki sen kayırıyorsun onu ben sadece gercekleri soyluyorum belli ki ortada birileri tartısmak istemiş canları sıkılmıs siz hiç zahmet etmeyin canlarını biz sıkarız canlarım extraokk
Canım Benim.. Adam geLdi Konuyaaa Hopeee atLadı Ki Konu Zaten Eski Konu. Neden Tekrar Gündeme Getirme Söz Konusu oLdu Onuda anLamış değiLim... Arkadaş Diyor'ki Ben Eski Mod'um ( Yani BeLim SağLam ) VaLLa SağLam oLsun Fark Etmez.. Buranın Üyeye İhtiyacı Var BeLi SağLam oLan AdamLara değiL Wink
Ve
eLbette Bizde Bazı KonuLarı Değiştirmişsizdir.. Ama Adımızın Geçmediği KonuLarda Hiç Bir Zaman YanLış Bi Harekette BuLunmadık.. buLanmayızda. Bizi ELeştirenLeri Bizde eLeştiriyoruz.. Bu Kadar Basit 😊
Hani DerLer Ya Bana Dokunmuyan YıLan Bin Sene Yaşasın.. Bizimkide o Mesele Yani Çaktınmı Canım Benim Ciğerim extraokk mucX