Icerige atla
Extraloob

70-47 takım skoruyla bozgun

· 14 Replies · 6.7K views
B
Ben de OP ⭐ 17y
#1
14 Replies
T
tenpanter ⭐ 17y
#2
Bir kere öyle lanet bir takıma düşmüştüm ki, botlara yenildik 😄 😄
W
Warmoon ⭐ 18y
#3
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir kere öyle lanet bir takıma düşmüştüm ki, botlara yenildik 😄 :D
Florensia
Florensia ⭐ 13y
#4
Bu mesaj AlphaFusion rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir kere öyle lanet bir takıma düşmüştüm ki, botlara yenildik 😄 :D
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#5
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?
Special thx to Flexi
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#6
master yi den ne zevk alıyosunuz anlamıyorum
B
Ben de OP ⭐ 17y
#7
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?

İtem dizilişi hakkında hiç bir fikrim yok - tüm itemlerin verdiği pasif ve aktif özellikleri bilmiyorum - sadece aklıma yatan itemleri alıyorum. Çoğu zamanda görmüş olduğun bu buildle veya bu builde yakın itemlerle genelde bu skora yakın skorlar elde ediyorum ama yanlış ama doğru 😁
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#8
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?

Yok la güzel olmuş bence, üçlü yerine hayalet falan daha çok işini görür diye düşünüyorum, tabi Gökhan Yi main ben uzuyom 😁
C
Crusade ⭐ 18y
#9
lb afk olmasa gg easy
SubDue
SubDue ⭐ 17y
#10
taze quadra'da benden olsun 😄

- Resim Silinmiş.

katarinaya aşığım ya 😄
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#11
Bu mesaj sarkolata rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?

Yok la güzel olmuş bence, üçlü yerine hayalet falan daha çok işini görür diye düşünüyorum, tabi Gökhan Yi main ben uzuyom 😁


Aynen üçlü yerine mahvolmuş, hayalet vs çıkılabilirdi. O skoru 1.5'a katlardın öyle çıkaydın 🤝
Special thx to Flexi
bluesman
bluesman ⭐ 17y
#12
ziggs itemler op
T
ThePaiNnN ⭐ 18y
#13
varusu hiç kastırmamışsınız ki 😊
senin aldığın killerin yarısını varus alsaydı lb afk olsa bile gg bence 😊 o kadar kill kovalamana gerek yoktu sonuçta takım oyunu görevin adc'yi korumak ve kastırmak.
tabi benim oynayışıma göre bildiğim bu 😊
B
Ben de OP ⭐ 17y
#14
Varus adam olsaydı benden daha fazla kill alırdı o oyunda ama özellikle oyun başlarında feedlemekten başka bir iş yapmadı. Oyun ortasında baktım ki takımdan hayır çıkmayacak maçı elime almaya karar verdim, iyi ki de almışım. Yoksa verirdik maçı 😉

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: