


Bir kere öyle lanet bir takıma düşmüştüm ki, botlara yenildik 😄 :D
Bu mesaj tenpanter rumuzlu uyeden alinti yapildiBir kere öyle lanet bir takıma düşmüştüm ki, botlara yenildik 😄 :D
Special thx to Flexi
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?
Sence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?

Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildiSence de "fazlaca" yanlış item çıkmamış mısın ?
Yok la güzel olmuş bence, üçlü yerine hayalet falan daha çok işini görür diye düşünüyorum, tabi Gökhan Yi main ben uzuyom 😁
Special thx to Flexi
Log in to write a reply.
Log In