Icerige atla
Extraloob

+7 Nova Shield var dediler geldik -.-

· 31 Yanıt · 5.9K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
SubDue
SubDue ⭐ 17y
#21
cCc bu adam işi biliyo cCc

Oyundan soğudum senin yüzünden ashamed0003
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#22
Neden taktiği söylenmiyor neden herkes yararlansın istemiyorsun neden neden [horny21 summer4:

@Wt
menicırlığın hayırlı olsun bro ❤️
@AlchemyMaker
bro ben pluto eskilerdenim belki bilirsin nick;_NEMESİS_

bro o zaten hep site managerdı bir süre ortalarda göremedim geri gelmiş 🤝

ps: WT hoşgeldin hacım sakın başlama yeniden sroya 😁 ❤️
Rebellen
Rebellen ⭐ 17y
#23
Erdi demiral v2 😆

Ps:O 34x di bakalım sen kaç yapacaksın [horny21
M
Mateso ⭐ 18y
#24
ben gece 300 pro elixir ile 5 itemin birini dahi +5 yapamadım gündüzde 150 yi aşkın elixirle 5 inide 5 yapabildim nihayet
A
AlchemyMaker OP ⭐ 15y
#25
Erdi demiral v2 😆

Ps:O 34x di bakalım sen kaç yapacaksın [horny21


saymıyorum hacım ben ^^
M
MrAkkan ⭐ 16y
#26
Tebrikler alchemyde çok başarılısın 😉
A
AlchemyMaker OP ⭐ 15y
#27
Teşekkür ederim 😊
A
apoli ⭐ 17y
#28
@1 şuku = )
C
cLonny ⭐ 18y
#29
Erdi demiral v2 😆

Ps:O 34x di bakalım sen kaç yapacaksın [horny21

biz bırakmak zorunda kaldık 😜
nisanda o konuya devam ederim ^^
B
Ben de ⭐ 17y
#30
+8 +9 dene normal immolar boşa gitmemiş olur hem 😆

Ps: Statları düzeltirsen süppo olur ❤️
J
JbS ⭐ 17y
#31
adv siz 9 olursa süper olur bence

Tbrler hacım süpersin

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: