Icerige atla
Extraloob

52 LVL str Bowman | Kasma yerleri

· 4 Yanıt · 3.1K görüntüleme
S
serdar7098 OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar benim 52 lvl bowman bi çarım var.56 Olana kadar nerde kasmalıyım acaba ? Birisi harita üzerinden bildiği spotları gösterebilir mi.Uygun bi yer buLamadım da .. İshadelerde goldbotlar var 57 lvl wizardlar. Acaba ne yapsam ?
4 Yanıt
A
#2
52 iken bence ujigiler uygundur. 54 olunca ishadeye git. (goldbotların olmadığı yerler var.) orda da 53 ol, penona git. Penonda hayatta kasılamazsın aslında. Taxi falan... Sen iyisi mi ishadede 54 ol. Git taxiye. 😜
S
serdar7098 OP ⭐ 18y
#3
Bildiğinin güzel spot var ise haritada yerini işaretleyip yükleyebilirmiSin ?
S
#4
52 Lvl silahın iyise (cirit 8+ veya +3+4+5 vs.) Direk ishadelerde kasabilirsin charını.Aşağıdaki kırmızı nokta ile işaretli bölgeyi tavsiye ederim.
- Resim Silinmiş.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: