- Resim Silinmiş.
Rekora gidiyorum 😆 😁
wuhuuuu iyi süre tebrikler 🍺 🤤
Thx 👍 ama pc kasmaya başladı restart istiyor , zati 512 ekran kartımda gelmiş pc yi kapatmam lazım 😁
- Resim Silinmiş.
Rekora gidiyorum 😆 😁
wuhuuuu iyi süre tebrikler 🍺 🤤
Ben rahat 24 Saat aralıksız dc siz kasarım , ve 4600 kill var %0 exp ne demek onu anlamadım 😁
%99,99 da ondan 😁
Kısacası Exp. Point gelmiyor sadece Sp geliyor char'a..
ne duruyorsun kapat hemen yeni ekran kartınla gir oyuna hatta bilgisayar bölümüne ekran kartının fotlarını çek sisteminin hızını anlat bize nasıl oldu memnunmusun diğer alacak olan arkadaşlara da bilgi vermiş oluruz canımcım mucX.
Ben rahat 24 Saat aralıksız dc siz kasarım , ve 4600 kill var %0 exp ne demek onu anlamadım 😁
%99,99 da ondan 😁
Kısacası Exp. Point gelmiyor sadece Sp geliyor char'a..
sp çok az kasmışsın :S
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap