Icerige atla
Extraloob

41 kere maşallah:P

· 26 Yanıt · 3.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
C
cLonny OP ⭐ 18y
#21
- Resim Silinmiş.

Rekora gidiyorum 😆 😁



wuhuuuu iyi süre tebrikler 🍺 🤤


Thx 👍 ama pc kasmaya başladı restart istiyor , zati 512 ekran kartımda gelmiş pc yi kapatmam lazım 😁
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
ne duruyorsun kapat hemen yeni ekran kartınla gir oyuna hatta bilgisayar bölümüne ekran kartının fotlarını çek sisteminin hızını anlat bize nasıl oldu memnunmusun diğer alacak olan arkadaşlara da bilgi vermiş oluruz canımcım mucX.
P
Prada ⭐ 19y
#23
Plvl de kullandığım Low lvl charın son durumu 😜


- Resim Silinmiş.
_
_Big_Mage_ ⭐ 18y
#24
Ben rahat 24 Saat aralıksız dc siz kasarım , ve 4600 kill var %0 exp ne demek onu anlamadım 😁

%99,99 da ondan 😁
Kısacası Exp. Point gelmiyor sadece Sp geliyor char'a..

sp çok az kasmışsın :S
C
cLonny OP ⭐ 18y
#25
ne duruyorsun kapat hemen yeni ekran kartınla gir oyuna hatta bilgisayar bölümüne ekran kartının fotlarını çek sisteminin hızını anlat bize nasıl oldu memnunmusun diğer alacak olan arkadaşlara da bilgi vermiş oluruz canımcım mucX.


done 👍 ➡️ viewtopic.php?f=470&t=103826
C
cLonny OP ⭐ 18y
#26
Ben rahat 24 Saat aralıksız dc siz kasarım , ve 4600 kill var %0 exp ne demek onu anlamadım 😁

%99,99 da ondan 😁
Kısacası Exp. Point gelmiyor sadece Sp geliyor char'a..

sp çok az kasmışsın :S


Full Farm Character , o kadar sp kasabildi bot ne yapayım 😆

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: