Öncelikle Bu hanqisi saglam diye açılmış bi konu degildir.
Arkadaslar Elimde olanlar şunlar...
101 LvL nuker- Bot ( Farm charımı kasmak icin )
Farm Char 25 lvl Skilleri hiç açılmamıs
ve 300k Sp.
Clericin yan mastery olduqu charlara Sp dayanmadıqını biliyorum ama Cleric yapıcam. ama Warriormu yapmalıyım Xbowmu karar Veremedim
Xbow acınca Daggeri acmadan pasif kalıyor diye duydum buda hiç içime sinmedi çünkü sp dayanmaz.
Warior ise hiç oynamadım bi yardım edebilriseniz iyi olucak yaw :S
300 K Sp Var. Warriormu XBowmu Bilir kişiLer bi Yardım..
· 6 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
Bence sp'yi en azından bi 700-800k yap ve warrıor yap ,bu devrin charı warrıor hem iyi para ediyo. (xbowa kıyasla)
ps: Bana kalsa 2m sp kas ve warrıor yap derdimde sabır işi 😄
ps: Bana kalsa 2m sp kas ve warrıor yap derdimde sabır işi 😄
bencede warrior yap
Senin zevkine kalmış. Ama ben warrioru seçerim.
Rogue
warrior tabikide hem kolay yer bulursun partilerde hatta sağlam olursa charın aranan adam bile olursun 100 lvlden sonra
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap