_
_*SaNZCaK*_
⭐ 19y
BANLANDI....
tp yapıpda not autohriz alan var mı???
Dene bakalım oluyormu Laughing
kemalist mü**ünse resimli anlatım yaparmısınız botla nasıl girildigini ark girmişte skiller yokmuş şimdiden teşekkürler
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap