Icerige atla
Extraloob

26.01.2008 SoftMod Çıkmıştır

· 166 Yanıt · 9.3K görüntüleme · Sayfa 6 / 9
Yanıtlar
I
#101

Silk Dll Hatası Alanlar Birde Bunu Denesin Rolling EyesBuda Çalışmazsa Yapabileceğim Bir Şey Yok Rolling Eyes

http://rapidshare.com/files/86841433/silk.dll.html


silk.dll hatası 1.86 kullandıkları için oluyor.. extraokk
P
punkemo ⭐ 19y
#102
tmm saol kardiş
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#103
Pc dondu simdide loader ı tıklayınca sro ya giremiom bekliyor ole Laughing
I
#104



tamam demessek oyun açılmazki

http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html

İndir Kendi Dllnle Değiştir Sonrada Salt Okunur Yap

eeee bunu indirip botun içine kopyalayınca düzelecekmi

denemeden öğrenemessin Very Happy

Denedim Hala Aynı

1.85 iSROBOT diyorum !
_
#105
Bende adamda geldi oyun kapandı hiç bişey yokken starta bastım adam oyuna girşş yapıcak ekran kapndo oyun kapandı nedır buu..
P
punkemo ⭐ 19y
#106
olmadı yh yine aynı hata Sad
M
mel1h___ ⭐ 19y
#107
1.85 çok zor iniyo yok mu rapid?
I
#108
oyuna giremeden bu da gidicek yaww Rolling Eyes
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#109
extratime ı kullanıyorum onaylıyor ama yinede start gelmiyor Shocked
I
#110

olmadı yh yine aynı hata Sad


hatayı biraz aç
I
#111

extratime ı kullanıyorum onaylıyor ama yinede start gelmiyor Shocked


extratime şuan için öle. yeni sürümü beklemeni öneririm. extraokk
M
mel1h___ ⭐ 19y
#112
1.85 zor iniyo rapid pls
I
#113

1.85 zor iniyo rapid pls


upload ediyorum
J
JANISARY ⭐ 19y
#115
bu 1.85 in rapid linki var mı

okey konmuş
_
_HaNNiBaL_ ⭐ 19y
#116
5 güne patlamazsa neyim ha Very Happy
M
mel1h___ ⭐ 19y
#117

5 güne patlamazsa neyim ha Very Happy

5günmü Idea
_
#118
Bende Starrt geldı adamımda geldı
start basınca oyun kapandı ?????? çıktı nedendır 1.86 kullanıorum
L
Leader ⭐ 19y
#119
5 gun cok olur yaw 5saat de sen suna
K
karakuwet ⭐ 19y
#120

Bende Starrt geldı adamımda geldı
start basınca oyun kapandı ?????? çıktı nedendır 1.86 kullanıorum


ewet Bncede 1.85 dene Mr. Green

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: