Icerige atla
Extraloob

26.01.2008 SoftMod Çıkmıştır

· 166 Yanıt · 9.3K görüntüleme · Sayfa 8 / 9
Yanıtlar
I
#141
evet online oldu Mr. Green gitti yine kahvekeyfi
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#142

şauna clockwork online

kemalist söleme demişinde


Evet Şu Anda Girmeye Çalışan Varsa Uğraşmasın Artık 2 Dakkalık Ömrü Kaldı .

Oyunda Olanda Returna Tıklamasın ...
I
#143


şauna clockwork online

kemalist söleme demişinde


Evet Şu Anda Girmeye Çalışan Varsa Uğraşmasın Artık 2 Dakkalık Ömrü Kaldı .

Oyunda Olanda Returna Tıklamasın ...

bot returna şimdi tıkladı.pot bitti. olsn artık. Rolling Eyes
D
#144
Bu Sorunun nedeni nedir binlerce kez denedim aynı hatayı verio sadece acıklama istiyorum yaparsanız arkadaslar

- Resim Silinmiş.
D
#145
abiler ben daha yeniyim bise sorcam bu silkroad bot klasörünü kendimiz mi yapcaz yoksa bi yerden mi alcaz
D
#146
allah razı olsun hele şükür yah

extrabeer extrabeer
I
#147

abiler ben daha yeniyim bise sorcam bu silkroad bot klasörünü kendimiz mi yapcaz yoksa bi yerden mi alcaz


kndin yapcaksın güzelim
I
#148
bot alışverişini yaptı kasma yerine gidiyo.ilginç kahvekeyfi
M
magnaertai ⭐ 19y
#149
arkadaşlar sanırsam patladı ben 2-3 dakika önce girdim auto training çıkmıyo Crying or Very sad işin kötüsü paralı tbotum war ama o da çalışmıyo... oooof offf... Mad
A
amaat ⭐ 18y
#150


Bu Sorunun nedeni nedir binlerce kez denedim aynı hatayı verio sadece acıklama istiyorum yaparsanız arkadaslar

- Resim Silinmiş.


ekran kartınının update et
güncelle yane ekran kartın neyse sitesine gir oradan yap

gerek yok biraz araştırırsan görürdün.
nese sadece no dc clienti kuulanıyorusn onun için
isrobotun kendi clientini kullan [ALINTIDIR]
E
eL`dode ⭐ 19y
#151
oh oh hala çalışıyor headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9 headbang2ft9
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#152

arkadaşlar sanırsam patladı ben 2-3 dakika önce girdim auto training çıkmıyo Crying or Very sad işin kötüsü paralı tbotum war ama o da çalışmıyo... oooof offf... Mad


Patlarsa Auto Training İ Bile Göremezsin...Oyuna Girdiğin Anda Not Authorized Hatası Alırsın Kapanır...
M
magnaertai ⭐ 19y
#153
hmmm anladım... o zaman auto trainingin görünmemesinin nedeni ne olabilir acaba? yardımcı olabilir misin? 3-5 biz de kastıralım biraz Wink
M
MakmeN ⭐ 19y
#154
gittimis bot bi geldim gordum bi heycanla giridm bi baktim not autorized
_
#155
BANLADI ...Yazı geldı oyuan gırerekn caracter geldıkten sonra ooyuna gırecegı bolumde starta bastından sonra gelen not uasritde mı ne geldi sanırım banladı..
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#156

arkadaşlar sanırsam patladı ben 2-3 dakika önce girdim auto training çıkmıyo Crying or Very sad işin kötüsü paralı tbotum war ama o da çalışmıyo... oooof offf... Mad


sen srobot tan girmissin loaderdan deil extraokk
R
RoBoCoP ⭐ 19y
#157
kemalist mümkünse resimli anlatım yaparmısınız botla nasıl girildigini ark girmişte skiller yokmuş şimdiden teşekkürler
V
VurguN ⭐ 19y
#158
CALISMIYO DEGILMI BU SM AS ONCE DENEDIM FORMU OKUMADAN INDIRDIM AMA CALISMADI
M
magnaertai ⭐ 19y
#159


arkadaşlar sanırsam patladı ben 2-3 dakika önce girdim auto training çıkmıyo Crying or Very sad işin kötüsü paralı tbotum war ama o da çalışmıyo... oooof offf... Mad


sen srobot tan girmissin loaderdan deil extraokk



yok canım o kadar da biliyorum loaderdan girdim ama arada takılıyo o da bana denk gelmiş...demek dakikalarla kaçırdım sağlık olsun...
S
snajebaba ⭐ 19y
#160
ALLAH RAHMET EYLESİN sm patlamıstır canım kardeslerim basımız saolsun
oturup bekleyelim bu esnada bolbol popcorn yiyip extrabeer icelim

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: