çok sağol kardeş. ama server full giremiyom. bunun için bir no dc clienti ya da programı var mı? (varsa link lütfen...)
26.01.2008 SoftMod Çıkmıştır
· 166 Yanıt · 9.4K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed
Up Up
paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!
ya bu 0x33 hatası veriyor tmm diom oyun otamatik açılmıo ne yapacam bn
Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed
Up Up
paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!
Ekran kartını güncelle diyicem ama ben güncelledim yine geliyor Mad
ayar penceresini hangi tuşla açıoz
home tuşu ile
ayar penceresini hangi tuşla açıoz
Home
oh be çok saolun
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
bu ne yaw %50 si oldu diyo %50 si olmadı Mr. Green .bnde de olmadı şahsn
bu karakteri seçip start dediğimde masa üstüne atıyo
Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed
Up Up
paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!
Ekran kartını güncelle diyicem ama ben güncelledim yine geliyor Mad
kullandığınız client no dc olmasın..
bot clienti olsun 1.141..
ya bana bi yardım yokmu x033 hatasını nasıl düzeltecem
bu karakteri seçip start dediğimde masa üstüne atıyo
+1
silk.dll Hatasına Tamam Deyip Geçersen O Hatayı Verir Wink
tamam demessek oyun açılmazki
http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html
İndir Kendi Dllnle Değiştir Sonrada Salt Okunur Yap
tamam demessek oyun açılmazki
http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html
İndir Kendi Dllnle Değiştir Sonrada Salt Okunur Yap
eeee bunu indirip botun içine kopyalayınca düzelecekmi
ya arkadaşlar bu hatanın çözümü yokmu __x033__ dioki warnin dio bşyler yazıyo evet hayır veya iptal diosun evet diom snra az beklio bu hatayı verio
kemal kardeş oyuna 2 kez girdim karekteri seçtim start dedim masasaüstüne attım clientimde orjinal acaba sorun nedir
ulan 1 saatlik bot için yaptıklarımıza bak ah GM ah gör halimizi headbang2ft9
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
0x33 hatasını alanlar isrobot 1.86c yı yüklemişsinizdir. 1.85 i yükleyin.. ilk başta hata alırsınız snra tamam deyin tekrar deneyin
I
Ilker Cindik
⭐ 19y
halen çalışıyor (^-^)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap