Icerige atla
Extraloob

26.01.2008 SoftMod Çıkmıştır

· 166 Yanıt · 9.4K görüntüleme · Sayfa 4 / 9
Yanıtlar
N
nty1907fb ⭐ 19y
#61
çok sağol kardeş. ama server full giremiyom. bunun için bir no dc clienti ya da programı var mı? (varsa link lütfen...)
A
amaat ⭐ 18y
#62


Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed

Up Up

paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!
P
punkemo ⭐ 19y
#63
ya bu 0x33 hatası veriyor tmm diom oyun otamatik açılmıo ne yapacam bn
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#64



Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed

Up Up

paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!


Ekran kartını güncelle diyicem ama ben güncelledim yine geliyor Mad
C
Crumby_ ⭐ 19y
#65
ayar penceresini hangi tuşla açıoz
N
nty1907fb ⭐ 19y
#66
home tuşu ile
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#67

ayar penceresini hangi tuşla açıoz


Home
C
Crumby_ ⭐ 19y
#68
oh be çok saolun
I
#69
bu ne yaw %50 si oldu diyo %50 si olmadı Mr. Green .bnde de olmadı şahsn
Y
Yorkshire ⭐ 19y
#70
bu karakteri seçip start dediğimde masa üstüne atıyo
C
Crossie ⭐ 19y
#71



Beyler Bende Ekran KartI Hatası Veriyo Paralıdan Girince Probelm Yok ama Embarassed

Up Up

paylaşım için tşkler fakat bu arkadaşın hatasından bende de veriyor!!


Ekran kartını güncelle diyicem ama ben güncelledim yine geliyor Mad

kullandığınız client no dc olmasın..
bot clienti olsun 1.141..
P
punkemo ⭐ 19y
#72
ya bana bi yardım yokmu x033 hatasını nasıl düzeltecem
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#73


bu karakteri seçip start dediğimde masa üstüne atıyo

+1


silk.dll Hatasına Tamam Deyip Geçersen O Hatayı Verir Wink
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#74

tamam demessek oyun açılmazki

http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html

İndir Kendi Dllnle Değiştir Sonrada Salt Okunur Yap
Y
Yorkshire ⭐ 19y
#75


tamam demessek oyun açılmazki

http://rapidshare.com/files/86367008/silk.dll.html

İndir Kendi Dllnle Değiştir Sonrada Salt Okunur Yap

eeee bunu indirip botun içine kopyalayınca düzelecekmi
P
punkemo ⭐ 19y
#76
ya arkadaşlar bu hatanın çözümü yokmu __x033__ dioki warnin dio bşyler yazıyo evet hayır veya iptal diosun evet diom snra az beklio bu hatayı verio
L
lol_nooob ⭐ 19y
#77
kemal kardeş oyuna 2 kez girdim karekteri seçtim start dedim masasaüstüne attım clientimde orjinal acaba sorun nedir
M
mel1h___ ⭐ 19y
#78
ulan 1 saatlik bot için yaptıklarımıza bak ah GM ah gör halimizi headbang2ft9
I
#79
0x33 hatasını alanlar isrobot 1.86c yı yüklemişsinizdir. 1.85 i yükleyin.. ilk başta hata alırsınız snra tamam deyin tekrar deneyin
I
#80
halen çalışıyor (^-^)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: