Icerige atla
Extraloob

26.01.2008 SoftMod Çıkmıştır

· 166 Yanıt · 9.4K görüntüleme · Sayfa 3 / 9
Yanıtlar
E
eL`dode ⭐ 19y
#43

Ama Kesin Çalısıyo Demi Mr. Green

şuan kasmaktayım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#44

Ama Kesin Çalısıyo Demi


Kesin Değil %60 Çalışıyor Geri Kalan %40 ı Çalışmıyor Very Happy Çalışıyor Rolling Eyes
E
eL`dode ⭐ 19y
#45


Ama Kesin Çalısıyo Demi


Kesin Değil %60 Çalışıyor Geri Kalan %40 ı Çalışmıyor Very Happy

kemalist nedemek istiyon
H
hellboy999 ⭐ 19y
#47
detaylı olarak anlatır mısınız nasıl çalışıyor?
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#48



Ama Kesin Çalısıyo Demi


Kesin Değil %60 Çalışıyor Geri Kalan %40 ı Çalışmıyor Very Happy

kemalist nedemek istiyon


En salak kim yarışması yapmıyoruz Confused
I
#49
sanırım bu da c4 ile patlatıldı Neutral
M
mel1h___ ⭐ 19y
#50
0x33
The wrong version of silk.dll was detected.
please make sure you have a current version in: silkroad/bot/silk.dll
the pro will contiun,but my not correctly.

Bu hatayı werdi arkdaşlar yardım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#51



Ama Kesin Çalısıyo Demi


Kesin Değil %60 Çalışıyor Geri Kalan %40 ı Çalışmıyor Very Happy

kemalist nedemek istiyon



SoFTWaRE Kıllık OlsuN Diye Soruyor Very Happy Bende Ona Kıllık Olsun Diye Böyle Bir Cevap Verdim extraokk
T
TuffEnuff ⭐ 19y
#52
Yapamayan arkadaşlar varmış bende resimle gösteriyim dedim

- Resim Silinmiş.


Not:Srobot u şift tıklayınca hic bir şey yapmıyoruz direk loader ı tıklıyoruz(loader ı tıklayınca sro nun dosyasını bulup sro_clienti seciyoruz)
P
punkemo ⭐ 19y
#53
0x33 hatası veriyor ne yapıcam bn
C
Crumby_ ⭐ 19y
#54
skilleri fln nerden ayarlıçaz bi yarım lütfen
M
mel1h___ ⭐ 19y
#55
0x33
The wrong version of silk.dll was detected.
please make sure you have a current version in: silkroad/bot/silk.dll
the pro will contiun,but my not correctly.

Bu hatayı werdi arkdaşlar yardım
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#56

sanırım bu da c4 ile patlatıldı Neutral

Nasıl Patlar Yav Clockwork Online Bile Değil Rolling Eyes
C
Crossie ⭐ 19y
#57
Teşekkürler,ayrıca çalışıyor mu hala ?
C
Crumby_ ⭐ 19y
#58
AYARLARI FLN NASI yapçaz
I
#60


sanırım bu da c4 ile patlatıldı Neutral

Nasıl Patlar Yav Clockwork Online Bile Değil Rolling Eyes


hiçbir şey gelmiyor ekrana.. Very Happy

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: