1. Reklam


    1. joysro
      anafor
      anafor
      viki
      rew
      rappelz
      park
      boşalan

Yeni Pt moblar


  1. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    -Resim Silinmiş.
    Yeni Pt sistemiyle Birlikte gelen Exp auto pt lerde çıkan Pt moblar İlk defa bana Ve bir çok arkadaşa Keşke Bot tekrar Gelmese Dedirtti Eğer aynı slotta kasan arkadaşınız varsa Onlarla Beraber exp auto Ptlerde kasın derim, Normalden en az 10kat daha güçlü ler anladığım kadarıyla Champ-giant-ve general Pt moblar var Düz bi pt mob u kesmek 1 kişiyi Nerdeyse Giant kesmek kadar Zorluyo ama 5-6 kişi grupsanız ve Tek slottaysanız Gerçekten oyunu oynadığınızı hissediyosunuz Bi giant pt mobu kesmek Mob mavi yansa bile İnanılmaz Vakit alıyo Ve eğer nukerler çoğunlukta ve Moba göre düşük lvl se Her yerde Help Yazısı görmek mümkün oluyo Sizde deneyin Ve Farkı hissedin
    :lol:

    ii Reklamcı 0olur benden

    Ps: Bende yeni gördüğüm için nasıl anlatacağımı Bielemedim Herkes Ss Göndersin Çok güzel Resimler çıkabilio

    -Resim Silinmiş.
     
    Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı: 13 Şubat 2017
  2. BOSPHORUS

    BOSPHORUS nowayout

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.922
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    neresi güzel be 3 sefer yatırdılar gerçi lag çok vardı ondandır heralde :lolmuch:
     
  3. bobby_

    bobby_ rank8

    Kayıt:
    12 Haziran 2007
    Mesajlar:
    168
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    Persia AlchoLLicA_ Lv4X Nuker
    Şehir:
    Suzumiya Haruhi no yuuutsu
    galiba bunların normal, champion, giant "party" şekilleri var çünkü normal party mob u tek başına rahat kesiliyo :mrgreen:
     
  4. Espio

    Espio rank8

    Kayıt:
    12 Mart 2007
    Mesajlar:
    3.719
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    Home
    champ normal giant a benzio
    Ama giant mob görmedim ben pt ye girmeden öncek kesmişler
    şöyle söyliyim Ptde 74 glavier 76-78-69 Int ve 73 Bowman var nukerler berzle dalıyo Ve yinede inanılmaz uzun sürüo
    ve sp kasanlar için müthiş ötesi 2 saatte 1000 in üstünde Sp kastım
     
  5. BOSPHORUS

    BOSPHORUS nowayout

    Kayıt:
    20 Şubat 2007
    Mesajlar:
    1.922
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    iris
    ben 80 nim güzelim 2 80 bitanede 76+ girdik gianta epey uzun sürdü yatırması
     
  6. WildKing

    WildKing rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    3.520
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    36
    Şehir:
    Tiger Mountain
    off dungece avrupa carı actım 16 lvl lık canawarların party lılerını kesıodum tek basıma adamlar party atmamıstıı ezıgım dıe .
     
  7. volki

    volki rank8

    Kayıt:
    17 Nisan 2007
    Mesajlar:
    133
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Pacificte doğru düzgün ve uzun süreli exp party yapmak isteyen varsa 55 ve 42 lvl charlarımla yardımcı olurum bana buradan özele nickinizi yazın ben sizi bulurum saat 18:00 - 03:00 arası genelde oyundayımdır. extrabeer
     
  8. GriffinHeart

    GriffinHeart rank8

    Kayıt:
    14 Temmuz 2007
    Mesajlar:
    697
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Şehir:
    ExL
    kardeş ben bir lvl olsam sen obi keşişte ben ne kadar atlarım:D
     
  9. kiLLingspRee

    kiLLingspRee rank8

    Kayıt:
    3 Nisan 2007
    Mesajlar:
    85
    Beğenilen Mesajlar:
    0
    Ödül Puanları:
    0
    Meslek:
    öqrenci
    Şehir:
    can you feel me now ?
    dün geceden beri çok sık rastlıyorum party moblara.
    giant kadar güçlü buradakiler.
    avrupa çarı açtım dün.
    şuan lvl 20 wizard ım.
    wizard olunca hp sıkıntısı çekiyorsun birde 12-13 saniyede bi pot basabiliyosun.
    pt mutlak şart bu yüzden.
    bufferlar sayesinde çok kolay level atlamak mümkün.
    bu arada kendi lvlındaki mobları da tekte alıyosun pt mob 7-8 atış istiyo tabi.
    bir de normal yaratıklardan daha fazla vuruyor.
    bu yüzden bilmeyenler dikkatli olsun.